Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.
didZ написа:oci написа:didZ написа:oci написа:didZ написа:Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?
Щом ти е толкова странно що не питаш производителя.
Аз ти казвам че този мотор работи на 101 градуса и на толкова се включва перката, ако искаш мога да се хвана на 101 уискита на бас
Смених термостата с такъв OEM. Колега.. При нормално каране държи 91-92 градуса. При продължително с 200км/ч - 93 градуса.. Не знам кое му е нормалното на 102 градуса.. Може - но при 44 градуса външна температура, натоварена и на 2-ра по шипка нагоре.. Сега спря да губи и антифриз.
Със здраве
Я я остави на място и виж на колко градуса ще ти тръгне ел. перката да охлажда радиатора и после пиши пак.
Оставих я загряла на 92 градуса на място. 20 минути по късно е на 92 градуса и перката не тръгва? Ремонтирай си колатаМоже и да е защото навън е хладно. Това е без косуматори.
Какво да я ремонтирам




Нормално е на 92 да не ти тръгва перката, тя тръгва на 101 нали това се опитвам вече в три поста да ти обясня.
46 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани