Трептене (вибрация) във волана ускорение след 90км - РЕШЕН

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.04.2015
Пол: Мъж
Кара: по въздуха
Мечтае да кара: X5 с двигател реактивен

Трептене (вибрация) във волана ускорение след 90км - РЕШЕН

Мнение от gaidaroff » 30 Юни 2015, 12:05

Здравейте колеги,

Реших да пусна тази тема, защото до колкото виждам за е46 няма подобна (или не намирам) тема относно трептенето (вибрацийте) във волана след 90км/h, защото виждам, че доста хора си чупят нервите и дават излишни пари. Може да е удачен варианта да стане важна темата. А сега подробностите:

Автомобил - е46 320д 2003 комби

след обстоен преглед на предницата, смяна тампоните на носачите, вътрешните накрайници, реглаж и чисто нови гуми континентал премиум контакт 5 (205 55 16)вибрацийте във волана след 90км си останаха, което ме побъркваше и изчетох целия форум, докато не стигнах до решението на един колега с е39-ка с динамичния баланс. Вчера реших да си направя и аз (струва 48лв ако са ти прави джантите)... и след като се качих на автомобила... ами няма трептене, няма мърдане.. някак си по стабилна може би (внушение), но проблема изчезна и съм доволен. :lalala:

Обобщение: за да прибегнете до варианта с динамичен баланс трябва да сте сигурни в изправността на предницата на автомобила, че гумите и джантите не са криви, когато спирате да няма вибрации (криви дискове), да няма вибрации под шофьорската седалка - общо взето да има вибрации във волана само при леко по-висока скорост - след това динамичен баланс. Дано съм бил полезен :driving:
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook