Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
Здравейте колеги!
Налага се да сменям гарнитурата на главата и след това ще ми трябва инструмент за фиксиране на двоен VANOS. Някои може ли да помогне?
Налага се да сменям гарнитурата на главата и след това ще ми трябва инструмент за фиксиране на двоен VANOS. Някои може ли да помогне?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
За София може , за други градове не знам 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
Колеги,при демонтаж/монтаж на двоен Vanos нужен ли е изобщо инструмент за зацепване?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
И още как!
Как ще го зацепиш после?!
Само при смяна на гумичките може без инструмент!
Как ще го зацепиш после?!
Само при смяна на гумичките може без инструмент!
Re: Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
Ясно. На мен идеята ми беше точно при смяна на гумичките дали се налага зацепване,защото съм гледал в youtube как става и там не използват никакъв инструмент. Мерси, колега.
Re: Инструмент за фиксиране на двоен VANOS
Може и без инструмент отпред, валовете отзад също може без инструмент, но задължително трябва да се махне обтегача на веригата и на негово място да се навие инструмента за фиксиране на веригата. Въпросния инструмент за фиксиране на веригата може да се изработи лесно и бързо при стругар - общо взето се прави втулка, на която от външната страна се нарязва същата резба като на обтегача на веригата, а от вътре някаква стандартна (например М10х1.5) и се навива съответстваш болт с който се фиксира веригата.
За справка ако ти липсва инструмента отпред, лявата камбанка (на изпускателния вал) стърчи 4 мм спрямо челото на ваноса, а дясната (на смукателния вал) - 14 мм. Отзад валовете трябва да са успоредни, а белега на колелото на изпускателния вал сочи точно срещу челото на главата към капака на клапаните ( виж картинката в auto-data или някъде другаде). Когато сваляш веригата на колелата (малката) преброй/отбележи/бележи/СНИМАЙ през колко дупки на веригата да зацепиш двете колела, за да не гледаш после умно.
За справка ако ти липсва инструмента отпред, лявата камбанка (на изпускателния вал) стърчи 4 мм спрямо челото на ваноса, а дясната (на смукателния вал) - 14 мм. Отзад валовете трябва да са успоредни, а белега на колелото на изпускателния вал сочи точно срещу челото на главата към капака на клапаните ( виж картинката в auto-data или някъде другаде). Когато сваляш веригата на колелата (малката) преброй/отбележи/бележи/СНИМАЙ през колко дупки на веригата да зацепиш двете колела, за да не гледаш после умно.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани