е46 330d ръчка или автоматик

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 14.05.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 318i

Re: е46 330d ръчка или автоматик

Мнение от BukToP » 06 Окт 2015, 10:29

А те варянти могат да се измислят много, всеки си го разбира за себе си ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 4.11.2012
Пол: Мъж
Кара: Е61-530XD LCI
Мечтае да кара: кюрьосити

Re: е46 330d ръчка или автоматик

Мнение от djssss » 08 Окт 2015, 11:42

Странно тези от автомобилните компании- порше,ламборгини,Ферари,мерцедес.и тн. нищо не разбират от високо скоростни автомобили и бързи скоростни кутий. ..пак се изложи,вместо да видят и прочетат тук колегите колко бързо превключват скорости, натискат съединители ,те ми правят PDC скорости...пълни лайци са...друго си е да чуеш мени ето на някой от врачеш и околията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: е46 330d ръчка или автоматик

Мнение от Gqbriel » 08 Окт 2015, 12:58

djssss написа:Странно тези от автомобилните компании- порше,ламборгини,Ферари,мерцедес.и тн. нищо не разбират от високо скоростни автомобили и бързи скоростни кутий. ..пак се изложи,вместо да видят и прочетат тук колегите колко бързо превключват скорости, натискат съединители ,те ми правят PDC скорости...пълни лайци са...друго си е да чуеш мени ето на някой от врачеш и околията


така де PDK са кутиите...porsche doppelkupplung - та затуй е K
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: е46 330d ръчка или автоматик

Мнение от K_Ilkov » 08 Окт 2015, 14:53

Да :yes: , и има точно нищо общо с автомата на 330д ...

Ма важното е дикусия да има :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: е46 330d ръчка или автоматик

Мнение от ivoaudi » 24 Дек 2015, 0:40

JTD написа:Да видим:

ivoaudi написа:ТРОМАВИ

Да започнем от там, че включването на всички предавки в тази кутия се случват за 200 мс. Има 3 случая, при които тази кутия не може да включи директно на по-ниска предавка, но тези случаи винаги са избегнати при кик даун, защото винаги оборотите така са подбрани, че кутияда да може да включи на възможно най-ниска предавка, благодарение на степ от порядъка на 1.2 между предавките. И това е благодарение на това, че дизайна е така направен, че превключването между почти всички предавки да се изпълнява само с 2 съединителя и/или спирачка.
За справка един много трениран пилот превключва за 250 мс между предавките, които са последователни - 1-2 2-3 - демек в една посока на движение при ръчната кутия. Но му отнема около 350 мс. за превключване на предавки в една равнина 5-3, 6-2 да речем. В най-лошия случай 8 степенния автомат превключва за 350 мс ако не е в кик даун режим. В кик даун винаги избира най-ниската предавка от 200 мс. за превключване.
Сигурен съм, че ти може да превключваш за 100мс, като добър робокоп.
ivoaudi написа:ХАРЧАТ

Примерен разход за последните автомобили оборудвани с тази кутия:
F31, 320d:
Ръчка:
Градско - 5,2/100
Извънградско - 3.8/100

Автомат:
Градско - 4,9/100
Извънградско - 3.7/100

ivoaudi написа:КАПРИЗНИ СА

За кой? За теб ли са капризни?

ivoaudi написа:ЧУПЛИВИ

Точно обратното. Това е една от кутиите с най-добри показатели за издържливост до сега.

ivoaudi написа:СКЪПИ за поддръжка

Кое му е скъпото? Това, че от ЗФ (не от БМВ) я дават да не се обслужва никога? Или ако си толкова навит, на 80к ако сменяш масло, че ще дадеш 500 лв. за смяната му? Ти само повече ще дадеш за съединител.
Дори и да се счупи кутията на 300к, то ремонта ще е един и същ като да смениш 2 комплекта съединител през това време. И то за пълен ребилд ако се наложи, а не само износените части.
Скъпи са за теб, явно.

И на база твоето мнение мога да кажа, че никога дори не си карал 8 степенен автомат в БМВ. И това очевидно си личи от пристрастното ти мнение, но без никакъв реален опит.
За това те попитах дали говориш конкретно или глобално. Защото ако говореше конкретно за Е46 с тоя малоумен автомат, то тогава се съгласявам изцяло. Но леко си объркал нещата за глобалната картинка.

Хайде със здрав. :bchug:


Просто все не остава време да отговоря на драсканиците ти. Искам обаче и да ти благодаря - искрено! Всъщност спорейки с мен ПОТВЪРЖДАВАШ тезата ми, а именно - автоматичните купии като цяло са :no: и ТУК ТАМЕ някое предимство за ТУК ТАМЕ някоя СЪВРЕМЕННА кутия....Ти самия си го писал, чети какво пишеш. кефиш ме как спорейки с мен в същото време затвърждаваш тезите ми.
Грубо ще отвърна на туй - онуй и не смятам повече да си губя времето в дървени спорове. При все, че като цяло чета смислени теми от теб понякога просто спориш инато и дървено, ей тъй, за спора, а не за истината. Та, ще следвам твоя стил на писане:

ТРОМАВИ:
Този довод за колко сработвал някой си там соленоид бе възможно най - глупавата ти писаница. Дали една кутия е бърза и бавна мой човек, далеч не се определя от това за колко сработвал някой си соленоид. Не си глупаво момче, сигурен съм че ще ме разбереш. МОМЕНТЪТ кога ще реши да превключи е нещото което куца при ПОЧТИ всички кутии, включая масата нови! А конкретно моето по - голямо недоволство е неспособността и моткането на редене на предавки във възходящ, а не в низходящ ред. Двигателя отдавна реве и се цъкли за следваща предавка, ма кутията още мисли.....Ей това е основната ми критика, надявам се да ме разбереш сега. Харчи по този начин, излишно, именно щото е тромава и МИСЛЕЩА, точно като повечето патки по сфетофарите напоследък, точно като глупавите съвременни тъчскрийнове на телефоните и много други. Ама да не разводнявам сега
Примерите които си дал също говорят в моя полза, не се усещаш, че говориш за съвременни кутии за които 20 пъти писах, че допускам тук, таме някое предимство и то само в НЯКОЕ изключение. Дори мога да стесня още границите - изключение може да има САМО в бързина и икономичност. В НИТО ЕДНА друга насока автоматите нямат никакъв шанс срещу никоя ръчка, биле те(автоматите) и топ модерни и скъпи.

КАПРИЗНИ:
Тъй като нищо не си успял да кажеш, аз обаче имам какво да ти кажа. Към собствената капризност(доста по - сложна и съвременна технология, не можеш ли да си сложиш ръка на сърцето и да признаеш, че си е съвсем нормално да е кекава и капризна) на автоматите сравнено с ръчките разбира се, се добавят и дори мултиплицират с определен процент....неприятните ефекти от евентуални проблеми с мотора. Следиш ли ми мисълта? Дебитомер, дюзи, ламбда сонда, соленоид ванос, свещи, кабели, зацапани въздушни филтри, запушени ЕГР, катализатор или ДПФ, филтър картерни газове, датчици разпределителни, температурни и колянови валове, бензинови и нафтови помпи, задръстени горивни филтри, некачествени горива, масла и консумативи, скъсани гофри с неизменния неотчетен паразитен въздух......да ти изреждам ли още?
ВСЯКО, АМА ВСЯКО едно от тези неща ще даде негативно отношение към работата на "умния" автомат именно щото е "умен". Точно толкова колкото са умни да речем съвременните смартфони. Отлично знаеш принципа на автоматите и отлично знаеш, че изредените неща ще нарушат кривата на въртящия момент. В резултат колата ще бъде по - неприятна в различна степен за всеки един отделен проблем. Да попитам ли какво става ако имаме не един, а няколко проблема? А да попитам ли според теб колко от колите в БГ са наистина наред с ВСИЧКИ изброени от мен детайли? Да вметна ли, че ако си с ръчка едни 70% от изредените проблеми можеш да ги коригираш в няква степен? Ай няма да питам повече, очаквам да извикаш у себе си достойнството и да отговориш смислено, не дървено.

ЧУПЛИВИ:
Ако не се лъжа от бая време в е46 има една единствена, ама само една тема за един синхронизатор на една ръчка.......Автоматите ти ги оставям сам да си ги броиш, аз не съм по статистиките. Ако не ти стига това като довод(а би трябвало да ти е предостатъчно ако търсиш истината) се поразходи по моргите и поразгледай в какво състояние са ръчните кутии и ще забележиш, че са мръсни и прашни, чак изпоръждясали на места, търсене НЯМА!:)Ама погледни и автоматите де...... :smoke:

СКЪПИ:
И още как. Специални масла, специални филтри, изискващи понякога електронна намеса и препрограмирания. Да добавя ли, че не се правят в кой да е сервиз и не от кой да е, ако искаш кутията наистина да работи наред след интервенция де. Съединителя при ръчката за който споменаваш в почти всички случаи минава само с един феродов диск и толкова. За това, че има мега мания да се сменя всичко наред и няма диагностици и мислещи да правят нещата както трябва не са виновни ръчките. А и примерите ти пак къртят - 80х.км 500лв това е само консуматив, който при ръчката е НУЛА, ЛИПСВА! Ти изобщо четеш ли се като пишеш?? Съвсем сериозно те питам?

Имам някакви надежди, че ще си сложиш ръка на сърцето и ще прекратиш този безсмислен спор. Повтарям се, но е важно - събуди в себе си достойнството, призовавам те, не ми се върти вс една и съща плоча. С други думи ако не осмисляш писаниците си и не ги препрочиташ преди да ги постнеш, то за мен поне този спор е приключил.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: е46 330d ръчка или автоматик

Мнение от JTD » 24 Дек 2015, 1:54

ivoaudi, бая време се чуди какво да ми отговориш. Все пак се радвам, че измисли поредната глупост.
Това просто показва, че никога, ама никога не си карал 8 степенен автомат. Точно изреждането на скоростите във възходящ ред под максимален товар му е най-силната страна, а ти казваш точно обратното. Тотално пародийно мнение.
Случайно да знаеш, че точно при този автомат под 100% товар във възходящ ред ЕКУ-то на автомата не иска намаляване на въртящия момент от ЕКУ-то на двигателя между смяната на предавките? Ма ти от де да знаеш. Важното е да измислиш някаква глупост и да я бълнеш с невиждана сила. И ако случайно си мерил с най-обикновено рейс-хроно, то ще забележиш, че скоростта при този автомат представлява като почти гладка крива, без отчетливо превключване мжеду предавките, за разлика от ръчката, където явно се вижда забавянето между превключванията.
Хайде със здраве, че идва Коледа по принцип ама мисля, че не заслужава да ти давам техническа информация на готово, предвид обръщението ти още в първото ти изречение. :wave:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook