Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
Здравейте!
Имам следния проблем - колата си запалва нормално няма странни шумове или нещо подобно, но понякога все едно няма турбо, като най-често го прави след 2500rpm, достигне ли тези обороти на 3та или 4та или 5та скорост, все едно връщаш газта и ако продължа да я натискам или се отпушва моментно започва да върви и пак забива и така постоянно или изобщо не потегля... набира все едно е 50hp
... Има случай и на 1000rpm при напълно нормално поддаване на газта, колата също няма мощност, естествено налага се да сваля на 2ра скорост и да я наема за да тръгне, а дори и тогава понякога пак не иска... Обяснявам си го, че това го прави когато турбото развърта и разтоварва, точно в тези моменти... Направих следният тест, откачих дебитомер, същата работа, изолирах вакума на ЕГР, без резултат, отвих скобата на гумената тръба преди ЕГР клапана излизаща след кулера, при изфорсиране, единият път турбото надува, другият път не, различно, но не надува постоянно. Забравих да допълня, че започна и да изпушва черно и то не малко, но не пуши постоянно като 30 годишен Камаз, а моментно при малко повече газ и изрязване (поне тогава виждам), и да отбележа че колата я карам вече повече от 2 години и половина, гарантирам бензиновите коли пушеха повече от нея... така да го кажа, вечер на фарове след мен коли, пълна газ и изреждане на всички скорости - грам пушек, но до сега... От какво би могло да бъде това, турбото работи, дебитомер също, егр също, не е заял огледахме го обстойно, не съм прегледал обстойно вакум маркучите, но няма никъде прокъсано или излязло или нацепено! Дюзи и помпа не съм пипал.
- Другият проблем, той е маловажен но цялия двигател става в сажди, чувам турбото (не силно) и стана по-шумна... с две думи не ми харесва, меката връзка (видях я) е спукана. Въпросът ми е, ако утида някъде и я заваря ще има ли изобщо ефект, ако ли не, продават ли се меки връзки и дали ще мога да намеря втора употреба ако се... Посъветваха ме да си махна катализаторите, защото няма да спре да го прави пак, само че тя пак ще стане шумна, дори повече и да я подменя с универсална някаква просто...
Колеги моля давайте идеи, все някой се е сблъсквал с подобен проблем като първия, а за втория не знам - просто съвет какво да направя и само да добавя, възможно ли е да е някой маркуч на турбо пътищата защото и това ми казаха, но всичко е догатки...


- Другият проблем, той е маловажен но цялия двигател става в сажди, чувам турбото (не силно) и стана по-шумна... с две думи не ми харесва, меката връзка (видях я) е спукана. Въпросът ми е, ако утида някъде и я заваря ще има ли изобщо ефект, ако ли не, продават ли се меки връзки и дали ще мога да намеря втора употреба ако се... Посъветваха ме да си махна катализаторите, защото няма да спре да го прави пак, само че тя пак ще стане шумна, дори повече и да я подменя с универсална някаква просто...
Колеги моля давайте идеи, все някой се е сблъсквал с подобен проблем като първия, а за втория не знам - просто съвет какво да направя и само да добавя, възможно ли е да е някой маркуч на турбо пътищата защото и това ми казаха, но всичко е догатки...

- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
Здрасти колега, провери дали клапана на актуатора на турбината работи правилно, както и самият актуатор.
Изпратено от моя GT-N7105
Изпратено от моя GT-N7105
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
VladiE написа:Здрасти колега, провери дали клапана на актуатора на турбината работи правилно, както и самият актуатор.
Изпратено от моя GT-N7105
И аз имам същия проблем двата клапана са за смяна при мен.Когато клапана на агр не работи колата влиза в авариен режим и забива,ако е на турбото все едно караш мъртвец.
- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
1 Виж актуатора на турбото дали работи добре(ако работи добре при подаване на газ трябва да се движи напред- назад лостчето) Ако не се дживи значи ел магнитния клапан на турбото е фалирал! https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4
2. Виж ЕГР как работи - изкарай маркуча от ЕГР , запали колата и нека някой подава газ , а ти гледай как работи.Добре работещият ЕГР над 1900-2000 трябва да е затворил и да не допуска рециркулация на изгорели газове отново да влизат
3. Огледай кулера дали е омаслен някъде, маркучите също! ГОРИВНИЯТ ФИЛТЪР ПРОВЕРИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
Ако всичко изброено е наред , карай при майстор и на диагностика ще има някаква грешка отчело , при такъв спад на мощност
2. Виж ЕГР как работи - изкарай маркуча от ЕГР , запали колата и нека някой подава газ , а ти гледай как работи.Добре работещият ЕГР над 1900-2000 трябва да е затворил и да не допуска рециркулация на изгорели газове отново да влизат
3. Огледай кулера дали е омаслен някъде, маркучите също! ГОРИВНИЯТ ФИЛТЪР ПРОВЕРИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
Ако всичко изброено е наред , карай при майстор и на диагностика ще има някаква грешка отчело , при такъв спад на мощност
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
bobreti написа:VladiE написа:Здрасти колега, провери дали клапана на актуатора на турбината работи правилно, както и самият актуатор.
Изпратено от моя GT-N7105
И аз имам същия проблем двата клапана са за смяна при мен.Когато клапана на агр не работи колата влиза в авариен режим и забива,ако е на турбото все едно караш мъртвец.
нормално е да забива или да няма ускореие - с развален ЕГР който не затваря ,като и даваш газ на 3000 оборота да кажем , вкарва пак от изгорелите газове обратно и няма достатъчно чист въздух
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
A-style написа:bobreti написа:VladiE написа:Здрасти колега, провери дали клапана на актуатора на турбината работи правилно, както и самият актуатор.
Изпратено от моя GT-N7105
И аз имам същия проблем двата клапана са за смяна при мен.Когато клапана на агр не работи колата влиза в авариен режим и забива,ако е на турбото все едно караш мъртвец.
нормално е да забива или да няма ускореие - с развален ЕГР който не затваря ,като и даваш газ на 3000 оборота да кажем , вкарва пак от изгорелите газове обратно и няма достатъчно чист въздух

- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
A-style написа:1 Виж актуатора на турбото дали работи добре(ако работи добре при подаване на газ трябва да се движи напред- назад лостчето) Ако не се дживи значи ел магнитния клапан на турбото е фалирал! https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4
2. Виж ЕГР как работи - изкарай маркуча от ЕГР , запали колата и нека някой подава газ , а ти гледай как работи.Добре работещият ЕГР над 1900-2000 трябва да е затворил и да не допуска рециркулация на изгорели газове отново да влизат
3. Огледай кулера дали е омаслен някъде, маркучите също! ГОРИВНИЯТ ФИЛТЪР ПРОВЕРИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
Ако всичко изброено е наред , карай при майстор и на диагностика ще има някаква грешка отчело , при такъв спад на мощност
Много благодаря колега! Аз се порових малко и открих че наистина ЕГР не работи. Интересното е обаче че, на друга кола с същия мотор, вакум клапана на ЕГР-а като го изкарам и при запалена кола като си сложа пръста на мъркучето се усеща самият вакум, а при мен едва едва, дори изобщо и честно казано ЕГР-а е доста чист в сравнение на други коли. Мисля че си обяснявам проблема с нещо в вакумите, защото когато спирам и колата е на свободна скорост, мотора започва да претриса и си променя звука (не работи добре все едно го мъчиш да гасне), това се получава ако започна да спирам с около 40 км/ч по продължително и мисля че има нещо общо целия проблем с невървежа, пушенето и претрисането. В интерес на истината преди нямаше проблем с невървене и пушене, а претрисаше пак...

- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
Няма значение , че ти е чист ЕГР-а, щом не работи правилно във високите обороти няма да ти върви колата(все едно да ти сложа кислородна маска и да ти пусна въглероден диоксид да дишаш и да те карам да тичаш - дали ще можеш ??? !!!) Изолирай го ЕГР-а така поне ще знаеш , че не в него е проблема !
П.п. Горивният филтър на колко км ти е ?
П.п. Горивният филтър на колко км ти е ?
- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
Масло и всички филтри освен филтъра на картерните газове са сменени преди около 5000 км. Възможно ли е да има и връзка с спуканата мека връзка, макар че тя е в ауспуха и едва ли ще оказва влияние...

- released
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 18.08.2013
- Кара: 320d
- Детайли за колата: M47D20
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
Здравейте момчета! Относно моя проблем с забиването проявиха желание малко хора и им благодаря за което и всъщност се оказа, че по колата всичко си е наред и работи... Въздушния филтър беше "гръмнал" и парчета от него бяха застанали на дебитомера
Смених го и колата се оправи... Внимавайте какви филтри си купувате особено колегите с дизелови автомобили!







- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Странно забиване и проблем с мека връзка M47 320d 136hp
released написа:Здравейте момчета! Относно моя проблем с забиването проявиха желание малко хора и им благодаря за което и всъщност се оказа, че по колата всичко си е наред и работи... Въздушния филтър беше "гръмнал" и парчета от него бяха застанали на дебитомера![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Смених го и колата се оправи... Внимавайте какви филтри си купувате особено колегите с дизелови автомобили!
А би ли написал каква марка е бил този филтър?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани