Дали комфорта при е46 не е за сметка на спортния дух
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Дали комфорта при е46 не е за сметка на спортния дух
Здравейте колеги!
Имал съм удоволствието да притежавам е30 318ис и е36 318ти. И двете бяха с 136 кончета. Впечатленията ми от тях са просто несравними и надхвърлиха очакванията ми със спорния си дух и поведение на пътя сливайки в едно човек, автомобил и настилка
. Това са автомобили, които правят точно това което ти им наредиш в същия момент без да се замислят, забавят или досаден борд-компютър да ти смига и да ти казва "ама така не трябва да се прави"
При тях почти няма комфорт, и според мен точно това ги прави толкова вълнуващи и забавни излизайки от завоите с обратен волан и усмивка до ушите
Сега вече съм с единия крак в ново (за мен) е46 328, но това от което адски ме е страх е дали комфорта не за сметка на забавната част!? Някъде бях прочел, че газта била електронна, което ме притеснява дали реагира мигновено при натискане на педала!? И друго което ме кара да се замисля за тази покупка е защо почти не виждам дрифтарски направени е46-ци!?
Може би защото не са толкова добри за това...
За съжаление не съм имал възможността да карам е46 и затова се обръщам към тези, които познават старото поколение и в момента се радват на по новото. Би ми било много интересно и полезно да чуя вашите мнения или просто да кажете дали съмненията ми са оправдани или не?
Благодаря Ви предварително!!!
Имал съм удоволствието да притежавам е30 318ис и е36 318ти. И двете бяха с 136 кончета. Впечатленията ми от тях са просто несравними и надхвърлиха очакванията ми със спорния си дух и поведение на пътя сливайки в едно човек, автомобил и настилка



Сега вече съм с единия крак в ново (за мен) е46 328, но това от което адски ме е страх е дали комфорта не за сметка на забавната част!? Някъде бях прочел, че газта била електронна, което ме притеснява дали реагира мигновено при натискане на педала!? И друго което ме кара да се замисля за тази покупка е защо почти не виждам дрифтарски направени е46-ци!?

За съжаление не съм имал възможността да карам е46 и затова се обръщам към тези, които познават старото поколение и в момента се радват на по новото. Би ми било много интересно и полезно да чуя вашите мнения или просто да кажете дали съмненията ми са оправдани или не?
Благодаря Ви предварително!!!
(OO==00==OO)
\-o------------o-/
\-o------------o-/
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Дали комфорта при е46 не е за сметка на спортния дух
Цялата драма колега според мен е че при Е46 само М моделите са с шпер. Всичко друго има отворен диф.
Но все пак си има лечение:
http://www.bmw-shper.com/

Но все пак си има лечение:
http://www.bmw-shper.com/

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Дали комфорта при е46 не е за сметка на спортния дух
мда липсата на шпер наистина клони към драма
Ще драсна няколко реда като човек минал по обратния на твоя път от е46 към е30 ...
ДА - комфорта (допълнителни кг, шумоизолация и тн) притъпява усещането за поведение, спорт и тн.
"Излизането с обратен волан от завоя" също е притъпено заради липсата на шпер както написа колегата,
но и заради изцяло различното задно окачване още от е36 с изключение на компакта, което е като при е30 (тва си го знаеш сигурно
). Също разпределението преден/заден мост е по-добро от това на е30 ...
Та като цяло колата е по-балансирана и по-малко презавиваща, което си има и своите плюсове ...
Електронната газ - напротив би следвало да реагира много по-бързо от механична такава.
Едно от нещата, които се променят при чип тунинг е именно чувствителността на педала на газта.
Дрифтърски направени 46-ци не виждаш все още заради това, че нямат шперове, а и 36-ците са по-ефтини генерално ...
Съмненията ти са реални - е46 е по-комфортно, по-откъснато от пътя и по-тежко от е30 и от компакта ти, но ...
това не го прави лош автомобил или такъв без спортен дух, напротив е46 328 ще е бързо, по-сигурно и доставящо достатъчно адреналин,
но и много по-приложимо за ежедневието, дълъг път и тн от всяко е30 ...
Електронните асистенти, които и аз не харесвам кой знае колко в ежедневието могат да те извадят от ситуация,
в която не внимаваш ... а те тогава стават белите, а не като си се напънал да караш ...
На едни 17-ки, хубаво окачване и спирачки + един шпер смятам е достоен заместник на предходните ти коли +
един не малък бонус, ще караш 6-так, нищо лично към 4-цил мотори, но 6 цил редови мотор е мотора,
а м52б28 си е сериозен мотор дори и в тежичкото е46 купе ...


Ще драсна няколко реда като човек минал по обратния на твоя път от е46 към е30 ...
ДА - комфорта (допълнителни кг, шумоизолация и тн) притъпява усещането за поведение, спорт и тн.
"Излизането с обратен волан от завоя" също е притъпено заради липсата на шпер както написа колегата,
но и заради изцяло различното задно окачване още от е36 с изключение на компакта, което е като при е30 (тва си го знаеш сигурно

Та като цяло колата е по-балансирана и по-малко презавиваща, което си има и своите плюсове ...
Електронната газ - напротив би следвало да реагира много по-бързо от механична такава.
Едно от нещата, които се променят при чип тунинг е именно чувствителността на педала на газта.

Дрифтърски направени 46-ци не виждаш все още заради това, че нямат шперове, а и 36-ците са по-ефтини генерално ...
Съмненията ти са реални - е46 е по-комфортно, по-откъснато от пътя и по-тежко от е30 и от компакта ти, но ...
това не го прави лош автомобил или такъв без спортен дух, напротив е46 328 ще е бързо, по-сигурно и доставящо достатъчно адреналин,
но и много по-приложимо за ежедневието, дълъг път и тн от всяко е30 ...
Електронните асистенти, които и аз не харесвам кой знае колко в ежедневието могат да те извадят от ситуация,
в която не внимаваш ... а те тогава стават белите, а не като си се напънал да караш ...
На едни 17-ки, хубаво окачване и спирачки + един шпер смятам е достоен заместник на предходните ти коли +
един не малък бонус, ще караш 6-так, нищо лично към 4-цил мотори, но 6 цил редови мотор е мотора,
а м52б28 си е сериозен мотор дори и в тежичкото е46 купе ...


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани