светва dde и колата губи мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivcho_pivcho
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.11.2012
- Пол: Мъж
светва dde и колата губи мощност
Здравейте колеги!От скоро притежавам е46 320D 150 конски сили,при потегляне и натискане на газта до 3000 оборота светва лампата dde и колата направо умира
.Моля помогнете къде да търся проблема.Благодаря предварително!

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: светва dde и колата губи мощност
Аз бях със същите симптоми преди седмица и се оказа подкачаща помпа под шофьорската седалка
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- ivcho_pivcho
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.11.2012
- Пол: Мъж
Re: светва dde и колата губи мощност
На мен ми казаха датчик за регулиране налягането в реала.Благодаря.
- gazibarev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: щраус
Re: светва dde и колата губи мощност
От сега мога да ти кажа и каква грешка ти дава. Fuel pressure plausiblity to great. Или по точно твърде високо зададено налягане на горивото в рейла от това което помпата прави. На диаграмата ще ти покаже и налягането на предварителната помпа по време на записването на грешката. Не помня точно но мисля че под 4 bar е проблем. И вероятностите като започнем от най ефтината. Запушена цедка в резервоара, следва предварителна помпа под седалката ти, следва rail pressure sending unit на рейла, следва fuel pressure regulator unit на самата помпа. Предимно заминават малките помпи но доста често се забелязва и отказ на клапана на помпата. Почни с някоя хубава добавка за дюзи. При мен даде ефект.
P.s. За да не ти дава грешката не мачкай педала на газта. Подавай плавно газ. Светне ли спирай гаси и пали че влиза в авариен и чука като ауди 2.5tdi
P.s. За да не ти дава грешката не мачкай педала на газта. Подавай плавно газ. Светне ли спирай гаси и пали че влиза в авариен и чука като ауди 2.5tdi
- ivcho_pivcho
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.11.2012
- Пол: Мъж
Re: светва dde и колата губи мощност
Добавка сипах за коман реал и да ти кажа май даде резултат.Дано да е това.Благодаря.
- acho-bacho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 30.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
Re: светва dde и колата губи мощност
Колеги,
имам подобен проблем, моля за съвет.
Карам 320d, 150кс, автомат. Най-вече когато се изкачвам по наклон и рязко натисна газта, точно след като автомата свали една предавка надолу и оборотите рязко скочат над 3000 ми светва лампата DDE и колата влиза в авариен режим. Като изгася и пак запаля лампата угасва. На диагностика показа грешка "Ниско налягане в горивната система". От сервиза казаха, че трябва да почнем да търсим причината в следния ред: горивен филтър, подкачваща помпа под шофьора и после др.
Сменихме горивния филтър с нов Mahle, но проблема не се отстрани.
Какво мислите, да купувам ли подкачваща помпа и удачно ли е да се вземе на старо, че доста солени цени ми цитираха за нови.
Поздрави!
имам подобен проблем, моля за съвет.
Карам 320d, 150кс, автомат. Най-вече когато се изкачвам по наклон и рязко натисна газта, точно след като автомата свали една предавка надолу и оборотите рязко скочат над 3000 ми светва лампата DDE и колата влиза в авариен режим. Като изгася и пак запаля лампата угасва. На диагностика показа грешка "Ниско налягане в горивната система". От сервиза казаха, че трябва да почнем да търсим причината в следния ред: горивен филтър, подкачваща помпа под шофьора и после др.
Сменихме горивния филтър с нов Mahle, но проблема не се отстрани.
Какво мислите, да купувам ли подкачваща помпа и удачно ли е да се вземе на старо, че доста солени цени ми цитираха за нови.
Поздрави!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани