е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 19 Май 2015, 19:12

разпр вал1.jpg
това е проблема колеги :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 23 Май 2015, 22:19


Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 07 Юни 2015, 10:30

ivomek написа:http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=271925&mode=view

така вал разпределителен–сменен,кобиличка-сменена,пружини-сменени,гарнитури-сменени,темп.датчици-сменени(не знам защо,мнение на майстора)следва зацепване,палене и колата на празен ход има неприятно тресене и неравна работа,при подаване на газ реагира добре ама празния ход е жив ужас.следва смяна на клапан картерни газове,ако и това не помогне,приемам съвети всякакви.Благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от Taricate » 07 Юни 2015, 14:41

ivomek написа:
ivomek написа:http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=271925&mode=view

така вал разпределителен–сменен,кобиличка-сменена,пружини-сменени,гарнитури-сменени,темп.датчици-сменени(не знам защо,мнение на майстора)следва зацепване,палене и колата на празен ход има неприятно тресене и неравна работа,при подаване на газ реагира добре ама празния ход е жив ужас.следва смяна на клапан картерни газове,ако и това не помогне,приемам съвети всякакви.Благодаря


Колко оборота поддържа (и дали мърдат много) на празен ход ? Просто откачи и дебитомера, за да видиш дали не е от него. Също така може и някоя бобина/свещ да са дали "фира".
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 07 Юни 2015, 15:51

Taricate написа:
ivomek написа:
ivomek написа:http://bmwpower-bg.net/forums/download/file.php?id=271925&mode=view

така вал разпределителен–сменен,кобиличка-сменена,пружини-сменени,гарнитури-сменени,темп.датчици-сменени(не знам защо,мнение на майстора)следва зацепване,палене и колата на празен ход има неприятно тресене и неравна работа,при подаване на газ реагира добре ама празния ход е жив ужас.следва смяна на клапан картерни газове,ако и това не помогне,приемам съвети всякакви.Благодаря


Колко оборота поддържа (и дали мърдат много) на празен ход ? Просто откачи и дебитомера, за да видиш дали не е от него. Също така може и някоя бобина/свещ да са дали "фира".

държи 700 оборота мърдат леко но мотора тресе,когато пусна климатика работата му става по равна,бобина съм сменял но тогава беше мъртвец,сега като че ли е по друго.свещи сменени преди година пробег-смешен.остана да видя дебитомера.Благодаря колега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от Taricate » 07 Юни 2015, 17:52

Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от overclock » 07 Юни 2015, 18:58

Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).


Не подвеждай колегата :nono: .Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от Taricate » 07 Юни 2015, 20:14

overclock написа:
Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).


Не подвеждай колегата :nono: .Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?


OK.Понеже всички го разбирате тоя мотор и го плюете... нека да са 700.
Само да спомена, че след като сте го "зацепвали" , оборотите ТРЯБВА да са 800 +/- и МИНИМАЛНО 0.8мм повдигане на клапани. Ако това не е регулирано, оборотите ще са 700 +/- и ще "тресе".
Това се получва ВИНАГИ, когато се свалят валовете или се пипа валвтроника/управлението му/. А именно той регулира оборотите на празен ход. Който не вярва - да пробва !

ЖОКЕР: Хубаво е да се смени ексцентрика (part number: 11377578543), тъй като каза че е надран вала. 99% проблема е там.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 18.07.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
Мечтае да кара: Ново BMW

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от torettos » 07 Юни 2015, 20:49

Номенклатурен номер : 11377578543
Описание : ексцентриченвал
Ед.цена (с ДДС) : 1069.45 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Радваме му са на двигателя... цената колата в мобиле 5к. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от Taricate » 07 Юни 2015, 21:34

torettos написа:Номенклатурен номер : 11377578543
Описание : ексцентриченвал
Ед.цена (с ДДС) : 1069.45 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Радваме му са на двигателя... цената колата в мобиле 5к. :yes:

Ок. Правете се на интересни... Номерът го дадох само за информация и ориентир. Щото ЦЯЛ двигател има за 500лв...
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 07 Юни 2015, 22:35

overclock написа:
Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).


Не подвеждай колегата :nono: .Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?

на диагностика няма грешки,само излизат някви температурни датчици,сменям един друг излиза а колата не е имала никога проблем с температурата.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 07 Юни 2015, 22:44

Taricate написа:
overclock написа:
Taricate написа:Ниски са тия 700 об/мин. Може и затова да тресе. Някой да не ги е пипал? Принципно трябва да са 800 (
(+/- 50).


Не подвеждай колегата :nono: .Оборотите трябва да са точно 700.
На диагностика никакви грешки ли няма?


OK.Понеже всички го разбирате тоя мотор и го плюете... нека да са 700.
Само да спомена, че след като сте го "зацепвали" , оборотите ТРЯБВА да са 800 +/- и МИНИМАЛНО 0.8мм повдигане на клапани. Ако това не е регулирано, оборотите ще са 700 +/- и ще "тресе".
Това се получва ВИНАГИ, когато се свалят валовете или се пипа валвтроника/управлението му/. А именно той регулира оборотите на празен ход. Който не вярва - да пробва !

ЖОКЕР: Хубаво е да се смени ексцентрика (part number: 11377578543), тъй като каза че е надран вала. 99% проблема е там.

надран е разпределителния вал понеже е счупена пружината която държи кобиличката,и тя си ходи на където си поиска.а относно оборотите винаги са били 700 но пак си тръгваше трудно трябва повечко газ.а сега и тресе явно не са точните обороти.Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от bigfinger » 07 Юни 2015, 23:54

Колега Ivomek, ако твоя майстор си разбира от работата би трябвало да хване проблема след ремонта.
Ако тресе както казваш има няколко варианта.

1 Ако тресеше преди ремонта, което аз виждам от клипа, но не мога да преценя дали има цилиндър на високи обороти е по скоро клапан.
2 При смяната на части (предполагам не са нови) кобилиците тази на клапана и тази не ексцентрика има допуски, отбелязани на тях.
Това може да се провери с оригиналната програма на БМВ дали всички цилиндри имат еднакво отваряне на клапаните.
3 Лесно се разбира по една компресия дали няма крив клапан, макар че е малко спорно за някои.

Колегата не се оплаква от загуба на мощност затова залагам на точка 2


Колкото до отваряне на клапаните на празен ход да 0.8 мм. е максималния ход за н42б18.

Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2012
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: e46;баничарка;скутер
Мечтае да кара: нещо което не се чупи

Re: е46 143к.с.проблем с двигатела Помощ

Мнение от ivomek » 15 Юни 2015, 18:52

след дълго стоене в сервиза колата е готова ,последно сменен клапан картерни газове,има леко подобрение,със пуснат климатик е часовник ,следва вдигане на оборотите до 800,че тия 700 са ми много ниски и да се надяваме безаварийни километри. :bchug:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook