Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/2003
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/2003
Здравейте,
Как да проверя дали работи коректно виско съединителя на перката на радиатора?
Ако вече си е заминал, какво върши работа - оригинален или става и с някоя афтърмаркет марка??
Автомобила е 320d, автомат 09/2003, 150 к.с.
Поздрави
Как да проверя дали работи коректно виско съединителя на перката на радиатора?
Ако вече си е заминал, какво върши работа - оригинален или става и с някоя афтърмаркет марка??
Автомобила е 320d, автомат 09/2003, 150 к.с.
Поздрави
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200
добре,а през скритото меню държи ли постоянно 88-90 градуса. Предполагам ако почне да ги вдига градусите, ще имаш доказателство за перка .
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200
Няма да ти казвам видимото - клатене на перката, защото е очевидно.
Доколкото съм чел, опасният момент е, ако е блокирал съединителят и перката е постоянно зацепена. Тогава може да изхвърчи и да направи мазало. Това се проверява лесно - при загасен двигател, като въртиш перката на ръка, оста ѝ не трябва да се движи. Знам, обаче, че не трябва и да е много халтаво - да има инерция.
Иначе другият момент - ако не задейства съединителя може да се провери лесно. Първо, както каза колегата - следиш температурата. Ако вземе в нормални условия (без продължителни нагорнища) да вдига над 100 градуса - нещо не е наред. Също в по-топло време, на пуснат климатик из града трябва да се чува перката при набиране малко като на камион.
Абе като цяло, в прохладно време не трябва да я чуваш, а в жегата трябва - това значи, че работи добре.
Интересна тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=341675&p=3721863&hilit=%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB#p3721863
Доколкото съм чел, опасният момент е, ако е блокирал съединителят и перката е постоянно зацепена. Тогава може да изхвърчи и да направи мазало. Това се проверява лесно - при загасен двигател, като въртиш перката на ръка, оста ѝ не трябва да се движи. Знам, обаче, че не трябва и да е много халтаво - да има инерция.
Иначе другият момент - ако не задейства съединителя може да се провери лесно. Първо, както каза колегата - следиш температурата. Ако вземе в нормални условия (без продължителни нагорнища) да вдига над 100 градуса - нещо не е наред. Също в по-топло време, на пуснат климатик из града трябва да се чува перката при набиране малко като на камион.
Абе като цяло, в прохладно време не трябва да я чуваш, а в жегата трябва - това значи, че работи добре.
Интересна тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=341675&p=3721863&hilit=%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE+%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB#p3721863
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200
Ако угасиш и тя продължава да се върти - сменяй..
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: Проверка на виско съединител на перката за 320dA, 09/200
Откачи перката на климатика, пусни си климатика и поджиткай малко. Следи температурата от скритото меню. При 100 градуса би трябвало да почне да се чува и да заглушава турбо-то като подадеш повечко газ ( >2000 оборота).
Моята работи супер ... за разлика от перката за климатика. Без климатик 92-93 градуса. С климатик 100-102-105c. Това просто като си кибича в задръстванията без да я тормозя много.
Над 100 мнооооого вие виско-то... самоует.
Моята работи супер ... за разлика от перката за климатика. Без климатик 92-93 градуса. С климатик 100-102-105c. Това просто като си кибича в задръстванията без да я тормозя много.
Над 100 мнооооого вие виско-то... самоует.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани