Теч след смяна на гарнитури

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.04.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: Камаз

Теч след смяна на гарнитури

Мнение от Porney » 29 Ное 2015, 22:49

Колеги смених всички гарнитури на ангренажния капак просълзи масло през предната гумена и металната имали ред и начин на стягане m43 е мотора
Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Теч след смяна на гарнитури

Мнение от Sasho.85 » 30 Ное 2015, 10:40

По принцип няма, но аз винаги почвам от средата към края. За всеки случай!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Теч след смяна на гарнитури

Мнение от ares2 » 30 Ное 2015, 11:44

почисти всичко със кореселин, намажи си гарнитурите от двете страни със силикон ( на реинц например) и никога няма да ти протече повече
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.04.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: Камаз

Re: Теч след смяна на гарнитури

Мнение от Porney » 30 Ное 2015, 23:27

След 3тото разглабяне вече я намазах с червен силикон задържа за сега, но да видим до кога, че и болтове превъртяха от сваляне :bang:
Ако всичко траеше вечно, нищо нямаше да е ценно!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook