м52ту28 -Мени обороти при първи старт.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
м52ту28 -Мени обороти при първи старт.
Колеги имам едно менене на оборотите при празен ход, а то е винаги при първо палене на колата след поне 8ч. престой или напълно изтинала. Прави го между 35-60 градуса. От скритото меню ги гледам. На бензин и на газ го прави... 900-400 аха да загасне 1100 и пак 900 оборота за извесно време . Гася паля пак същото, изключвах дебитомера не е от него. Покарам ли я да стигне 90гр. след 4 ч. проблем няма. А сега де какво ще е?
За милиони-няма закони.
- dakataganchev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.10.2015
- Пол: Мъж
Re: м52ту28 -Мени обороти при първи старт.
Здравей колега и моята прави този номер но при мен е направена да преминава на газ на ниска температура за да не хаби много бензин
Ходих при един домашен майстор и той ми върза помпата на едно бутонче да върти нон стоп когато го натисна докато не позагрее и не мине на газ след това няма никакви ядове.Преди това гаснеше буквално в движение когато мине на газ студена при натискане на съединителя направо си гаснеше.Един приятел ми сподели да си видя моторчето за празния ход.Не че ще е от кой знае каква полза този пост но поне може да ти хрумне нещо
Съжелявам че не мога да ти помогна по конкретно успех.

Ходих при един домашен майстор и той ми върза помпата на едно бутонче да върти нон стоп когато го натисна докато не позагрее и не мине на газ след това няма никакви ядове.Преди това гаснеше буквално в движение когато мине на газ студена при натискане на съединителя направо си гаснеше.Един приятел ми сподели да си видя моторчето за празния ход.Не че ще е от кой знае каква полза този пост но поне може да ти хрумне нещо

Re: м52ту28 -Мени обороти при първи старт.
Колега имах подобен проблем през зимата - при студен старт докато стигне оптимална температура, оборотите играеха на празен ход.
След малко ровене в E46Fanatics попаднах на това : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=524336
Накратко - няма да е лошо да си смениш уплътненията на VANOS-а. Цялата процедура ми отне няколко часа и от тогава не съм имал проблем. Няма да е лошо да смениш и гарнитурата на капака на клапаните, защото най-вероятно ще се е спекла доста и не бих я използвал повторно.
Някой хора твърдят, че колата става по-отзивчива в ниските обороти - лично аз не мога да кажа дали е така. Ако имаше разлика - то тя не беше толкова осезаема.
Това е сайт-а от който можеш да си закупиш уплътненията - http://www.beisansystems.com. Процедурата по смяната е описана подробно.
Успех
След малко ровене в E46Fanatics попаднах на това : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=524336
Накратко - няма да е лошо да си смениш уплътненията на VANOS-а. Цялата процедура ми отне няколко часа и от тогава не съм имал проблем. Няма да е лошо да смениш и гарнитурата на капака на клапаните, защото най-вероятно ще се е спекла доста и не бих я използвал повторно.
Някой хора твърдят, че колата става по-отзивчива в ниските обороти - лично аз не мога да кажа дали е така. Ако имаше разлика - то тя не беше толкова осезаема.
Това е сайт-а от който можеш да си закупиш уплътненията - http://www.beisansystems.com. Процедурата по смяната е описана подробно.
Успех
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани