Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
Здравейте колеги !
Направих няколко снимки на турбинката и искам да разбера стокова ли е тази турбина за моя мотор - M57NTU30 - 204 к.с. .Питам,защото за 230 000 км реален пробег , турбината няма никакви признаци на умора или на проблеми ,които са обичайни за този пробег,разглабяли сме турбопътищата и турбината е суха изцяло,има минимални маслени изпарения по турбопътищата. Мисля,че е сменяна с друга ,но в интернет не откривам коя е стоковата за моя мотор.Някой ,ако може по кода ,който е на нея да ми каже кога е произведена ще съм благодарен
Другото ,което искам да ви попитам е - държи ли този турбокомпресор на ремап от сорта на 230-240 к.с. ,защото имам намерение да правя такъв ?
Направих няколко снимки на турбинката и искам да разбера стокова ли е тази турбина за моя мотор - M57NTU30 - 204 к.с. .Питам,защото за 230 000 км реален пробег , турбината няма никакви признаци на умора или на проблеми ,които са обичайни за този пробег,разглабяли сме турбопътищата и турбината е суха изцяло,има минимални маслени изпарения по турбопътищата. Мисля,че е сменяна с друга ,но в интернет не откривам коя е стоковата за моя мотор.Някой ,ако може по кода ,който е на нея да ми каже кога е произведена ще съм благодарен

Другото ,което искам да ви попитам е - държи ли този турбокомпресор на ремап от сорта на 230-240 к.с. ,защото имам намерение да правя такъв ?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
philipz написа:Здравейте колеги !
Направих няколко снимки на турбинката и искам да разбера стокова ли е тази турбина за моя мотор - M57NTU30 - 204 к.с. .Питам,защото за 230 000 км реален пробег , турбината няма никакви признаци на умора или на проблеми ,които са обичайни за този пробег,разглабяли сме турбопътищата и турбината е суха изцяло,има минимални маслени изпарения по турбопътищата. Мисля,че е сменяна с друга ,но в интернет не откривам коя е стоковата за моя мотор.Някой ,ако може по кода ,който е на нея да ми каже кога е произведена ще съм благодарен![]()
Другото ,което искам да ви попитам е - държи ли този турбокомпресор на ремап от сорта на 230-240 к.с. ,защото имам намерение да правя такъв ?![]()
Ти сега хвалиш ли се или?




- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
Не се хваля , а се чудя дали е оригиналната или е сменяна един път .Затова питам някой може ли да каже по кодовете на снимките кога е произведена ,чудно ми е как едно турбо може да издържи 10 години и 230 000 км просто . 

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
[quote="philipz"]Не се хваля , а се чудя дали е оригиналната или е сменяна един път .Затова питам някой може ли да каже по кодовете на снимките кога е произведена ,чудно ми е как едно турбо може да издържи 10 години и 230 000 км просто .
[/quote
Тоеа за хваленето беше шега ....ако е рециклирана или подменена с нова няма как да го разбереш...щом е ок се радваш и си караш. Турбинките са си здрави проблема им идва от кофти масло или рядката му подмяна как то и от юркане на колата при студен мотор....както и ако след дълго каране на високи обороти спреш и загасиш колата. Ако всичко това се избягва би трябвало да имат доста живот

Тоеа за хваленето беше шега ....ако е рециклирана или подменена с нова няма как да го разбереш...щом е ок се радваш и си караш. Турбинките са си здрави проблема им идва от кофти масло или рядката му подмяна как то и от юркане на колата при студен мотор....както и ако след дълго каране на високи обороти спреш и загасиш колата. Ако всичко това се избягва би трябвало да имат доста живот
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
Всичките неща ,които описа ги съобразявам аз , въпроса е дали преди това го е правил и предишния собственик
Иначе турбината не е от най-безшумните , чува си се особено на незагрял мотор.Това признак ли е на умора ?


Иначе турбината не е от най-безшумните , чува си се особено на незагрял мотор.Това признак ли е на умора ?

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Сток турбокомпресор за е46 330d M57NTU30
philipz написа:Всичките неща ,които описа ги съобразявам аз , въпроса е дали преди това го е правил и предишния собственик![]()
![]()
Иначе турбината не е от най-безшумните , чува си се особено на незагрял мотор.Това признак ли е на умора ?
Ако си без катализатори се чува доста отчетливо виене когато турбинката разтоварва би трябвало след 2300 оборота да спре да я чуваш да вие. Виенето се чува обикновено между 1300 -1800 оборота. Мисълта ми е че това виене се смята за нормално...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани