318 М43Б19 не пали студена има газ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
318 М43Б19 не пали студена има газ
Здравейте колеги, търсих, рових, но или аз съм смотан или няма подобна тема.
Ще опиша максимално подробно проблема:
Колата има газова уредба от много време.
Когато съм карал на газ, оставам ч вечерта и сутринта като тръга да паля върти по 8-10 секунди докато запали(винаги пали на бензин).
Веднъж запали ли, после цял ден няма грижи въртиш ключа и веднага пали.
Ако я покарам един ден само на бензин без да прехвърля на газ - историята се повтаря.
Ако я карам 2-3 или повече дни само на бензин, всеки път си пали без да се замисля топла студена - все едно никога не е имало нищо.
Както я обърна на газ на другия ден започва отново да пали трудно студена.
Сменени са свещи кабели и бубини след като се прояви проблема, но няма подобрение.
Пробвах с различни видове бензини и различни бензиностанции - няма променя.
Дано никой не е имал, няма и да няма подобни ядове, но все пак всякъкви съвете са добре дошли.
Ще опиша максимално подробно проблема:
Колата има газова уредба от много време.
Когато съм карал на газ, оставам ч вечерта и сутринта като тръга да паля върти по 8-10 секунди докато запали(винаги пали на бензин).
Веднъж запали ли, после цял ден няма грижи въртиш ключа и веднага пали.
Ако я покарам един ден само на бензин без да прехвърля на газ - историята се повтаря.
Ако я карам 2-3 или повече дни само на бензин, всеки път си пали без да се замисля топла студена - все едно никога не е имало нищо.
Както я обърна на газ на другия ден започва отново да пали трудно студена.
Сменени са свещи кабели и бубини след като се прояви проблема, но няма подобрение.
Пробвах с различни видове бензини и различни бензиностанции - няма променя.
Дано никой не е имал, няма и да няма подобни ядове, но все пак всякъкви съвете са добре дошли.
Последна промяна BukToP на 11 Ное 2016, 10:10, променена общо 1 път
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: 318 М43Б19 не пали студена
BukToP написа:.......
Дано никой не е имал, няма и да няма подобни ядове, но все пак всякъкви съвете са добре дошли.
Напротив, почти всеки с газ рано или късно стига до тези проблеми.
Научете се да пишете в заглавията "ПОРЕДНОТО ..... С ГАЗ НЕ ПАЛИ ИЛИ НЕ ВЪРВИ"
Намери свестен газаджия да провери дали изтича газ като не е на газ или настройките на газ объркват работата на бензин.
Re: 318 М43Б19 не пали студена
Lenco написа:BukToP написа:.......
Дано никой не е имал, няма и да няма подобни ядове, но все пак всякъкви съвете са добре дошли.
Напротив, почти всеки с газ рано или късно стига до тези проблеми.
Научете се да пишете в заглавията "ПОРЕДНОТО ..... С ГАЗ НЕ ПАЛИ ИЛИ НЕ ВЪРВИ"
Намери свестен газаджия да провери дали изтича газ като не е на газ или настройките на газ объркват работата на бензин.
+1. Трябва да си погледнеш газовия инжекцион. Моята е с М52 и ги прави същите мизерий. Ходих на газаджия и каза че трябва да се сменят рейките. Като ги сменя ще пиша дали е отстранен проблема.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: 318 М43Б19 не пали студена
Проблема е в настройките на газовия инжекцион. При грешна смес, бензиновото ЕКУ се адаптира и след това когато трябва колата да работи на бензин не прави правилната смес.
Не търси другаде проблема, на 99% ти гарантирам, че е причината е неправилна смес на газ.
Ходи да ти я нагласи някой свестен газаджия и проблема ще се оправи
Не търси другаде проблема, на 99% ти гарантирам, че е причината е неправилна смес на газ.
Ходи да ти я нагласи някой свестен газаджия и проблема ще се оправи


- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: 318 М43Б19 не пали студена
Може би е някой дребен проблем. /заради който не че е невъзможно да обиколиш няколко газаджии, да си смениш всичките бобини и свещи и т.н./, а то например при загасен двигател газовите клапани и дюзи да не затварят добре --> да излиза газ в двигателя. А когато всичко се напълни с газ, при опит за палене двигателят е удавен и трябва повече въртене (пробвай да палиш с натиснат педал на газта, за да се продуха по-бързо).
Газовите системи вече са достатъчно на ниво, за да няма проблеми с тях при читава инсталация. Но всички части си имат някакъв живот, стареят, замърсяват се с боклуците в газта и рано или късно се стига до някой проблем. Затова обяснявам на всички, че не е лошо да се запознаят по-добре с работата на газовия си инжекцион, за да са наясно какво точно се случва. (- освен ако не разполагат с повече свободно време за висене по газаджии).
Ако напишеш какъв ти е ГИ, какви дюзи, изпарител и т.н. има в твоята инсталация, може евентуално да предположим доколко са склонни да дават проблеми съответните части.
Също има значение дали дюзите са монтирани вертикално (правилно) или са легнали върху двигателя - което е по-често срещаният начин за монтаж при БМВ. Когато са легнали, се пълнят с някаква лепкава гняс от газта, която няма на къде да се оттече. На колегата BMW_320CI също май бяха по този начин. Просто под капака няма излишна височина за монтаж. Ако правя нова инсталация, бих се ориентирал не към газови рейки, а поединични дюзи, които да насуча малко по-ниско - всяка до съответния щуцер и да са вертикално разположени всичките.
Газовите системи вече са достатъчно на ниво, за да няма проблеми с тях при читава инсталация. Но всички части си имат някакъв живот, стареят, замърсяват се с боклуците в газта и рано или късно се стига до някой проблем. Затова обяснявам на всички, че не е лошо да се запознаят по-добре с работата на газовия си инжекцион, за да са наясно какво точно се случва. (- освен ако не разполагат с повече свободно време за висене по газаджии).
Ако напишеш какъв ти е ГИ, какви дюзи, изпарител и т.н. има в твоята инсталация, може евентуално да предположим доколко са склонни да дават проблеми съответните части.
Също има значение дали дюзите са монтирани вертикално (правилно) или са легнали върху двигателя - което е по-често срещаният начин за монтаж при БМВ. Когато са легнали, се пълнят с някаква лепкава гняс от газта, която няма на къде да се оттече. На колегата BMW_320CI също май бяха по този начин. Просто под капака няма излишна височина за монтаж. Ако правя нова инсталация, бих се ориентирал не към газови рейки, а поединични дюзи, които да насуча малко по-ниско - всяка до съответния щуцер и да са вертикално разположени всичките.
Да, не е лошо да се уточнява още в заглавието, че става въпрос за проблеми свързани с газ, защото част от форума не се занимава с газови инсталации. Аз пък подминавам всички теми за дизелови коли, защото с такива нямам почти никакъв опит - но взех вече да ги познавам по заглавията: "Няма мощност под/над х-оборота" и т.н..Lenco написа:Напротив, почти всеки с газ рано или късно стига до тези проблеми.
Научете се да пишете в заглавията "ПОРЕДНОТО ..... С ГАЗ НЕ ПАЛИ ИЛИ НЕ ВЪРВИ"
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: 318 М43Б19 не пали студена има газ
Благодаря колеги за отговорите.
Името на темата е променено.
Препоръчайте проверен майстор за газ в София.
Газовата е Lovato, утре ще мога да кача снимки на дюзите.
Името на темата е променено.
Препоръчайте проверен майстор за газ в София.
Газовата е Lovato, утре ще мога да кача снимки на дюзите.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 318 М43Б19 не пали студена има газ
Милен , Napsters във форума , 0878789929 Орландовци
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: 318 М43Б19 не пали студена има газ
Като я караш на газаджия бих те посъветвал преди това да я караш само на бензин (поне около 20км) за да стане по-бързо настройката след това. Просто бензиновото ЕКУ ще се е адаптирало към грешната смес и ще трябва време след това за да се оправят стойностите 


- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: 318 М43Б19 не пали студена има газ
Е .. ще е сложно да се хване проблема, като се проявява само сутрин, на студена кола, след продължителен престой.
- я ако искаш пробвай един друг номер (за да провериш дали е това, за което си мисля) -> гасиш колата, отвиваш някоя скоба на маркуча към дюзите и го издърпваш, за да изпусне налягането на газта преди тях. (после естествено връщаш всичко както си е, и стягаш обратно скобата, за да не я забравиш). На другия ден, ако пали нормално, значи някоя газова дюза при престой изпуска и дави двигателя.
- я ако искаш пробвай един друг номер (за да провериш дали е това, за което си мисля) -> гасиш колата, отвиваш някоя скоба на маркуча към дюзите и го издърпваш, за да изпусне налягането на газта преди тях. (после естествено връщаш всичко както си е, и стягаш обратно скобата, за да не я забравиш). На другия ден, ако пали нормално, значи някоя газова дюза при престой изпуска и дави двигателя.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: 318 М43Б19 не пали студена има газ
dreadx написа:Е .. ще е сложно да се хване проблема, като се проявява само сутрин, на студена кола, след продължителен престой.
- я ако искаш пробвай един друг номер (за да провериш дали е това, за което си мисля) -> гасиш колата, отвиваш някоя скоба на маркуча към дюзите и го издърпваш, за да изпусне налягането на газта преди тях. (после естествено връщаш всичко както си е, и стягаш обратно скобата, за да не я забравиш). На другия ден, ако пали нормално, значи някоя газова дюза при престой изпуска и дави двигателя.
Ще го пробвам довечера като я изгася и ще видя на сутринта дали ще запали и ще пиша.
Re: 318 М43Б19 не пали студена има газ
dr.peshev написа:Милен , Napsters във форума , 0878789929 Орландовци
Благодаря колега.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани