Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
shitizreal написа:Привет колеги,
И аз имам същия проблем със менене на оборотите при минусови или близки до 0 температури.
Обикновено е до 5 мин след палене и продължава около 5..10 докато загрее.Сменят се в диапазон 720 до 750 ритмично все едно иска да изключи смукача а не може
След 10мин заспиват на долната граница от 720 оборота.
320D 150k. С чисто нов акумулатор и проверен и изправен алтернатор.Според мен те нямат връзка, но от какво може да е това колебание.
Колега какви са тия 720 оборота?

- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
NGneer4eto написа:shitizreal написа:Привет колеги,
И аз имам същия проблем със менене на оборотите при минусови или близки до 0 температури.
Обикновено е до 5 мин след палене и продължава около 5..10 докато загрее.Сменят се в диапазон 720 до 750 ритмично все едно иска да изключи смукача а не може
След 10мин заспиват на долната граница от 720 оборота.
320D 150k. С чисто нов акумулатор и проверен и изправен алтернатор.Според мен те нямат връзка, но от какво може да е това колебание.
Колега какви са тия 720 оборота?На 320D нормалните обороти на загряла кола са 830. На смукач трябва да са поне 900-950. Те при мен на 6-те цилиндъра не падат под 740. Я провери пак.
Ми толкова са колега, стрелката на оборотомера при палене стои точно права хоризонтално между 500 и 1000 оборота и според мен това са 750.
Толкова сме мерили и на компютър когато съм правил диагностика.
$ anotha day anotha dollar $
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
shitizreal написа:NGneer4eto написа:shitizreal написа:Привет колеги,
И аз имам същия проблем със менене на оборотите при минусови или близки до 0 температури.
Обикновено е до 5 мин след палене и продължава около 5..10 докато загрее.Сменят се в диапазон 720 до 750 ритмично все едно иска да изключи смукача а не може
След 10мин заспиват на долната граница от 720 оборота.
320D 150k. С чисто нов акумулатор и проверен и изправен алтернатор.Според мен те нямат връзка, но от какво може да е това колебание.
Колега какви са тия 720 оборота?На 320D нормалните обороти на загряла кола са 830. На смукач трябва да са поне 900-950. Те при мен на 6-те цилиндъра не падат под 740. Я провери пак.
Ми толкова са колега, стрелката на оборотомера при палене стои точно права хоризонтално между 500 и 1000 оборота и според мен това са 750.
Толкова сме мерили и на компютър когато съм правил диагностика.

- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
NGneer4eto написа:shitizreal написа:NGneer4eto написа:shitizreal написа:Привет колеги,
И аз имам същия проблем със менене на оборотите при минусови или близки до 0 температури.
Обикновено е до 5 мин след палене и продължава около 5..10 докато загрее.Сменят се в диапазон 720 до 750 ритмично все едно иска да изключи смукача а не може
След 10мин заспиват на долната граница от 720 оборота.
320D 150k. С чисто нов акумулатор и проверен и изправен алтернатор.Според мен те нямат връзка, но от какво може да е това колебание.
Колега какви са тия 720 оборота?На 320D нормалните обороти на загряла кола са 830. На смукач трябва да са поне 900-950. Те при мен на 6-те цилиндъра не падат под 740. Я провери пак.
Ми толкова са колега, стрелката на оборотомера при палене стои точно права хоризонтално между 500 и 1000 оборота и според мен това са 750.
Толкова сме мерили и на компютър когато съм правил диагностика.
За тия работи се гледа скритото меню - 7.2 или 7.3 не помня точно. Тя стрелката не показва много вярно в този диапазон.
Ми както писах по рано и на диагностика са горе долу толкова.Но тук въпроса е не на колко са заковани оборотите на празен ход, а защо ги мени при студен старт и температури от 0 надолу.
В друга тема споменават дюза като възможен виновник...
$ anotha day anotha dollar $
Re: Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
Zdraveite kolegi imam problem s BMW E46 320i kato vklucha konsumatori-farove,parno i oborotite igraqt osobenno na gaz mn se otrazqva daje na momenti gasne molq za mneniq i saveti !!!
Re: Консултация относно алтернатор, акумулатор, обороти
shitizreal написа:NGneer4eto написа:shitizreal написа:NGneer4eto написа:shitizreal написа:Привет колеги,
И аз имам същия проблем със менене на оборотите при минусови или близки до 0 температури.
Обикновено е до 5 мин след палене и продължава около 5..10 докато загрее.Сменят се в диапазон 720 до 750 ритмично все едно иска да изключи смукача а не може
След 10мин заспиват на долната граница от 720 оборота.
320D 150k. С чисто нов акумулатор и проверен и изправен алтернатор.Според мен те нямат връзка, но от какво може да е това колебание.
Колега какви са тия 720 оборота?На 320D нормалните обороти на загряла кола са 830. На смукач трябва да са поне 900-950. Те при мен на 6-те цилиндъра не падат под 740. Я провери пак.
Ми толкова са колега, стрелката на оборотомера при палене стои точно права хоризонтално между 500 и 1000 оборота и според мен това са 750.
Толкова сме мерили и на компютър когато съм правил диагностика.
За тия работи се гледа скритото меню - 7.2 или 7.3 не помня точно. Тя стрелката не показва много вярно в този диапазон.
Ми както писах по рано и на диагностика са горе долу толкова.Но тук въпроса е не на колко са заковани оборотите на празен ход, а защо ги мени при студен старт и температури от 0 надолу.
В друга тема споменават дюза като възможен виновник...
При мен мени обороти при включен ел.нагревател на антифриза.Като загрее спира оборотите ми са 830.Пробвай да изключиш ел.нагревателя доста колеги го имот този "проблем" с него.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани