BMW E46 M52B25 EML and ASC Сервизен режим-проблем ОТСТРАНЕН
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Vladimiroff
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Cabrio 325
- Мечтае да кара: M3
BMW E46 M52B25 EML and ASC Сервизен режим-проблем ОТСТРАНЕН
Здравейте, колеги!
Давам право на въпроса - в приложения видеоклип ще видите какво се случва след като мина 2000 - 2500 оборота. Колата започва да работи неравномерно и мисля че някои цилиндри спират да работят, освен това става невероятно гореща. След около 10 мин. като я изгася си работи нормално и може със седмици да не го направи този проблем. Четох изключително много форуми за този проблем и един вид може да е на повече от 30 места... Обходих най-честите причини изброени във форумите и ги изключих като вероятност - кабели на свещи, свещи, горивен филтър, въздушен филтър,уплътнения и о-пръстени, дросел клапа, МАФ.
Свещи, въздушен и горивен филтър и о-пръстени са подменени с чисто нови преди седмица.
МАФ-а, дросела и всички свързани достъпни елементи са изчистени прилежно (два пъти, тествани на друга машина - работят безпогрешно).
Всички маркучи са проверени за течове, спуквания, скъсвания и пр.
Изтрих адаптивните настройки на компютъра и за известно време спря. И днес се получи и цял ден не мога да изляза от този сервизен режим и съм принуден да я карам на под 2000 оборота, като потеглянето е изключително трудно, защото просто колкото и газ да подавам мине ли 2000 и бие контра.
Ходих при няколко прехвалени майстори/фирми във Варна и всеки ми казва различно. - Някакво жило един, друг МАФ, трети - кабели, четвърти електрониката. Вече не знам какво да правя.
Колата има газов инжекцион BRC Sequent Plug&Drive , който не се ползва, нямам идея дали така трябва да е вързан или не - но колата не пали като му откача компютъра (ако това е от значение).
Моля, помогнете. Не ми се дават луди пари за псевдомайстори които не могат да ми гарантират решение на проблема и ще се занимавам сам. В официалния сервиз ще ми съдерат кожичката само за да я закачат, камо ли да я ремонтират...а все пак живеем България, не Бавария... средствата са ограничени.
На клипа се вижда - подавам газ до дупка и не пускам до края на клипа. За съжаление не се чува много добре работата на мотора.
http://www.youtube.com/watch?v=WK_9RfddcKU
Моля, споделете вашето решение на проблема, ако сте се сблъсквали!
Дали е възможно да е вакуумната помпа? Въпросното жило за което споменах по-горе? Някой датчик? Газовото?
Благодаря Ви предварително!
PS. Като я закача на компа ми излизат грешки в МАФ-а и дросела което ме озадачава, при положение че МАФ-а работи на друг такъв автомобил безотказано. Третата грешка която най-много ме озадачи е грешка за местоположението на педала... WTF?!?
Давам право на въпроса - в приложения видеоклип ще видите какво се случва след като мина 2000 - 2500 оборота. Колата започва да работи неравномерно и мисля че някои цилиндри спират да работят, освен това става невероятно гореща. След около 10 мин. като я изгася си работи нормално и може със седмици да не го направи този проблем. Четох изключително много форуми за този проблем и един вид може да е на повече от 30 места... Обходих най-честите причини изброени във форумите и ги изключих като вероятност - кабели на свещи, свещи, горивен филтър, въздушен филтър,уплътнения и о-пръстени, дросел клапа, МАФ.
Свещи, въздушен и горивен филтър и о-пръстени са подменени с чисто нови преди седмица.
МАФ-а, дросела и всички свързани достъпни елементи са изчистени прилежно (два пъти, тествани на друга машина - работят безпогрешно).
Всички маркучи са проверени за течове, спуквания, скъсвания и пр.
Изтрих адаптивните настройки на компютъра и за известно време спря. И днес се получи и цял ден не мога да изляза от този сервизен режим и съм принуден да я карам на под 2000 оборота, като потеглянето е изключително трудно, защото просто колкото и газ да подавам мине ли 2000 и бие контра.
Ходих при няколко прехвалени майстори/фирми във Варна и всеки ми казва различно. - Някакво жило един, друг МАФ, трети - кабели, четвърти електрониката. Вече не знам какво да правя.
Колата има газов инжекцион BRC Sequent Plug&Drive , който не се ползва, нямам идея дали така трябва да е вързан или не - но колата не пали като му откача компютъра (ако това е от значение).
Моля, помогнете. Не ми се дават луди пари за псевдомайстори които не могат да ми гарантират решение на проблема и ще се занимавам сам. В официалния сервиз ще ми съдерат кожичката само за да я закачат, камо ли да я ремонтират...а все пак живеем България, не Бавария... средствата са ограничени.
На клипа се вижда - подавам газ до дупка и не пускам до края на клипа. За съжаление не се чува много добре работата на мотора.
http://www.youtube.com/watch?v=WK_9RfddcKU
Моля, споделете вашето решение на проблема, ако сте се сблъсквали!
Дали е възможно да е вакуумната помпа? Въпросното жило за което споменах по-горе? Някой датчик? Газовото?
Благодаря Ви предварително!
PS. Като я закача на компа ми излизат грешки в МАФ-а и дросела което ме озадачава, при положение че МАФ-а работи на друг такъв автомобил безотказано. Третата грешка която най-много ме озадачи е грешка за местоположението на педала... WTF?!?
Последна промяна Vladimiroff на 22 Юли 2013, 16:36, променена общо 1 път

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW E46 M52B25 EML and ASC Сервизен режим - проблем
Може да е датчик на дроселовата клапа- излиза ти на диагностиката, но трябва сигнала му да се прецизира с осцилоскоп, за да се види какво точно се случва при 2000 оборота. Може сигнала да пропада и ECU- то на двигателя да започне да подава по-малко от необходимото гориво, може рязко да скача, ECU- то на двигателя да прави горивната смес прекалено богата и двигателя да се дави. МАФ-а, ако наистина е наред, може да има проблем с буксата или опроводяването му.
- Vladimiroff
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Cabrio 325
- Мечтае да кара: M3
Re: BMW E46 M52B25 EML and ASC Сервизен режим - проблем
Колеги, отстраних проблема.
Беше в пружината на дроселовата клапа, и оттам идваше и грешката в позицията на педала за газта. Беше превъртяла и не отваряше винаги клапата. Смених я (5 лв. струваше в моргата) и оттогава нямам проблем.
Поздрави!
Беше в пружината на дроселовата клапа, и оттам идваше и грешката в позицията на педала за газта. Беше превъртяла и не отваряше винаги клапата. Смених я (5 лв. струваше в моргата) и оттогава нямам проблем.
Поздрави!

- asko1234
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 6.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d
- Мечтае да кара: e53
Re: BMW E46 M52B25 EML and ASC Сервизен режим-проблем ОТСТРА
Здравейте колеги.
Имам същия проблем колата ми е е46 323и проблема го прави на 3-4 дена един път след това се оправа 1-2 дена и пак свети ЕМЛ и ТРАКШЪН КОНТРОЛ и колата работи все едно на 3 цилиндъра
моля някой да ми даде малко съвет ще съм благодарен!
Имам същия проблем колата ми е е46 323и проблема го прави на 3-4 дена един път след това се оправа 1-2 дена и пак свети ЕМЛ и ТРАКШЪН КОНТРОЛ и колата работи все едно на 3 цилиндъра
моля някой да ми даде малко съвет ще съм благодарен!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани