INTAKE SCOOP E46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- vitargo
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 23.01.2015
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
- Мечтае да кара: M5
INTAKE SCOOP E46
Здравейте и честит празник на всички колеги студенти
Попаднах на нещо много интересно и смятам да го приложа на моето е46, но искам първо да го споделя с вас. След доста гледане на клипове и четене, стигнах до заключението че ефекта от цялата интервенция няма да е отрицателен или вреден за двигателя https://m.youtube.com/watch?v=9oW47uBP-3k Това е DIY с 325I до колкото знам се продават и готови пластмасови въздуховоди за е46 в английския амазон, но все пак не са толкова здрави. 


- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: INTAKE SCOOP E46
Само не карайте с тази глупост на дъжд! 

- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: INTAKE SCOOP E46
И каква му е идеята на т'ва нещо, ако може като на по-прост човек да ми обясните?



Tires are evil - destroy them all ...
Re: INTAKE SCOOP E46
dr.peshev написа:Само не карайте с тази глупост на дъжд!
Абсолютно. Отделно фълтъра ще заминава 2пъти по-бързо.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: INTAKE SCOOP E46
cmdkick написа:И каква му е идеята на т'ва нещо, ако може като на по-прост човек да ми обясните?![]()
Идеята на това нещо е да се отваря работа на сервизите, които ремонтират двигатели. Това нещо е за хората, които си викат: "Ей, колко са тъпи тия немци, че не са направили въздоховодите директно срещу въздушния поток. Сега, ще изобретя нещо революционно, ще кача 2-3 коня и ще къртя асфалта." И така се почва... Който не е чувал за хидравличен (воден) удар, може да потърси в Гугъл.
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: INTAKE SCOOP E46
NGneer4eto написа:
Ясно, значи е яката схема. Да влезе в полезните теми задължително!
Tires are evil - destroy them all ...
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: INTAKE SCOOP E46
Да не говорим, че ефектът от това нещо е крайно съмнителен. Въздухът се засмуква през въздуховода(а не се нагнетява), това означава, че колкото по-голям е отвора, по-добре. Този на клипа ми се струва, че стесни малко отвора на дифузора, което е съпротивление. Дори да приемем, че е подобрил засмукването, ще гълта 2-3 пъти повече прах и листа и след 1000км филтърът няма да става за нищо и ефектът ще бъде много обратен. Като цяло работата е плацебо, с елементи на унищожение.
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: INTAKE SCOOP E46
А за това какво мислите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: INTAKE SCOOP E46
Няма да усетиш разлика с тия, но и воден удар трудно ще направиш.. По добре си купи един панелен K&N ефекта ще е по голям, но пак няма да е кой знае к'во
Re: INTAKE SCOOP E46
Сега прочетох за този воден удар и като се замисля съм минавал доста бързо през разни локви
Голяма ли е вероятността при напълно стокова е46-ца да се получи воден удар вследствие на бързо шофиране в мокро време ?
До колкото разбрах дизелите са по-предразположени, към воден удар, защото размера на горивната камера бил по-малък.

Голяма ли е вероятността при напълно стокова е46-ца да се получи воден удар вследствие на бързо шофиране в мокро време ?
До колкото разбрах дизелите са по-предразположени, към воден удар, защото размера на горивната камера бил по-малък.
Re: INTAKE SCOOP E46
Какви водни удари ви подгониха...Тоя въдушен филтър да не е за красота? Освен ако не смятате да ползвате колата като подводница, няма как да стане. Да не говорим при дизела колко дълъг път трябва да измине тази вода и колко тръби първо трябва да изкачи за да стигне в цилиндъра..
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: INTAKE SCOOP E46
Kurtov написа:Сега прочетох за този воден удар и като се замисля съм минавал доста бързо през разни локви![]()
Голяма ли е вероятността при напълно стокова е46-ца да се получи воден удар вследствие на бързо шофиране в мокро време ?
До колкото разбрах дизелите са по-предразположени, към воден удар, защото размера на горивната камера бил по-малък.
При нормално шофиране в дъжд със стокова кола рискът е почти нулев, дори и да преминеш през сериозна локва (правил съм го много пъти). Все пак има сериозно количество кори отдолу. Чувал съм обаче, че ако се разминаваш с камион и ти хвърли стабилно количество вода от локва върху предницата има риск за воден удар. А това приспособление направо си го осигурява. Особено ако се повтори това с локвата два-три пъти. Не е невъзможно.
Дори и да не увеличаваше риска от воден удар, не виждам никакъв смисъл от това "изобретение".Някой изобщо споменава ли да има положителен ефект от него или всичко е плацебо?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: INTAKE SCOOP E46
Винаги трябва да се разсъждава комплексно- от къде ще дойде ефекта. Това, което се възпламенява в цилиндъра е смес от гориво и въздух, от чийто състав е важен кислорода. Като сложим спортен филтър дали ще осигурим кислород, който не достига- ако да, значи от BMW са некадърници и не могат да си изчислят правилно въздухоподаването за създаване на оптимална горивната смес. Вече, ако сложим други дюзи, за които е необходимо по-голямо количество въздух- О.К. Според мен легендата за ефекта от спортен филтър идва, когато обикновеният е бил силно замърсен и сменен със спортен.
А тези пластини и ламарини, какво може да направят за да подобрят качеството на горивната смес- поне аз не виждам.
Що се отнася до удавянето- както описва колегата, в една дълга локва, дълбока до вратата, си карах спокойно, докато мина един джип и ме заля- е само успя да загаси двигателя без последици- E34 с М51. Но срещал съм и няколко описани случаи във форума с унищожени двигатели от бързо преминаване през локви.

Що се отнася до удавянето- както описва колегата, в една дълга локва, дълбока до вратата, си карах спокойно, докато мина един джип и ме заля- е само успя да загаси двигателя без последици- E34 с М51. Но срещал съм и няколко описани случаи във форума с унищожени двигатели от бързо преминаване през локви.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани