Маркуча който влиза е ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Маркуча който влиза е ЕГР
Откъде мога да си купя въпросната част която влиза е ЕГР в Дару се продава целия и е 400лв
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Това дали става
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Колега,
двойният маркуч го има почти навсякъде и можеш сам да си го смениш, но после внимателно следиш за обезвъздушаването на радиатора. Единият го купих от Аутохит в София, другия го взех от Каварна от един магазин, като ми го доставиха от Добрич. Може спокойно да си вземеш почти всяка мярка, защото е двоен маркуч, който е предвиден за масло и вода в другата си част. Изхаби ли се сменяш, защото оборотите се побъркват и падат от нарушения вакуум. Май струваше 38 лв открай време и моя maj беше на "Mehle". Изкара 3 години и масления маркуч се скапа. Клапанът също беше дал фира.
Обърни внимание да не пренатягаш маркуча към края на клапана, защото е клапанът е пластмасов. Сваля се филтъра на купето и кората под него с шестте винта звезди. Внимателно се разкачва кабелът на захранването от кората, която го придържа и се поставя малко напред по капака на двигателя и колектора, защото е закрепен с капаче с малки зъбчета. Работи се на студен двигател и вземи мерки за безопасност.
двойният маркуч го има почти навсякъде и можеш сам да си го смениш, но после внимателно следиш за обезвъздушаването на радиатора. Единият го купих от Аутохит в София, другия го взех от Каварна от един магазин, като ми го доставиха от Добрич. Може спокойно да си вземеш почти всяка мярка, защото е двоен маркуч, който е предвиден за масло и вода в другата си част. Изхаби ли се сменяш, защото оборотите се побъркват и падат от нарушения вакуум. Май струваше 38 лв открай време и моя maj беше на "Mehle". Изкара 3 години и масления маркуч се скапа. Клапанът също беше дал фира.
Обърни внимание да не пренатягаш маркуча към края на клапана, защото е клапанът е пластмасов. Сваля се филтъра на купето и кората под него с шестте винта звезди. Внимателно се разкачва кабелът на захранването от кората, която го придържа и се поставя малко напред по капака на двигателя и колектора, защото е закрепен с капаче с малки зъбчета. Работи се на студен двигател и вземи мерки за безопасност.
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Колега за кое говориш? Маркуча е един от интеркулера към ЕГР
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Виждал съм такива силиконови маркучи по разните му тунинг магазинчета - огледай се за такъв около вас.
Si non confectus, non reficiat.
- stan4eto78
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.11.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e83
- Мечтае да кара: bmw G01
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Колега, и мен ме шокира цената, затова измерих вътрешния диаметър и влязох в първия магазин за части(в случея беше за камиони) и първият който отговаряше беше s-образен от шкода европа
за 17 лева.Взех го на майтап (не ми се вярва турбото на шкода европа да работи на по ниско налягане) и вече втора година карам без проблеми, а и от маркуча излязоха 2 парчета, така че за 17 лв. имам и резервно 


- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Колеги и моя маркуч замина , какво е работното налягане на турбо GT2260V и някой кара ли със силиконовите маркучи ? Как се държат те ?
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Маркуча който влиза е ЕГР
philipz написа:Колеги и моя маркуч замина , какво е работното налягане на турбо GT2260V и някой кара ли със силиконовите маркучи ? Как се държат те ?
Заводско е 1.3 бара, след тунинг най-често е 1.5 бара. Хибридната такава може до 2.1 бара.

Re: Маркуча който влиза е ЕГР
Аз си мислих, че моя наред, даже писах в друга тема, докато не го проверих в детайли. Оказа се, че е доста напукан, отвън и отвътре. На негово място сложих силиконов и около 4К км карам с него, и нямам проблем.
По същото време реших да погледна и долния, като свалих кората под двигателя, но не открих никакви следи от напукване. То и мястото е малко неудобно за проверка, но май долният маруч по-рядко дава фира, поне не съм видял някой да пише, че го е сменил.
Малко снимки от горния, вече сменен маркуч.
По същото време реших да погледна и долния, като свалих кората под двигателя, но не открих никакви следи от напукване. То и мястото е малко неудобно за проверка, но май долният маруч по-рядко дава фира, поне не съм видял някой да пише, че го е сменил.
Малко снимки от горния, вече сменен маркуч.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани