въздушна помпа и втори въздушен филтър
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: въздушна помпа и втори въздушен филтър
milen_sf написа:Имам BMW Е46 316i 1.9 (105 к.с.) и имам същите проблени с въпросната въздушна помпа.
Може ли да ми каже някой, помпата взаимозаменяема ли е?
От какъв друг модел и двигател на BMW мога да заменя моята помпа?
От 318 1.9I 118кс.
Мен ме интересува каква е ролята на целия този цирк,възможно ли е да се затапи ЕГР-а и софтуерно да се елиминират ?
Re: въздушна помпа и втори въздушен филтър
sas_88 написа:
Мен ме интересува каква е ролята на целия този цирк,възможно ли е да се затапи ЕГР-а и софтуерно да се елиминират ?
Това няма нищо общо с EGR.
Идеята е да вкарва въздух(кислород) в изпускателните колектори при студен старт(богата смес, непълно изгаряне) с цел доизгаряне на неизгорялата горивовъздушна смес, по бързо загряване на сондата(влизане в работен режим) и екология.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: въздушна помпа и втори въздушен филтър
Значи спокойно мога да ги разкарам,заедно със катализатора,без това да се отрази на работата на двигателя,карам основно на газ.ДВГ ми е на 800к км. предполагам катализатора отдавна е умрял.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани