Проблем с е46, 318, 2003
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с е46, 318, 2003
Здравейте колеги,
моля помогнете ми за един проблем по колата, за който нямам обяснение. Проблемът е следния: осветлението на таблото ми отказа или по точно на километража и оборотомера осветлението. Лампите за масло, акумулатор и т.н светят и си работи, просто не свети. Първоначално реших, че е бушон, но всички си работиха. След това мислих да сменя таблото, но на следващия ден открих, че алармата, парктроника и огледалото за задно виждане също са отказали, както и управлението на стереото от волана. Затова и се отказах да сменям табло, тъй като явно не е от там проблема. Възможно ли е да има някой модул, реле или нещо друго, което да управлява тези неща и да откажат изведнъж или са няколко отделни проблема?
моля помогнете ми за един проблем по колата, за който нямам обяснение. Проблемът е следния: осветлението на таблото ми отказа или по точно на километража и оборотомера осветлението. Лампите за масло, акумулатор и т.н светят и си работи, просто не свети. Първоначално реших, че е бушон, но всички си работиха. След това мислих да сменя таблото, но на следващия ден открих, че алармата, парктроника и огледалото за задно виждане също са отказали, както и управлението на стереото от волана. Затова и се отказах да сменям табло, тъй като явно не е от там проблема. Възможно ли е да има някой модул, реле или нещо друго, което да управлява тези неща и да откажат изведнъж или са няколко отделни проблема?
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем с е46, 318, 2003
За начало откачи акумулатора за 20-30 мин.
Re: Проблем с е46, 318, 2003
Вече го пробвах това с акумулатора. Нищо не се получи. Освен това вече съм я карал на три сервиза, единият от тях, специализиран на БМВ. Закачихме я на три компютъра, единия с оригинална програма за БМВ, а колата не успя да се свърже с програмите и не показа никакви грешки. Интересното е, че вече от около две седмици го имам проблема и вчера, и днес всичко си проработва за един момент и после пак отказва. Освен това не живеем в България и е трудно да се намери добър сервиз, но въпреки това всички искат доста пари, дори за несвършена работа. Моля ако някой има идея от къде може да идва проблема и да я сподели, за да мога сам да се опитам да го отстраня. Благодаря!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Проблем с е46, 318, 2003
Китайски ксенон да имаш? Печка имаш ли? Някакви интервенции по аудио системата да са правени?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- tashev_1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 7.12.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I e46
- Мечтае да кара: BMW M5 touring
Re: Проблем с е46, 318, 2003
На мен ми идват няколко неща наум. Първото е лостчето на мигачите да дава някакви дефекти. Има ли колата някакви грешки като я закачиш на компютър. И най малко вероятното е от клемореда на ключа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем с е46, 318, 2003
Здравейте,
относно интервенциите по колата - няма такива, абсолютно оригинално е всичко по колата, нито ксенон, нито аудио, нищо не е сменяно. Единственото, за което не съм сигурен са диодните стопове, с които е.
Искам да споделя с вас, че колата с всеки изминат ден прави все повече "номера". Например, когато всичко изведнъж си проработи и пусна мигач, докато карам, след като съм го спрял, той продължава да свети, но само отвътре на таблото. Самият мигач отвън си спира нормално. Или случаите, когато я запаля и включа фарове, те не светват, а светва само габарит, но докато карам и в един момент фаровете светват. Веднъж пък докато карам напред, парктроника ми пищя все едно всеки момент ще се блъсна, a знаете, че има само отзад парктроник. И разни други аномалии, които се появяват и изчезват.
Открих, обаче, че когато откача плюсовата клема на акумулатора за цяла нощ, на другия ден всичко си работи перфектно доста продължително време, да не кажа почти цял ден.
Благодаря!
относно интервенциите по колата - няма такива, абсолютно оригинално е всичко по колата, нито ксенон, нито аудио, нищо не е сменяно. Единственото, за което не съм сигурен са диодните стопове, с които е.
Искам да споделя с вас, че колата с всеки изминат ден прави все повече "номера". Например, когато всичко изведнъж си проработи и пусна мигач, докато карам, след като съм го спрял, той продължава да свети, но само отвътре на таблото. Самият мигач отвън си спира нормално. Или случаите, когато я запаля и включа фарове, те не светват, а светва само габарит, но докато карам и в един момент фаровете светват. Веднъж пък докато карам напред, парктроника ми пищя все едно всеки момент ще се блъсна, a знаете, че има само отзад парктроник. И разни други аномалии, които се появяват и изчезват.
Открих, обаче, че когато откача плюсовата клема на акумулатора за цяла нощ, на другия ден всичко си работи перфектно доста продължително време, да не кажа почти цял ден.
Благодаря!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Проблем с е46, 318, 2003
Ако имаш печка и откачи буксата. Нещо ти товари по шината.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани