Спирачни апарати от 330

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Спирачни апарати от 330

Мнение от mustang1986 » 27 Авг 2012, 18:14

Здравейте колеги пиша от името на един приятел.Става въпрос за едно бмв е46 320д с ремап и джанти 19ки мкови(255/35R19).Стават ли спирачни апарати от 330 без преправяне и как стои въпроса с накладките на ръчната,а също така май минималния размер джанта ще е 17.поправете ме ако греша?Благодаря ви предварително
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от Louis » 27 Авг 2012, 18:20

plug&play са отпред без проблеми...отзад мисля че ще имаш малко игра защото самия барабан на диска е широчък но и да има игра тя е за не повече от 30мин...джантите да, минимума става 17"


П.П. или отзад направо ги взимай с носачите :D
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 1.10.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320d facelift
Мечтае да кара: ///М3

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от mitko87 » 27 Авг 2012, 20:00

Louis написа:plug&play са отпред без проблеми...отзад мисля че ще имаш малко игра защото самия барабан на диска е широчък но и да има игра тя е за не повече от 30мин...джантите да, минимума става 17"


П.П. или отзад направо ги взимай с носачите :D

Той колегата ти каза всичко :yes:
Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от efren » 07 Окт 2016, 8:37

Ако правилно разбирам за да сложа апарати от 330 на друго е46 ми трябват само апаратите и стойките им, съответно дискове и накладки?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от Lenco » 07 Окт 2016, 8:40

.... и да си направиш челюсти за ръчната.
c97e274s-960.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от efren » 07 Окт 2016, 8:56

Явно съм по разсеян от обикновено, питах само за предни, ама както съм го написал даже и гадател да е човек трудно ще се досети. Задните засега не мислех да ги сменям, те са 294мм, мислех само да им сложа EBC накладки.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от Lenco » 07 Окт 2016, 9:03

Не нарушавай баланса в спирачките, писано е многократно.
На голяма скорост е ОК, но при по-бавно каране предните ще се опитват да блокират и ще се намесва АБС-а.
А и е46 не е от БМВ-та с леки задници.
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от efren » 12 Окт 2016, 11:07

А предпазните ламаринки трябва ли да ги сменя и голям ли е филма, защото си представям някакво сваляне на главина?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от Denmark » 12 Окт 2016, 13:42

efren написа:А предпазните ламаринки трябва ли да ги сменя и голям ли е филма, защото си представям някакво сваляне на главина?


Не трябва, просто дисковете ще са по-големи от тези ламарини и може да ти изглежда странно. Аз лично не бих се занимавал да ги сменям, но всеки си преценява. Наясно ли си с това, че много хора пишат, че след смяната се променя хода на педала? Това беше причината за мен да се откажа.

За смяната се сваля главината.
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от efren » 12 Окт 2016, 14:17

Обещавам до 1-2 дена да пиша дали са усеща промяната. Все пак 330-ките са със същата спирачна помпа и щом е работела там ще работи и тук. Вероятно с помпа от м-ка ще е по готино ама...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от Louis » 12 Окт 2016, 14:45

Denmark написа:
efren написа:А предпазните ламаринки трябва ли да ги сменя и голям ли е филма, защото си представям някакво сваляне на главина?


Не трябва, просто дисковете ще са по-големи от тези ламарини и може да ти изглежда странно. Аз лично не бих се занимавал да ги сменям, но всеки си преценява. Наясно ли си с това, че много хора пишат, че след смяната се променя хода на педала? Това беше причината за мен да се откажа.

За смяната се сваля главината.

Само да кажа личния си опит. Вярно не в е46, но в е36 промяната не е чак толкова фрапантна колкото се изписва навсякъде неясно защо...имаш ±2см празен ход попринцип и още ±2см сигурно от това, че са сменени апаратите...реално адаптацията на шофьора с този "празен ход" е за един ден каране.

Относно въпроса на колега по горе за ламаринките зад диска...не е задължително идват точно на ръба на диска и нито пречи нито ще усетиш някаква разлика ;)
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от efren » 14 Окт 2016, 16:23

Вчера сложих нови маркучи и червено EBC отзад, днес сложих отпред апарати и маркучи. Все още натискам лекичко педала за да могат да се сработят накладките, но засега аз не усещам някаква сериозна промяна в хода на педала. Може би субективното усещане е такова защото смених обикновените маркучи със стоманени HEL.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Спирачни апарати от 330

Мнение от efren » 23 Окт 2016, 12:25

Вече минах 700-800 км и днес пробвах спирачките при праволинейно движение от 140-150 км/ч - много добре, но бях с детето и не съм пробвал как е в завой. Иначе за хода на педала - просто не мога да усетя разликата, може би съм привикнал за 10-ина дена.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook