Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Забиване или поредна драма с е46 320D 136к.с.

Мнение от oci » 26 Апр 2016, 17:25

didZ написа:
oci написа:
didZ написа:
oci написа:
didZ написа:Ами не знам, но май за дизел ми се вижда множко температурата на антифриза да е 102 градуса. Някой поглеждал ли е в скритото меню при него колко е?

Щом ти е толкова странно що не питаш производителя.
Аз ти казвам че този мотор работи на 101 градуса и на толкова се включва перката, ако искаш мога да се хвана на 101 уискита на бас :mhihi:

Смених термостата с такъв OEM. Колега.. При нормално каране държи 91-92 градуса. При продължително с 200км/ч - 93 градуса.. Не знам кое му е нормалното на 102 градуса.. Може - но при 44 градуса външна температура, натоварена и на 2-ра по шипка нагоре.. Сега спря да губи и антифриз.

Със здраве :)


Я я остави на място и виж на колко градуса ще ти тръгне ел. перката да охлажда радиатора и после пиши пак.

Оставих я загряла на 92 градуса на място. 20 минути по късно е на 92 градуса и перката не тръгва? Ремонтирай си колата :mhihi: Може и да е защото навън е хладно. Това е без косуматори.



Какво да я ремонтирам :?: сега ако ти кажа, че моята работи на 105 градуса сигурно ще кажеш, че моята не е наред :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Нормално е на 92 да не ти тръгва перката, тя тръгва на 101 нали това се опитвам вече в три поста да ти обясня.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook