M52TUB20 срещу N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: M52TUB20 срещу N42B20
Taricate написа:Карам второ е46 с N42B20, и въпреки форумните легенди, си търся пак такава кола, с този мотор. Имах и м52 преди това, затова съм на ясно с тия двигатели. Колкото и да плюят по н42, с правилната поддръжка и употреба - това е перфектния мотор за всекидневна кола. Последният го продадох на близо 400 хил. км. и човека още си го кара и е много, ама много доволен.
Кажете по-добър мотор, който да върви добре и да гори 8.6 - 9 градско и 6.7 - 7 извънградско при нормално каране ? Има си и недостатъци, които обаче са характерни за повечето мотори, но не искам да влизам в подробности, защото е много относително , дали един мотор е читав или не. Особено ако питаме ... "дрифтъри" или "рейсъри".
Единствения проблем, с който не успях да се справя беше това , че има някакво придърпване/"забиване" от 1-ва на 2-ра, но то е пренебрежимо и не го прави винаги. Това е за около 350-360 хил. км. навъртяни общо с N42 на двете ми (+ предишната) коли !
За м52... много противоречиви чувства имам. Добър мотор, спор няма, но си личи , че е вече морално остарял. Гори много - и масло, и бензин, но това са му възможностите. Карал съм го около 50-60 хил. км. и нямам , чак толкова богата информация за него, но все пак съпоставката с Н42 е неуместна.
Сега по темата. N42B20 в никакъв случай не е най-"скапания" мотор на БМВ !

viewtopic.php?f=34&t=232131
М52 е последния мАтор дето не гори масло

16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани