Премахване на ксенон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- fan73
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е 46 318i
- Мечтае да кара: WRC
Премахване на ксенон
Здравейте,колеги.Търсих инфо ,но не намерих има ли нещо специфично по премахването на ксенона и преминаване към оригинални крушки.Благодаря предварително.(предполагам че ксенона е китайче и е на късите светлини) 

- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Премахване на ксенон
Отвори предния капак, разгледай зад всеки фар, дали от крушката за късите излизат ли разни букси, които съответно са включени в баласт монтиран някъде в близост. Въпреки че съм виждал слим баласт закачен направо към крушката, без да има букси. Ако е така просто изваждаш крушката, махаш баласта, към баласта трябва да е включена буксата за обикновената крушка, която после като си закупиш, ще включиш към нея. Така процедираш и с другия фар. Обаче ако си с фабричен ксенон, което и мен като теб ме съмнява може да се наложи и смяна на фаровете.
Някой да ме поправи ако нещо греша, понеже нямам чак толкова опит с монтаж на ксенон, слагам съм 2 3 пъти обаче беше Х4 къси-дълги на едно и там самия фар си има една крушка само, но би трябвало принципа да е същия, освен че двата баласта са на отделно, а не последователно свързани.

Някой да ме поправи ако нещо греша, понеже нямам чак толкова опит с монтаж на ксенон, слагам съм 2 3 пъти обаче беше Х4 къси-дълги на едно и там самия фар си има една крушка само, но би трябвало принципа да е същия, освен че двата баласта са на отделно, а не последователно свързани.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани