Проблем с обороти M54B22
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- always_starving
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 16.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW F10
Проблем с обороти M54B22
Здравейте колеги! Моя красавец е BMW e46 320i 2.2 170hp 2001г, от няколко седмици оборотите на свободна скорост паднаха на 500-600 об/мин и започнаха да се менят. Прочетох за почистване на дросела и на стъпковото моторче, но уви, направих тези манипулации и разлика никаква! Моля ви ако имате други идеи давайте, защото незнам какво да правя. Мисля да отида да си вдигна оборотите софтуерно, но незнам дали ще е добре за колата, така че ако има нещо по - добро моля ви кажете ми!!! П.С. Сменил съм датчиците на разпределителя и са чисто нови - пак греда.
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Проблем с обороти M54B22
always_starving написа:Здравейте колеги! Моя красавец е BMW e46 320i 2.2 170hp 2001г, от няколко седмици оборотите на свободна скорост паднаха на 500-600 об/мин и започнаха да се менят. Прочетох за почистване на дросела и на стъпковото моторче, но уви, направих тези манипулации и разлика никаква! Моля ви ако имате други идеи давайте, защото незнам какво да правя. Мисля да отида да си вдигна оборотите софтуерно, но незнам дали ще е добре за колата, така че ако има нещо по - добро моля ви кажете ми!!! П.С. Сменил съм датчиците на разпределителя и са чисто нови - пак греда.
Здравей колега ,ревизия на ваноса

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с обороти M54B22
always_starving написа:Здравейте колеги! Моя красавец е BMW e46 320i 2.2 170hp 2001г, от няколко седмици оборотите на свободна скорост паднаха на 500-600 об/мин и започнаха да се менят. Прочетох за почистване на дросела и на стъпковото моторче, но уви, направих тези манипулации и разлика никаква! Моля ви ако имате други идеи давайте, защото незнам какво да правя. Мисля да отида да си вдигна оборотите софтуерно, но незнам дали ще е добре за колата, така че ако има нещо по - добро моля ви кажете ми!!! П.С. Сменил съм датчиците на разпределителя и са чисто нови - пак греда.
Колега, вероятна причина са и лошо работещи или дефектирали смесообразуващи ламбда сонди, наличие на паразитен въздух...
Re: Проблем с обороти M54B22
Колега,
много често вакуумите са стари изсъхнали, пропукани или направо скъсани. За 2 лв си купи маркуч и смени вакуумите. Иначе и написаното по- горе е вярно. Още по- лесно е да закачиш колата си на диагностика и ще ти излезе работата на двигателя.
На първо време това е най- евтиното. Ако видиш маслоустойчив маркуч за картерни газове и клапан за регулиране на налягането, може да ти е пробит маркуча или мембраните на клапана. Предполагам че двигателят ти е М54.
Определено мисля, че не е добре преди да откриеш причината, да ходиш да ти сменят оборотите.
От датчиците на разпределителния вал колата гасне след спиране и докато не изстине не пали- това не е причина за оборотите.
Виж това от real oem
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2194
Друга причина може да е горивото ти. Налей 10 литра от едно скъпо гориво от Еко или Шел.
Напиши, моля, каква е била причината за играта на оборотите?
много често вакуумите са стари изсъхнали, пропукани или направо скъсани. За 2 лв си купи маркуч и смени вакуумите. Иначе и написаното по- горе е вярно. Още по- лесно е да закачиш колата си на диагностика и ще ти излезе работата на двигателя.
На първо време това е най- евтиното. Ако видиш маслоустойчив маркуч за картерни газове и клапан за регулиране на налягането, може да ти е пробит маркуча или мембраните на клапана. Предполагам че двигателят ти е М54.
Определено мисля, че не е добре преди да откриеш причината, да ходиш да ти сменят оборотите.
От датчиците на разпределителния вал колата гасне след спиране и докато не изстине не пали- това не е причина за оборотите.
Виж това от real oem
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2194
Друга причина може да е горивото ти. Налей 10 литра от едно скъпо гориво от Еко или Шел.
Напиши, моля, каква е била причината за играта на оборотите?
- always_starving
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 16.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с обороти M54B22
Благодаря ви за всички съвети колеги! Тези дни след празниците към 9-10 май ще отида на диагностика. Ще ви държа в течение какво се случва с колата и как съм я оправил(дано де...)!
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти M54B22
Ако отвиеш капачката за маслото, двигателят променя ли си оборотите?
На един колега му се беше накъсал маркуч номер 2 от схемата, която си дал. Права пластмасова тръба гофрирана в двата края - беше му се скъсало точно гофрираното отгоре. Използвахме оригиналния накрайник и го снадихме "временно" към тръбата с късо парче гумен маркуч за парно. Не знам колко ще изкара и дали е устойчиво на масло. От къде може да се купи такъв маркуч - маслоустойчив? - и какво трябва да пише на него.
гумата написа:маслоустойчив маркуч за картерни газове
На един колега му се беше накъсал маркуч номер 2 от схемата, която си дал. Права пластмасова тръба гофрирана в двата края - беше му се скъсало точно гофрираното отгоре. Използвахме оригиналния накрайник и го снадихме "временно" към тръбата с късо парче гумен маркуч за парно. Не знам колко ще изкара и дали е устойчиво на масло. От къде може да се купи такъв маркуч - маслоустойчив? - и какво трябва да пише на него.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани