Диса клапа М43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Диса клапа М43
Привет колеги.
Колата е 316 м43 105кс 99-та с газов ижнекцион.Наскоро разбрах,че колата няма Диса.Предполагам предишните собственици са я махнали понеже е проблемна пластмасова част сигурно е започнала да трака.Та от Варна съм обикалях из няколко големи автоморги да търся е46 бензин 4 цилиндъра и даже не намерих а когато питах за тази част даже ме питаха какво е това диса клапа.Иначе разлика определено има много е мудна в ниските само гори повече губи мощност на 2-ра предавка а да не говорим,че често ми се налага да пътувам с 3-ма човека в колата и там отделно се усеща още повече загубата на мощ.То е ясно,че не мога да очаквам от 316 да бяга като м54 ама все пак като гледам коли 90 коня са ме правили на нищо и си ме хваща яд направо.Не съм някакъв уличен рейсър ама с оглед на това,че карам бмв това сериозно ме дразни.Отделно имам други проблеми с тресене в оборотите на празен ход (естеествено там вече не съм само аз).. понякога гасне в движение, при палене някой път се случва без газ да не запали)придърпва на втора като пусна газта не само 1 път ами все едно нещо я дърпа назад.Питах майстора при който ходя понеже той прави само бмв-та и ми каза,че основно тези проблеми са от липсващата диса за което не съм много сигурен понеже съм чел,че и други колеги просто я "откачат" и си карат така но знам ли.Отделно че и колата се кара на газ всякаш още повече я забавя.На прав път повече от 120-130 не може да вдигне (като съм сам) на бензин съм пробвал 130-135 нещо такова вади на газ от 120 неможе повече а съм гледал клипчета 200 си ги дига колкото и да умира, но моята всякаш спира на 125 и това е..(И това говоря като ускорявам до пълни обороти от 1-ва до 3-та.Aко е с връщане на предавка стрелката на километража все едно не мърда)Като се има в предвид и че септември и правиха основно почистване от нагар заради газта рециклиране на дюзи и ефект нямаше голям.Молбата ми е за съвет какво да правя?Знам че тази клапа трудно се намира здрава повечето се чупят определено за шестаците се намира много по-лесно,но за м43 сякаш са изчезващ вид.Определено не искам да давам 450 лева за нова това са безумни цени на нови части за кола на 16-17год това и е 1/10-та от цената.Търсил съм също из чужди сайтове но само за шестаци пак ми излизаха или пак на същите цени като в бг за 4-ките и то чак от Америка.Бях се обърнал и към колегата Oci, но не ми отговори дали може да се намери нещо,ако има някой друг колега да ме насочи на някъде ще съм много благодарен
Колата е 316 м43 105кс 99-та с газов ижнекцион.Наскоро разбрах,че колата няма Диса.Предполагам предишните собственици са я махнали понеже е проблемна пластмасова част сигурно е започнала да трака.Та от Варна съм обикалях из няколко големи автоморги да търся е46 бензин 4 цилиндъра и даже не намерих а когато питах за тази част даже ме питаха какво е това диса клапа.Иначе разлика определено има много е мудна в ниските само гори повече губи мощност на 2-ра предавка а да не говорим,че често ми се налага да пътувам с 3-ма човека в колата и там отделно се усеща още повече загубата на мощ.То е ясно,че не мога да очаквам от 316 да бяга като м54 ама все пак като гледам коли 90 коня са ме правили на нищо и си ме хваща яд направо.Не съм някакъв уличен рейсър ама с оглед на това,че карам бмв това сериозно ме дразни.Отделно имам други проблеми с тресене в оборотите на празен ход (естеествено там вече не съм само аз).. понякога гасне в движение, при палене някой път се случва без газ да не запали)придърпва на втора като пусна газта не само 1 път ами все едно нещо я дърпа назад.Питах майстора при който ходя понеже той прави само бмв-та и ми каза,че основно тези проблеми са от липсващата диса за което не съм много сигурен понеже съм чел,че и други колеги просто я "откачат" и си карат така но знам ли.Отделно че и колата се кара на газ всякаш още повече я забавя.На прав път повече от 120-130 не може да вдигне (като съм сам) на бензин съм пробвал 130-135 нещо такова вади на газ от 120 неможе повече а съм гледал клипчета 200 си ги дига колкото и да умира, но моята всякаш спира на 125 и това е..(И това говоря като ускорявам до пълни обороти от 1-ва до 3-та.Aко е с връщане на предавка стрелката на километража все едно не мърда)Като се има в предвид и че септември и правиха основно почистване от нагар заради газта рециклиране на дюзи и ефект нямаше голям.Молбата ми е за съвет какво да правя?Знам че тази клапа трудно се намира здрава повечето се чупят определено за шестаците се намира много по-лесно,но за м43 сякаш са изчезващ вид.Определено не искам да давам 450 лева за нова това са безумни цени на нови части за кола на 16-17год това и е 1/10-та от цената.Търсил съм също из чужди сайтове но само за шестаци пак ми излизаха или пак на същите цени като в бг за 4-ките и то чак от Америка.Бях се обърнал и към колегата Oci, но не ми отговори дали може да се намери нещо,ако има някой друг колега да ме насочи на някъде ще съм много благодарен

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Диса клапа М43
Колата ти има сериозни проблеми колега, не е от ДИСАта това. Да не може на бензин да вдигне 130... нали ти е ясно? Но понеже знам какво ще ти кажат сега, си вземи нова, да си сигурен. 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Диса клапа М43
M43 105 кс, е без ДИСА, на нейно място има пластмасов капак...така си се произвежда.
Проблема ти е от другаде, вероятно от някъде смуче паразитен въздух, или при монтиране на газовата са омазали всичко.
До 200 незнам дали стига, но до към 190 върви без особен проблем.
Проблема ти е от другаде, вероятно от някъде смуче паразитен въздух, или при монтиране на газовата са омазали всичко.
До 200 незнам дали стига, но до към 190 върви без особен проблем.
Последна промяна sobiss на 15 Дек 2016, 12:38, променена общо 2 пъти
- mcfistell
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Диса клапа М43
Здравей колега,
Може и да бъркам, но мисля че 316-ката по принцип няма ДИСА клапа - това е една от 3-4-те разлики в моторите с 318-ката. Като прочетох поста ти по-скоро май си за дебитомер или имаш някакъв друг проблем. Дебитомер са тества лесно - откачаш му буксата и покарваш малко - ако няма разлика в поведението на колата значи си е заминал дебитомер ти.
Успех
Може и да бъркам, но мисля че 316-ката по принцип няма ДИСА клапа - това е една от 3-4-те разлики в моторите с 318-ката. Като прочетох поста ти по-скоро май си за дебитомер или имаш някакъв друг проблем. Дебитомер са тества лесно - откачаш му буксата и покарваш малко - ако няма разлика в поведението на колата значи си е заминал дебитомер ти.
Успех
- Stoqnov_1979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.08.2009
- Пол: Мъж
- Кара: тази
- Мечтае да кара: онази
Re: Диса клапа М43
Приказвах снощи с момчето и му казах,че колата заводско няма ДИСА. Дори проверих и по Вин-а му и е така. Най-добре е една диагностика да направи или както и аз се съмнявам в дебитомера,да го откачи от буксата и да пробва така дали ще има разлика!
Re: Диса клапа М43
Здравейте на всички,
имам 318 с м43б19. Тази пролет мен беше направила луд, със запушено крайно гърне. Какви ли не диагностики, какво ли не правих, ходих при различни майстори и накрая едно момче подхвърли идеята за запушено гърне. Теста е много прост, изважда се на канал ламбда сондата и ако се подобри, знаеш какво да търсиш.
Поздрави
Николай
имам 318 с м43б19. Тази пролет мен беше направила луд, със запушено крайно гърне. Какви ли не диагностики, какво ли не правих, ходих при различни майстори и накрая едно момче подхвърли идеята за запушено гърне. Теста е много прост, изважда се на канал ламбда сондата и ако се подобри, знаеш какво да търсиш.
Поздрави
Николай
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Диса клапа М43

- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: Диса клапа М43
Знам само,че няма катализатор а има резонаторно гърне,но ще послушам съвета ти и ще видя какво е там долу.
Тези дни ще отида на сервиз за една диагностика и да питам момчетата евентуално да погледнем за разни проблеми.Както каза колегата по горе може да дърпа паразитен въздух от някъде, някой маркуч да не се държи като хората и евентуално вече да се мисли за газаджия ако не се установи конкретен проблем.

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани