Спроблем с оборотите при автоматично прехвърляне на газ от б
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Спроблем с оборотите при автоматично прехвърляне на газ от б
Здравейте колеги
Имам следния проблем от доста време :
Колата ми е на газов инжекцион вече 2 ра година , от 6/7 месеца обаче при първото палене за деня( двигателя е изтинал напълно) когато загрее достатъчно и се прехвърли на газ , оборотите започват рязко да скачат и да падат и колата гасне .
Когато и дам няколко пъти газ се поуспокоява и след 5 мин си заработва добре - това не се случва когато през деня я паля и е топла .
Смених филтрите на газта , но след 1 месец пак започна да го прави .
Ако имате идея от какво точно е ще съм благодарна да споделите !
Благодаря предварително !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Имам следния проблем от доста време :
Колата ми е на газов инжекцион вече 2 ра година , от 6/7 месеца обаче при първото палене за деня( двигателя е изтинал напълно) когато загрее достатъчно и се прехвърли на газ , оборотите започват рязко да скачат и да падат и колата гасне .
Когато и дам няколко пъти газ се поуспокоява и след 5 мин си заработва добре - това не се случва когато през деня я паля и е топла .
Смених филтрите на газта , но след 1 месец пак започна да го прави .
Ако имате идея от какво точно е ще съм благодарна да споделите !
Благодаря предварително !
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Спроблем с оборотите при автоматично прехвърляне на газ
Ами не е настроена правилно.
Марката на газта не се знае .
Много причини има. Общо взето е първата.
Марката на газта не се знае .
Много причини има. Общо взето е първата.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Спроблем с оборотите при автоматично прехвърляне на газ
Марката е бардолини,
Уж април като смениха филтрите я и настроиха но уви без дълготраен ефект!?
Има шанс да е от свещи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Уж април като смениха филтрите я и настроиха но уви без дълготраен ефект!?
Има шанс да е от свещи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Спроблем с оборотите при автоматично прехвърляне на газ
На колегата ми 4-5 пъти сваляхме филтърчето за течната газ, изтръсквахме по една шепа боклуци от него и отвивахме кранчето на бутилката да изфъска ако има нещо останало по тръбите. Накрая взе да не се пълни зловещо с боклуци и при поредното сваляне беше чисто. Спряхме да го сваляме през 2 седмици, но голям зор беше, докато изчистим системата.
Въпреки всичко, щом казваш че е имало подобрение при смяната на филтрите, може пак да се огледа около тях.
(- дали няма да е като при колегата ми - да трябва да се свалят 2-3-пъти).
Може също и изпарителят да е вече за профилактика. Това всеки любител и начинаещ газаджия може да го направи и сам. (на газаджиите не им се занимава с профилактики и ще ти кажат да си купиш нов - ама ако го свалиш и почистиш, нищо чудно да заработи доста по-добре).
Смяната на филтрите кзваш, че е била през април - но дали подобрението има нещо общо с повишаването на околните температури?
- в смисъл през цялото лято е работила добре, а сега пак е започнала да го прави, или още през май-месец е започнал отново да се проявява проблемът?
Бардолини и Занарди са ефтинджос български газови инжекциони (маскирани под италиански имена). Произвежда ги една известна БГ-алармаджийска фирма - BSM. Имат си даже регистрирана италианска компания, уж че е италианско производство.
Само се чудя защо навсякъде по компонентите си пишат LPG, като на италянски е GPL.
Изпарителят също е тяхно производство. Частите не са от най-качествените, но животът им доста зависи и от монтажа. Например гледах една такава инсталация наскоро - газовият филтър монтиран наобратно (пак ще филтрира, но по-бързо ще се задръсти). Дюзите обърнати с бобинките надолу (така им било удобно на "газаджиите", но абсолютно против всички инструкции и доста по-бързо ще се олепят с гадната мъзгоч, която е в газта.) Което може би ще доведе до ефекти, сходни с това, което се случва при теб - че на студено няма да могат да отлепят, докато не се посгреят и не се размекне мъзгочът.
А освен това евтините дюзи може вече да са за ремонт/профилактика - на колко хиляди километра е ГИ-то?
Дай малко повече подробности за системата, ако може снимай и монтажа.
(- ще го измислим де, това че е от по-евтините, не значи че не може да се направи да заработи нормално - или поне както си е било като ново.)
p.s. По-скоро не е от свещи.
Въпреки всичко, щом казваш че е имало подобрение при смяната на филтрите, може пак да се огледа около тях.
(- дали няма да е като при колегата ми - да трябва да се свалят 2-3-пъти).
Може също и изпарителят да е вече за профилактика. Това всеки любител и начинаещ газаджия може да го направи и сам. (на газаджиите не им се занимава с профилактики и ще ти кажат да си купиш нов - ама ако го свалиш и почистиш, нищо чудно да заработи доста по-добре).
Смяната на филтрите кзваш, че е била през април - но дали подобрението има нещо общо с повишаването на околните температури?
- в смисъл през цялото лято е работила добре, а сега пак е започнала да го прави, или още през май-месец е започнал отново да се проявява проблемът?
Бардолини и Занарди са ефтинджос български газови инжекциони (маскирани под италиански имена). Произвежда ги една известна БГ-алармаджийска фирма - BSM. Имат си даже регистрирана италианска компания, уж че е италианско производство.
Само се чудя защо навсякъде по компонентите си пишат LPG, като на италянски е GPL.
Изпарителят също е тяхно производство. Частите не са от най-качествените, но животът им доста зависи и от монтажа. Например гледах една такава инсталация наскоро - газовият филтър монтиран наобратно (пак ще филтрира, но по-бързо ще се задръсти). Дюзите обърнати с бобинките надолу (така им било удобно на "газаджиите", но абсолютно против всички инструкции и доста по-бързо ще се олепят с гадната мъзгоч, която е в газта.) Което може би ще доведе до ефекти, сходни с това, което се случва при теб - че на студено няма да могат да отлепят, докато не се посгреят и не се размекне мъзгочът.
А освен това евтините дюзи може вече да са за ремонт/профилактика - на колко хиляди километра е ГИ-то?
Дай малко повече подробности за системата, ако може снимай и монтажа.
(- ще го измислим де, това че е от по-евтините, не значи че не може да се направи да заработи нормално - или поне както си е било като ново.)
p.s. По-скоро не е от свещи.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани