От 318 към 328- Проблем.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Manuel » 28 Ное 2015, 20:32

Колеги сменям двигателя на 318 с 2.8, и искам да запазя моята ск.кутия и всичко назад. Проблема е, че като сложех мотора днес ск.кутия отиде много назад и кардана, лостовия механизъм и тампоните на ск.кутия не пасват.Трябва да се сменят с такива от 6 цил. или аз съм сбъркал някъде?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Lenco » 28 Ное 2015, 22:50

Лостов механизъм, кардан (предна част) и гредата на скоростите от 6 цил.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Manuel » 28 Ное 2015, 22:55

Мерси колега. Знаеш ли този кардан дали ще стане с номер 1229564 от 325?
71770628_1_585x461_kardan-bmv-e46-gr-kubrat.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Lenco » 28 Ное 2015, 23:06

Трябва да стане.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Manuel » 28 Ное 2015, 23:44

Последно да попитам сега изкарах размерите на сегашния ми кардан, който е с размер-L=1628MM, а този който ти показах е с размер-L=1418MM. Въпроса ми е може ли този да дойде пък сега къс? Размера на кардан от ръчка на 6 цил. е L=1585MM. Да не би да ми трябва този?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Manuel » 29 Ное 2015, 13:33

Manuel написа:Последно да попитам сега изкарах размерите на сегашния ми кардан, който е с размер-L=1628MM, а този който ти показах е с размер-L=1418MM. Въпроса ми е може ли този да дойде пък сега къс? Размера на кардан от ръчка на 6 цил. е L=1585MM. Да не би да ми трябва този?

?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от ogata » 29 Ное 2015, 13:41

Оспами света с тоя мотор, кво некви зъболекари ли ти го слагат, дето не са виждали мотор преди ?
Сори ама последните 6730 мнения са ти за тоя суап. Всичко го има написано във форума, отделно аз лично съм ти отговорил поне 10 пъти на различни въпроси. Ся остава да си запретнеш ръкавчетата само ... :dummy:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Manuel » 29 Ное 2015, 14:04

ogata написа:Оспами света с тоя мотор, кво некви зъболекари ли ти го слагат, дето не са виждали мотор преди ?
Сори ама последните 6730 мнения са ти за тоя суап. Всичко го има написано във форума, отделно аз лично съм ти отговорил поне 10 пъти на различни въпроси. Ся остава да си запретнеш ръкавчетата само ... :dummy:

Мислиш ли, че на мен ми се занимава месец и половина колата стой при тия" майстори" и вчера цял ден им висях на главата докато не се скарахме и го сложеха в купето и до там. Няма ли време и казаха да се оправам. Ако знаех кое как е сервиз щях си отворя.Пък и ако тука не мога разпитам къде? Кото е сам ще се оправя писна ми от майстори и философи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от ogata » 29 Ное 2015, 14:16

Нали знаеш принципа, че работата има опция да стане бързо, да бъде евтина и да бъде качествена. Ти трябва да си избереш 2, за сметка на 3тото.

Ся като искаш да ти приключат мъките, купуваш си една ZF кутия с кардан от 328 и филма спира ... :wave:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от sas_88 » 29 Ное 2015, 17:45

Суап като хората се прави така мотор-скорости-кардан-диф-полуоски,генерация.Всичко се купува на куп от донора,слагаш и забравяш.Макар ,че и разни други работи трябват,във е46 незнам със сигурност но във е36 когато правих конверсия от м43 към м52 и тръбичките за хидравликата сменях ,че бяха различни.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: От 318 към 328- Проблем.

Мнение от Lenco » 29 Ное 2015, 23:00

Десетки пъти съм писал, това се прави или лично, или от близък човек, на който помагаш, като вършиш мръсната работа, или с много пари, но не е гаранция за качество. Като на човек, който работи на бюро, няма нищо общо с автомобилите и ползва инструменти от Лидъл и макара за 50лв от ОЛХ ми се случва за 4-6 дена. В сервиз ако знаят, какво правят, за 12 часа трябва да са готови.
Manuel написа:.....

Ако не ме лъжи паметта, а тя започна последно време да ми скроява такива номера, ти започна с 318-десен волан. Трябва да стане 328 с ляв. Колко пари ти излезе, и къде бараха майстори? Предполагам мина цената на нормално 328, освен ако купето не ти е било невероятно здраво с много екстри, а мотора не хаби грам масло на 10 000км?
По темата, за да се доближиш до някаква степен до оригинално 328 ти трябват:
-мотор
-маховик, стартер и съединител (може и по-малък комплект със стартер, но колко ще изкара :dunno: )
-скорости с лостов механизъм и греда(може и от м43, пробвал съм и от м20б20, всички са еднакви по габарит и цена, но имат някакви нютони в означението, не знам дали не е маркетингов трик)
-кардан или поне предна част, дължината на кардана се променя в някакъв диапазон от шлиците
-маркучи на компресора
-маркучи на хидравликата или поне единия
-скобите на предните супорти на спирачките и дискове
-целия спирачен апарат и дискове за отзад
-генерация
-диф с полуоски, не че 18-ковите не стават
Това се сещам.
Пиши за цената, колко ще ти излезе и не казвай, че мотора не е от е46 :nono:
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook