Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

Мнение от choio » 17 Юни 2014, 9:12

Gqbriel написа:
choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...

Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг :)

Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

Мнение от Gqbriel » 17 Юни 2014, 9:41

choio написа:
Gqbriel написа:
choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...

Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг :)

Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен

На вал и как точно :) ?Защото на вал се мери в лаборатория и е само мотора извън каквото и да е ,всички мерят на колела,после по зададени формули уж изчисляват на вал...
Само,че никой не казва реални стойности ли са,загубите са Различни при всеки модел..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

Мнение от choio » 17 Юни 2014, 10:23

Gqbriel написа:
choio написа:
Gqbriel написа:
choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...

Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг :)

Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен

На вал и как точно :) ?Защото на вал се мери в лаборатория и е само мотора извън каквото и да е ,всички мерят на колела,после по зададени формули уж изчисляват на вал...
Само,че никой не казва реални стойности ли са,загубите са Различни при всеки модел..

Точно за това казвам че не е коректно да се хвърлят някакви коне просто ей така и даима разлика от по 20 к.с на един и същи атмосферен мотор....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

Мнение от Nickelback » 17 Юни 2014, 10:31

Аз се убедих, че диното е абсолютно паляшка работа и абсолютната реална мощност дори на колела не можеш да получиш. На едни валците им били износени, на други вентилатора не им работел. Българска работа. Единствения смисъл от диностенд е при мапване и евентуално човек да придобие представа колко горе-долу е мръднал спрямо предния мод.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

Мнение от Gqbriel » 17 Юни 2014, 10:55

choio написа:
Gqbriel написа:
choio написа:
Gqbriel написа:
choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...

Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг :)

Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен

На вал и как точно :) ?Защото на вал се мери в лаборатория и е само мотора извън каквото и да е ,всички мерят на колела,после по зададени формули уж изчисляват на вал...
Само,че никой не казва реални стойности ли са,загубите са Различни при всеки модел..

Точно за това казвам че не е коректно да се хвърлят някакви коне просто ей така и даима разлика от по 20 к.с на един и същи атмосферен мотор....

остави 20кс - нашите мапери правят по некви луди кс и НМ от печки,а гледам по чужбина - не си мечтаят от такива резултатати и то големи тунери :mhihi:

А разликите са нормални - не всички двигатели са в еднакво състояние,после задвижващите части ако имат и те пропуски от маховик до сеъдинител и т.н пак ще има разлика...но за преди и след са идеални :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.03.2016
Пол: Мъж

Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?

Мнение от mackrandev » 25 Апр 2016, 22:51

330i, 2001, на реални 297000 комби автоматик, по каталог е дават от 0 до 100 за 7.2, 7.3, а АЗ, за за под 8.5-9 не мога да е сваля.
Спирам, на D S (с, или без икл. блокаж), педала до долу, 5-6 старта под 8.5-9 сек. не може да е сваля.
Къде да търся проблема, ако има такъв?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook