М54 пали трудно?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
М54 пали трудно?
Здравейте, става въпрос за М54б30, което при палене върти 2-3 секунди и след това запалва. След като се изгаси и се пробва веднага пак си пали от раз. Изчакам ли обаче около 2 минути пак пали след 2-3 секунди. Забелязах също, че ако оставя колата на пълен контакт за 2-3 секунди и след това завъртя пали от раз. И на газ и на бензин го прави. (Газовия инжекцион пали директно на газ когато е топла, не сменя) и топла и студена го прави винаги. Доста рядко се случва да не го направи.
-греки не излизат, освен ( нещо свързано с control units), но това мисля, че няма нищо общо
- нов клапан картерни газове с маркучите оригинални
- чистено стъпково моторче
- нов датчик колянов вал
- нови гофрета след дебитомера
- ревизирана диса клапа
Според вас какво може да е ?
-греки не излизат, освен ( нещо свързано с control units), но това мисля, че няма нищо общо
- нов клапан картерни газове с маркучите оригинални
- чистено стъпково моторче
- нов датчик колянов вал
- нови гофрета след дебитомера
- ревизирана диса клапа
Според вас какво може да е ?
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: М54 пали трудно?
Закачете манометър и вижте дали не се връща горивото обратно в резервоата при загасен мотор.
Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.
Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М54 пали трудно?
И третия вариант , преправящ си газовата или си я оставяш да пали на бензин , слагаш оригинален мап файл на бенз комп и тестваш пак.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: М54 пали трудно?
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:И третия вариант , преправящ си газовата или си я оставяш да пали на бензин , слагаш оригинален мап файл на бенз комп и тестваш пак.
Което ме подсеща, че с тебе трябва да оправим моята, че това палене на газ ме побърква.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: М54 пали трудно?
Sasho.85 написа:Закачете манометър и вижте дали не се връща горивото обратно в резервоата при загасен мотор.
Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.
Спрямо направените ми опити май това е проблема. По звука от помпата забелязвам, че като я оставя не на контакт 1-2 минути го променя леко за 2 секунди. Явно не държи налягане. Само не знам от къде да започна с намирането на проблема.
- Gonke
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: М54 пали трудно?
Липса на мощност имаш ли ? Ако имаш виж на хубава диагностика грешките , някой датчик се е предал ... я на всмукателния я на изпускателния вал...
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: М54 пали трудно?
zzvvmm написа:Sasho.85 написа:Закачете манометър и вижте дали не се връща горивото обратно в резервоата при загасен мотор.
Другия вариант е даваш два-три пъти на контакт и след това пробваш да запалиш.
Спрямо направените ми опити май това е проблема. По звука от помпата забелязвам, че като я оставя не на контакт 1-2 минути го променя леко за 2 секунди. Явно не държи налягане. Само не знам от къде да започна с намирането на проблема.
Моята помпа като връщаше горивото обратно в резервоара, трябваше да въртя по 5-6 пъти за да запаля.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М54 пали трудно?
М54 е с един маркучи връщането е още от филтъра нал не се бъркате с другите нещо???..чак толко па да пада нялягането не вярвам.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М54 пали трудно?
zzvvmm написа:Здравейте, става въпрос за М54б30, което при палене върти 2-3 секунди и след това запалва. След като се изгаси и се пробва веднага пак си пали от раз. Изчакам ли обаче около 2 минути пак пали след 2-3 секунди. Забелязах също, че ако оставя колата на пълен контакт за 2-3 секунди и след това завъртя пали от раз. И на газ и на бензин го прави. (Газовия инжекцион пали директно на газ когато е топла, не сменя) и топла и студена го прави винаги. Доста рядко се случва да не го направи.
-греки не излизат, освен ( нещо свързано с control units), но това мисля, че няма нищо общо
- нов клапан картерни газове с маркучите оригинални
- чистено стъпково моторче
- нов датчик колянов вал
- нови гофрета след дебитомера
- ревизирана диса клапа
Според вас какво може да е ?
Колега, кой е control units-а- да не е на двигателя. Новият датчик на коляновият вал оригинален ли е или за 50лв. Горивният филтър на колко километра е. И наистина е добре да се види налягането на бинзина в рейката, при даване на контакт.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: М54 пали трудно?
Проблема решен. Сменена бензинова помпа.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани