въздушна помпа и втори въздушен филтър

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: въздушна помпа и втори въздушен филтър

Мнение от sas_88 » 23 Ное 2015, 21:42

milen_sf написа:Имам BMW Е46 316i 1.9 (105 к.с.) и имам същите проблени с въпросната въздушна помпа.
Може ли да ми каже някой, помпата взаимозаменяема ли е?
От какъв друг модел и двигател на BMW мога да заменя моята помпа?



От 318 1.9I 118кс.

Мен ме интересува каква е ролята на целия този цирк,възможно ли е да се затапи ЕГР-а и софтуерно да се елиминират ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: въздушна помпа и втори въздушен филтър

Мнение от Мармот » 24 Ное 2015, 18:16

sas_88 написа:
Мен ме интересува каква е ролята на целия този цирк,възможно ли е да се затапи ЕГР-а и софтуерно да се елиминират ?

Това няма нищо общо с EGR.

Идеята е да вкарва въздух(кислород) в изпускателните колектори при студен старт(богата смес, непълно изгаряне) с цел доизгаряне на неизгорялата горивовъздушна смес, по бързо загряване на сондата(влизане в работен режим) и екология.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: въздушна помпа и втори въздушен филтър

Мнение от sas_88 » 24 Ное 2015, 23:47

Значи спокойно мога да ги разкарам,заедно със катализатора,без това да се отрази на работата на двигателя,карам основно на газ.ДВГ ми е на 800к км. предполагам катализатора отдавна е умрял.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook