Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Dessirtan
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi e46
- Мечтае да кара: BMW M3 e46 CSL
Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Чувал съм, че чиповете са по ефективни на дизелите.. но все пак би трябвало да има и някой плюс в полза на бензина. Някой запознат ако може да сподели мнението си ще е перфектно
. Моделът е е46 330хi.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Ще качиш 5-6 к.с. и с голямо доза внушение, ще може да си кажеш, че колата вече е друга... 

- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
По-скоро сложи хубава генерация без катализатори и т.н. и е по-вероятно да усетиш няква разлика.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Само специалисти тука , генерациии , внушения чудо .
Като нямате какво да кажете не трупайте мнения че току виж някой ви повярвал.
Отиваш на едно дино , мериш и после чип и пак на същото дино. Най голям ефект дават разплетените изпускатели в комбинация с ремап разбира се .
Голяма или тн спортна генерация едва ли ще намериш а цената и пък въобще няма да ти допадне. Като ефект само ше вдига алармите.
Около 20тина нютона ще има отгоре от колекторите.
Като нямате какво да кажете не трупайте мнения че току виж някой ви повярвал.
Отиваш на едно дино , мериш и после чип и пак на същото дино. Най голям ефект дават разплетените изпускатели в комбинация с ремап разбира се .
Голяма или тн спортна генерация едва ли ще намериш а цената и пък въобще няма да ти допадне. Като ефект само ше вдига алармите.
Около 20тина нютона ще има отгоре от колекторите.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Цветико е прав от гледна точка на това, че повечето "специалисти тунери" не са много сигурни какво точно и как трябва да се пипне - вследствие от това ефекта е както той се изрази, спорен. А че разлика има след качествена намеса, има! Единици обаче са хората умеещи да го извършат. Както знаем за атмосферен мотор е сериозно по-трудно изстискването на някакъв ефект, съответно да се ходи при кой да е, е голяма глупост, а и риск!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
При теб ще качи 12,13 коня. При дизелите ефекта е по-голям, защото са с турбини, тогава качват повече коне. 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- Raefi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Слагай колектори и ремап и ще останеш доволен, читава 30ка дава от 240 до 250 коня след тая интервенция. 

- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Raefi написа:Слагай колектори и ремап и ще останеш доволен, читава 30ка дава от 240 до 250 коня след тая интервенция.
И аз се замислям за същото, но преди това една профилактика на веригите, ваносите и главата би била само от полза, и сигурно ще почна от там (поне да е максимално читава


- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Моето скромно мнение е ,че ако 3 литра,231 коня,300 нютона са малко в какъвто и аспект
300+има жокер М Power 


- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Ремапа се прави последен, след всички други модификации (колектори, декат, генерация, интейк+ спорт филтър)
Иначе дори на М54В30 ако усещате че колата е станала по-бърза само от ремап... да знаете, че е само в главата ви
Иначе за ремапа, наистина е важно кой бърка по картите.
Иначе дори на М54В30 ако усещате че колата е станала по-бърза само от ремап... да знаете, че е само в главата ви

Иначе за ремапа, наистина е важно кой бърка по картите.
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Аз чакам да пристигнат китайските колектори за M54B30 в България и слагам моментално едни такива + чип.
Резултатите като кс/нм от спортен филтър навсякъде чета и чувам че са спорни, така че няма да слагам K&N, но останалото си заслужава доста според мен. Другия момент е че много рядко се среща M54B30 който да си дава заводските коне и само си мислиме че караме 231кс, а всъщност ...
Резултатите като кс/нм от спортен филтър навсякъде чета и чувам че са спорни, така че няма да слагам K&N, но останалото си заслужава доста според мен. Другия момент е че много рядко се среща M54B30 който да си дава заводските коне и само си мислиме че караме 231кс, а всъщност ...

- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
mu6a4 написа:Другия момент е че много рядко се среща M54B30 който да си дава заводските коне и само си мислиме че караме 231кс, а всъщност ...
Това е абсолютно точно така. М54В30 губи яко коне. Моята като я купих я качих на дино и беше цели 192 коня. След пълен ребилд вече цепи мрака

Иначе основната причина на М54Б30 да губи толкова коне, се крие в дизайна на буталата, има само 4 отвора за отичане на маслото при едва 2 десети хлабина между цилиндър и бутало, което създава допълнителен товар в 1ви и 3ти такт (когато буталото се движи надолу) понеже маслото не може да се оттече достатъчно бързо. Във високи обороти това води до подгъване на маслените сегменти... Ето за това тези мотори са известни маслояди,( Ако си мислите че е нормално да ви гори по половин литър на 1000 км... Е не е нормално). По нататък този проблем с горенето на масло води до здраво зацапване на главата и натрупване на нагар по клапаните, особено изпускателните, което пък води до недобро затваряне на клапаните и загуба на компресия и от там загуба на мощност.
Лечението е пълна ревизия на главата, пробиване на поне по още 4 отвора в канала на масления сегмент на буталата и нови сегменти, ако не сте на къс бюджет, основни и биелни лагери. Също ако мотора е над 60 000 км, задължително и смяна на О-пръстени на ванос. След тези манипулации, всичките фабрични коне ще са обратно в обора... и тунинга може да започне

- RagingHornet
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330Ci
- Мечтае да кара: Много са!
- Детайли за колата: 0-100km/h 5.7 sec.
Re: Плюсове и минуси при чип на 330xi.
Иначе към основния въпрос на темата:
При атмосферните мотори в софтуерен тунинг се работи основно в настройката на авансите и оптимизацията им към високо октанови горива. Може да се даде много малко повече гориво във високите и да се пипнат някои лимити по картите. Реалния гейн е около 4 - 5 %.
При хардуерно подобрен мотор... отпушени смукателни и изпускателни пътища ремапа дава възможност за максимално възползване от подобренията.
При ремап на 100% стоков мотор:
Минуси - минаваш само към по скъпите високо октанови горива.
Плюс- малко повече торк в средните обороти.
При атмосферните мотори в софтуерен тунинг се работи основно в настройката на авансите и оптимизацията им към високо октанови горива. Може да се даде много малко повече гориво във високите и да се пипнат някои лимити по картите. Реалния гейн е около 4 - 5 %.
При хардуерно подобрен мотор... отпушени смукателни и изпускателни пътища ремапа дава възможност за максимално възползване от подобренията.
При ремап на 100% стоков мотор:
Минуси - минаваш само към по скъпите високо октанови горива.
Плюс- малко повече торк в средните обороти.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани