От ръчна към автоматична
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: От ръчна към автоматична
Радиатора няма разлика, само стойката на пробката е различна, и конзолата на която се закрепя казанчето за водата. И то ако му се занимава.
Ако не му се занимава, окача маркучите от масления охладител и го оставя на местото си.
При Е30 е различен, но това не означава, че трябва да се сменя радиатора. Просто се оставят свободни отворите, нищо няма да изтече от там.
Ако не му се занимава, окача маркучите от масления охладител и го оставя на местото си.
При Е30 е различен, но това не означава, че трябва да се сменя радиатора. Просто се оставят свободни отворите, нищо няма да изтече от там.


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: От ръчна към автоматична
Така е нищо не изтича, от две години съм с автоматичния радиатор още и всичко си е там
От автомат към ръчка ясно ...
Въпроса е на кола с ръчка къде ще се включи охлаждането на кутията?
Пак казвам - при е46 не знам как е щото не съм се интересувал ...

От автомат към ръчка ясно ...
Въпроса е на кола с ръчка къде ще се включи охлаждането на кутията?
Пак казвам - при е46 не знам как е щото не съм се интересувал ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: От ръчна към автоматична
То пък верно, че в тая тема е обратен въпроса.
Радиатора остава същия, сменя се стойката на казанчето за вода с такава за автоматична кутия, купува се стойка за пробка от автомат 12-13лв нова, и маслен охладител за автомата. Трябват му още тръбите за охлаждане на автомата, маховик от автомат с принадлежностите му, трябва да се изкара лагерчето от коляновия вал, стойка за автоматичната кутия, кардан, диференциал /3.07 е на автомата,спрямо 2.93 на ръчката/, моторна инсталация за автомат заедно с компютъра на автомата.
Вътре: педал за спирачката, кик-даун, лост за автомат с принадлежностите му, жило за управление на кутията, жило за ключа на запалването, кормилен прът за автомат.Табло за автомат.Препрограмиране на почти всичко. И освен това, най-вероятно забравям нещо.

Радиатора остава същия, сменя се стойката на казанчето за вода с такава за автоматична кутия, купува се стойка за пробка от автомат 12-13лв нова, и маслен охладител за автомата. Трябват му още тръбите за охлаждане на автомата, маховик от автомат с принадлежностите му, трябва да се изкара лагерчето от коляновия вал, стойка за автоматичната кутия, кардан, диференциал /3.07 е на автомата,спрямо 2.93 на ръчката/, моторна инсталация за автомат заедно с компютъра на автомата.
Вътре: педал за спирачката, кик-даун, лост за автомат с принадлежностите му, жило за управление на кутията, жило за ключа на запалването, кормилен прът за автомат.Табло за автомат.Препрограмиране на почти всичко. И освен това, най-вероятно забравям нещо.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: От ръчна към автоматична
Компетентно мнение
Евала 



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: От ръчна към автоматична
Да наистина по каталог ръчката я дават 7.0 ,а автомата висока 7 ца някъде около 7.7 до 100 км . Обаче на ръчката условието е ,че 7.0 ги е дала като изцеждаш докрай и сменяш предавките като състезател ,като набиеш 2ра гърнето да удря в земята
Ако някой има ръчка 2.8 стокова с удоволствие бих се дръпнал е така просто за да се получи реална информация каква е разликата.
Това ,че с автомат си дядо и ,че не може да се раздава газ пак казвам за мен са големи глупости и детски приказки. Можеш да си я караш хамалски колкото и ръчката ,само че имаш много други плюсове . И най-важното е ,че 3 години не съм имал никакъв проблем , защото и това се говори - колко много се трошел автомата 2к лева ремонти и т.н ... Сменял съм само маслото и си бачка перфектно

Това ,че с автомат си дядо и ,че не може да се раздава газ пак казвам за мен са големи глупости и детски приказки. Можеш да си я караш хамалски колкото и ръчката ,само че имаш много други плюсове . И най-важното е ,че 3 години не съм имал никакъв проблем , защото и това се говори - колко много се трошел автомата 2к лева ремонти и т.н ... Сменял съм само маслото и си бачка перфектно

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От ръчна към автоматична
Atanas328 написа:..
Твойта е запазена швейцарка на малко километри за това така

Много се рязводни темата ръчка срещу автомат спора е скучен.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: От ръчна към автоматична
Atanas328 написа:...
Замислял ли си се дали има причина на състезателни автомобили да не се монтира автоматична ск. кутия?
Единственото предимство на автомата пред ръчната кутия е комфорта.
Другото са алабалистики, дръпки и "раздаване" на газ ...
Не разбрах как и на кого се раздава тая газ ама през автомата със сигурност по-малко от нея стига до хАсвалта ... Как мислиш


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: От ръчна към автоматична
boris написа:То пък верно, че в тая тема е обратен въпроса.![]()
Радиатора остава същия, сменя се стойката на казанчето за вода с такава за автоматична кутия, купува се стойка за пробка от автомат 12-13лв нова, и маслен охладител за автомата. Трябват му още тръбите за охлаждане на автомата, маховик от автомат с принадлежностите му, трябва да се изкара лагерчето от коляновия вал, стойка за автоматичната кутия, кардан, диференциал /3.07 е на автомата,спрямо 2.93 на ръчката/, моторна инсталация за автомат заедно с компютъра на автомата.
Вътре: педал за спирачката, кик-даун, лост за автомат с принадлежностите му, жило за управление на кутията, жило за ключа на запалването, кормилен прът за автомат.Табло за автомат.Препрограмиране на почти всичко. И освен това, най-вероятно забравям нещо.
Много благодаря,колега.
Ще обмисля драмата и ще реша дали ми се влиза във филми.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани