330D M57 Проблем помагайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
330D M57 Проблем помагайте
Здравейте колеги,
Колата е 330D М57 мотора 204к.с. От днес сутринта имам странен проблем с колата, карам и изведнъж започна да тресе мотора и да няма мощност никаква. Светна ми чека закачих я на диагностика и изписа грешка P0201 ( Проблем с дюзата на 1-ви цилиндър ). Играх си малко с буксата стиснах пиновете и нямах проблем близо 100км, преди час го направи отново и каквото и да правя ту работи ОК ту започва да друса и светва чека. Моля дайте ми съвет какво да правя в този случай. Според мен една дюза ако има проблем с бобинката тя или работи или не работи при мен е точно обратното. Може ли проблема да е от буксата ?
Благодаря за съветите предварително.
Колата е 330D М57 мотора 204к.с. От днес сутринта имам странен проблем с колата, карам и изведнъж започна да тресе мотора и да няма мощност никаква. Светна ми чека закачих я на диагностика и изписа грешка P0201 ( Проблем с дюзата на 1-ви цилиндър ). Играх си малко с буксата стиснах пиновете и нямах проблем близо 100км, преди час го направи отново и каквото и да правя ту работи ОК ту започва да друса и светва чека. Моля дайте ми съвет какво да правя в този случай. Според мен една дюза ако има проблем с бобинката тя или работи или не работи при мен е точно обратното. Може ли проблема да е от буксата ?
Благодаря за съветите предварително.
Карам оборотомера да сънува кошмари
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 330D M57 Проблем помагайте
Shock написа:Здравейте колеги,
Може ли проблема да е от буксата ?
Може , аз имах проблем с буксата на втора или трета дюза и то не точно буксата ами кабелите точно над нея се прекъсват и контактуват когато им е кеф .
Ремонта е или рязане и запояване на здрави кабели с букса или смяна на целия сноп (шест броя) от компютърната кутия .
Редки случаи има на окисляване на самата букса ...
Когато започне да клати , слез от колата и размърдай буксата от кабелите , ако се стабилизира работата на мотора ясно е какво трябва .
viewtopic.php?f=35&t=396880
Re: 330D M57 Проблем помагайте
nightdriver написа:Shock написа:Здравейте колеги,
Може ли проблема да е от буксата ?
Може , аз имах проблем с буксата на втора или трета дюза и то не точно буксата ами кабелите точно над нея се прекъсват и контактуват когато им е кеф .
Ремонта е или рязане и запояване на здрави кабели с букса или смяна на целия сноп (шест броя) от компютърната кутия .
Редки случаи има на окисляване на самата букса ...
Когато започне да клати , слез от колата и размърдай буксата от кабелите , ако се стабилизира работата на мотора ясно е какво трябва .
viewtopic.php?f=35&t=396880
Благодаря колега,
Опитах това, което казваш и не стана нищо най вероятно съм за дюза.
Сега идеята е от къде да намеря за проба, хубавото е, че е на първи цилиндър и няма да се налага да махам колектора за смяната става за секунди.
Поздрави,
Теодор
Карам оборотомера да сънува кошмари
Re: 330D M57 Проблем помагайте
Ако някой колега има за проба дюза 0 445 110 131 бих бил много благодарен
От мен студената бира

Карам оборотомера да сънува кошмари
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 330D M57 Проблем помагайте
а иначе колата пали ли си нормално (топла студена) , ако паленето е трудно тогава вероятно е дюза , но ако си пали от раз мисля , че проблема ти е около буксата...
при мен проблема се появи по време на движение изведнъж , затова изключих варианта с прецакана дюза , най-напред си помислих за затлачен филтър .
DDE-то обаче не ми е светкало
при мен проблема се появи по време на движение изведнъж , затова изключих варианта с прецакана дюза , най-напред си помислих за затлачен филтър .
DDE-то обаче не ми е светкало
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: 330D M57 Проблем помагайте
Колега , иди в някой сервиз за рециклиране на дюзи и ще ти намерят такава. Този филм с дюзите 2 пъти съм го играл , бъди внимателен , потенциалните щети от неработеща дюза са стабилно скъпи .
Re: 330D M57 Проблем помагайте
Здравейте отново,
След 2 часа в гаража открих и надявам се съм отстранил проблема. За колегата само да кажа, че пали и студена и топла от четвърт. Така започна пак да клати и да друса взех пробна лампа и докато мотора работи проверих дали идва ток до всички букси на 1-ви цилиндър проблемният нямах +. След, което просвирих инсталацията до компютъра и всичко си беше ок. Извадих буксата на ecu-то сложих я и колата се оправи, стиснах за всеки случай пинчетата леко и напръскайте с контактен спрей карах я 10км и нямаше проблеми но 99% съм сигурен, че проблема е бил в разглобен пин за веригата на 1-ва дюза. Дано да съм бил полезен и аз на някого. А за последствията от пикаеща дюза прочетох, че топи бутала е при мен не работеше и съм спокоен
След 2 часа в гаража открих и надявам се съм отстранил проблема. За колегата само да кажа, че пали и студена и топла от четвърт. Така започна пак да клати и да друса взех пробна лампа и докато мотора работи проверих дали идва ток до всички букси на 1-ви цилиндър проблемният нямах +. След, което просвирих инсталацията до компютъра и всичко си беше ок. Извадих буксата на ecu-то сложих я и колата се оправи, стиснах за всеки случай пинчетата леко и напръскайте с контактен спрей карах я 10км и нямаше проблеми но 99% съм сигурен, че проблема е бил в разглобен пин за веригата на 1-ва дюза. Дано да съм бил полезен и аз на някого. А за последствията от пикаеща дюза прочетох, че топи бутала е при мен не работеше и съм спокоен

Карам оборотомера да сънува кошмари
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани