Проблем с оборотите м52б28ту
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Проблем с оборотите м52б28ту
Колеги колата има много дразнещ и странен проблем с оборотите на място (празния ход) , минала е 10 майстора бмв сервиза в Стара Загора , всеки вдига рамене и никой не откри от какво е , чистено е всичко дросел , стъпков мотор , Не дърпа въздух . Проблема е следния : Пали нормално и работи на място , когато и прискимне се почва едно шарене на обороти 1200-300 и след малко огасва ! Когато я карам на дълго и я пусна по инерция прави същото (винаги и играят оборотите) и огасва . Проблема е и на бензин и на газ . Така е от 2 години и като грешки нищо не излиза на диагностика ! Когато не прави проблема мотора просто спи , не претриса , не помръдва като заспал е на празен ход . Питането ми е следното ако откача дебитомера за проба след това ламда-сондите ще мога ли да хвана проблема , защото си мисля че е от тях. И за последно лампата за чек-енджъна никога не е светила , а на други 2.8-ци си свети .
За милиони-няма закони.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с оборотите м52б28ту
Пробвай да я покараш малко без дебитомер.. Все ми се струва ,че тая кола трябва да запише грешка при тези проблеми които ти ми описа..
Я бедна ,я богата смес, я кофти запалване в някой от цилиндрите и т.н.
С какво е четена колата скоро щом е минала ОЕМ сервиза би трябвало да е излязло нещо ?
Я бедна ,я богата смес, я кофти запалване в някой от цилиндрите и т.н.
С какво е четена колата скоро щом е минала ОЕМ сервиза би трябвало да е излязло нещо ?
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Проблем с оборотите м52б28ту
Не е мина сервиза преди 5 месеца , а проблема с оборотите си е от както я имам 2 години , тогава не даде никакви грешки , до сега карам така , но вече реших да си оправя проблема сам.
За милиони-няма закони.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Проблем с оборотите м52б28ту
Да гасне в движение по инерция по скоро виж датчика на разпределителния вал този с дългия кабел често е проблемен (всмукателния).
От него ми гаснеше на мен така, но на празен ход като запаля нямаше проблем.
От него ми гаснеше на мен така, но на празен ход като запаля нямаше проблем.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Проблем с оборотите м52б28ту
Много странно да, аз имам още едно само че купе 2.8 на приятел и май ще почна да прехвърлям датчици и компа също докато не се реши проблема. А този датчик е сменен в бмв- сервиза Ст. Загора .
За милиони-няма закони.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с оборотите м52б28ту
За такива обороти трябва да влезе от някъде въздух, далеч по-голямо от това, което може да мине през степ-мотора.
Датчиците влияят на бензина, не на въздуха.
Датчиците влияят на бензина, не на въздуха.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Проблем с оборотите м52б28ту
Добре де обесни ми от къде тоя въздух като . мотора работи като часовник когато се запали и примерно след 20 сек. почва панаира . това е като гонреша ще кажя . дебитоюер ламди . датчици . степ мотор няма да ми избяга . също и картерни газове клапана е сменен без промяна ....
За милиони-няма закони.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани