330i EML
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
330i EML
Здравейте,сблъсках се със следния проблем и не мога да го разреша.Колата е е46 330 бензин (няма газ) и вървеше и работеше перфектно.На диагностика показваше ,че датчика за температурата в смукателния колектор не работи,подмених го,заработи ,но когато карам колата с около 2000 оборота с равномерна тяга на таблото светва жълта лампа ЕМЛ и АСЦ и колата умира,някой път и двигателчето светва.На диагностика всеки път показва грешка Р1500 211 Idle speed control ( ISC ) actuator - actuator stuck open. Гася колата ,паля и не свети и си върви до момента в който закрепя на около 2000 оборота и пак светва,ако я карам над 2500 или до 1400 не свети.Върнах пак стария датчик,проблема остана,смених картерната вентилация,пак остана проблема,смених стъпковото моторче,пак проблема остана,смених и диса клапата и пак проблема остана.Някакви идей от къде идва проблема ? Възможно ли е да е от дросела ?
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 330i EML
По принцип си имаме тема за грешки : viewtopic.php?f=34&t=219540&start=825
и когато някой пита в нова тема , му я заключваме и го пращаме там , особенно когато колата е четена на универсална
програма и изписва грешка от рода на Р1500 !
Темата ти ще остане отключена , но като за начало си направи една BMW специализирана диагностика иначе никой няма как да ти помогне. Освен грешката се гледат и живи данни и се пускат тестове на суспектните за грешката модули.Това ще ти излезе в пъти по-евтино, отколкото да сменяш части на сляпо.
и когато някой пита в нова тема , му я заключваме и го пращаме там , особенно когато колата е четена на универсална
програма и изписва грешка от рода на Р1500 !
Темата ти ще остане отключена , но като за начало си направи една BMW специализирана диагностика иначе никой няма как да ти помогне. Освен грешката се гледат и живи данни и се пускат тестове на суспектните за грешката модули.Това ще ти излезе в пъти по-евтино, отколкото да сменяш части на сляпо.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: 330i EML
Здравей колега,
имах същият проблем и при мен се оказа дебитомер, изключи го от буксата и пробвай дали и при теб е от него. Смучене на паразитен въздух, също може да е причината (провери гофретата към дросела, стъпковия мотор, клапан картерни газове и маркучите му). Възможно е дроселът и стъпковия мотор да са мръсни и да заяждат (едно профилактично чистене няма да им навреди). Друга възможна причина е слаб акумулатор или неправилна работа на алтернатора (направи им една проверка).
Дръж ни в течение и успех.
имах същият проблем и при мен се оказа дебитомер, изключи го от буксата и пробвай дали и при теб е от него. Смучене на паразитен въздух, също може да е причината (провери гофретата към дросела, стъпковия мотор, клапан картерни газове и маркучите му). Възможно е дроселът и стъпковия мотор да са мръсни и да заяждат (едно профилактично чистене няма да им навреди). Друга възможна причина е слаб акумулатор или неправилна работа на алтернатора (направи им една проверка).
Дръж ни в течение и успех.
ASC off -> FUN on
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: 330i EML
Колега при мен го имаше абсолютно съсщия проблем. След почистване на доста зацапана дроселова клапа се реши генерално.
Свали я, почистия и и проблема ти ще изчезне.
Поздрави
Свали я, почистия и и проблема ти ще изчезне.
Поздрави
Re: 330i EML
Диагностицирана е с много диагностики ,и с kts,и на всички показва стъпков мотор,данните от дебитомера са добри,всичко е в нормите,здрави са маркучите,не съм гледал дросела единствено
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
Re: 330i EML
Маркучи,дросел и колектор са ми перфектно чисти,смених дебитомера и след 50-60 км каране проблема го няма,явно дебитомера е бил причината,интересното в случая е,че емл светна след като извадих датчика в смукателния колектор
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: 330i EML
Ако дебитомерът е показвал повече въздух, отколкото наистина влиза, а датчикът е отчитал по-висока температура, може би нещата са се компенсирали донякъде. След смяната на датчика, температурата вече е реална, а отчетеният въздух е повече от реалния, то сместа започва да обеднява. Това разбира се е само предположение. Дано всичко вече е ок и да си караш дълго и безаварийно.
ASC off -> FUN on
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани