алтернатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
алтернатор
Здравейте колеги, имам проблем с алтернатора. Когато я запаля студена меря с мултицета 14-14,1. Като я покарам 30-40мин. замервам и е 13.65 при включени консуматори. И да не пропусна това е след смяна на четки, но и преди смяната пак си беше така. Някой ако е имал подобен проблем, моля за малко помощ.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: алтернатор
Здравей колега,
когато колата работи на празни обороти и когато консуматорите ѝ са включени е нормално напрежението да падне под 14,2V. Можеш да пробваш няколко неща:
На място (без включени консуматори) трябва напрежението да е 14,1V , 14,2V (без да има колебания с повече от 0,1-0,2V)
На място (с включени консуматори) е нормално да е по-малко. Когато обаче подадеш газ и оборотите се вдигнат до около 2000, тогава напрежението пак трябва да стане 14,1V , 14,2V и да не се изменя с повече от 0,1V , 0,2V.
Най добре се хващат проблеми с осцилоскоп. Пикове/спадове на напрежението (проблем в реле регулатор/диоден блок), който се случват за много кратко време, остават незабелязани от мултицета (или поне от по-обикновенните такива), но на осцилограмата ясно се виждат.
когато колата работи на празни обороти и когато консуматорите ѝ са включени е нормално напрежението да падне под 14,2V. Можеш да пробваш няколко неща:
На място (без включени консуматори) трябва напрежението да е 14,1V , 14,2V (без да има колебания с повече от 0,1-0,2V)
На място (с включени консуматори) е нормално да е по-малко. Когато обаче подадеш газ и оборотите се вдигнат до около 2000, тогава напрежението пак трябва да стане 14,1V , 14,2V и да не се изменя с повече от 0,1V , 0,2V.
Най добре се хващат проблеми с осцилоскоп. Пикове/спадове на напрежението (проблем в реле регулатор/диоден блок), който се случват за много кратко време, остават незабелязани от мултицета (или поне от по-обикновенните такива), но на осцилограмата ясно се виждат.
ASC off -> FUN on
Re: алтернатор
Аз немога да разбера защо като е студена колата показва нормално зареждане 14.2 и като я покарам ми показва 13.6 -13.7. А когато държа на 2000об.нищо не се променя пак си показва 13.6
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: алтернатор
Ако са нови четките, има такъв "период" докато "улегнат"
Сутрин реално заради по-високите оборти на ПХ, трябва да дава по-висок волтаж !
С падане на оборотите, трябва да пада и показанието !
Бошови и разни други оем реле-регулатори при по-ниски температури дават по-висок волтаж, в сравнение с всички други !
Някой някъде беше постнал даже и схема !
Сутрин реално заради по-високите оборти на ПХ, трябва да дава по-висок волтаж !
С падане на оборотите, трябва да пада и показанието !
Бошови и разни други оем реле-регулатори при по-ниски температури дават по-висок волтаж, в сравнение с всички други !
Някой някъде беше постнал даже и схема !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: алтернатор
здравейте,имам 320 д 98 год. и имам следния проблем:алтернатора ми не е наред и реших да не го правя,а да си взема втора ръка.Намерих един,но се оказа,че буксите са различни-на моя пише 61Е 15,а на другия L DFM.Моята букса е с три крачета,а на другия с две.Разтърсих се и намерих какво означават буквите:
•L = Lamp Input
• 15 = Ignition positive
• DFM = Dynamo Field Monitoring
• 61E = Same as L
Въпроса ми е ако сменя буксата и да закача за новия алтернатор дали мога да си навредя на колата.http://apps.bosch.com.au/AAExtranet_Tec ... 0022.1.pdf.Това е линка в който най-отдолу има списък с всички букси.
•L = Lamp Input
• 15 = Ignition positive
• DFM = Dynamo Field Monitoring
• 61E = Same as L
Въпроса ми е ако сменя буксата и да закача за новия алтернатор дали мога да си навредя на колата.http://apps.bosch.com.au/AAExtranet_Tec ... 0022.1.pdf.Това е линка в който най-отдолу има списък с всички букси.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: алтернатор
dobrinov1 написа:Въпроса ми е ако сменя буксата и да закача за новия алтернатор дали мога да си навредя на колата.http://apps.bosch.com.au/AAExtranet_Tec ... 0022.1.pdf.Това е линка в който най-отдолу има списък с всички букси.
Няма да навредиш , ако свържеш правилно съответните клеми/проводници .....
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани