E46 330d пали и гасне проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
E46 330d пали и гасне проблем
Здравейте преди няколко дена колата изгасна в движение и от тогава пали и гасне или изобщо не пали проверени са помпите и датчик на колянов вал някой ако може да помогне да пише и благодаря предварително
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: E46 330d пали и гасне проблем
Без да я закачиш на диагностика,няма как да разбереш!
Re: E46 330d пали и гасне проблем
На делфи колата дава грешка на 4ти цилиндър а на импа на 4ти 5ти и 6ти
Re: E46 330d пали и гасне проблем
Грешка на 4ти и 3ти инжекто и не достатъчно налягане в горивна рейка сменени са и датчиците на рейла
Re: E46 330d пали и гасне проблем
zvetiko написа:mitko1398 написа:На делфи колата дава грешка на 4ти цилиндър а на импа на 4ти 5ти и 6ти
Колега, каква е грешката.
Проблем с 3ти и 4ти инжектор и ниско налягане в рейла проверени са дюзи и датчици на рейла и не е от тях
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 330d пали и гасне проблем
mitko1398 написа:На делфи колата дава грешка на 4ти цилиндър а на импа на 4ти 5ти и 6ти
Колега, каква е грешката.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 330d пали и гасне проблем
mitko1398 написа:zvetiko написа:mitko1398 написа:На делфи колата дава грешка на 4ти цилиндър а на импа на 4ти 5ти и 6ти
Колега, каква е грешката.
Проблем с 3ти и 4ти инжектор и ниско налягане в рейла проверени са дюзи и датчици на рейла и не е от тях
Как са проверени 3ти и 4ти инжектор- на стенд, с измерване на обратна нафта, по усет... Ниското налягане в рейла може да се дължи и на "пикаеща" дюза.
Re: E46 330d пали и гасне проблем
zvetiko написа:mitko1398 написа:zvetiko написа:mitko1398 написа:На делфи колата дава грешка на 4ти цилиндър а на импа на 4ти 5ти и 6ти
Колега, каква е грешката.
Проблем с 3ти и 4ти инжектор и ниско налягане в рейла проверени са дюзи и датчици на рейла и не е от тях
Как са проверени 3ти и 4ти инжектор- на стенд, с измерване на обратна нафта, по усет... Ниското налягане в рейла може да се дължи и на "пикаеща" дюза.
Мерси колега като зема пробни дюзи и пробвам ще ти пиша
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани