Странен проблем M52B20TU
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Странен проблем M52B20TU
Колата е Е46 320i M52B20TU
проблема е:
при отнемане на газта двигателя продължава да се ускорява още 2 -3 секунди и след това оборотите си падат. Проблема го прави както в движение така и при форсиране на място.
Двигателя работи разномерно и се ускорява плавно няма прекъсвания и претрисания, масло не пипа, няма грешки и проблеми, сменен е клапана на картерните гавозве, подменени са всички вакумни пътища.
Дайте идеи от какво може да е проблема.
Мерси
проблема е:
при отнемане на газта двигателя продължава да се ускорява още 2 -3 секунди и след това оборотите си падат. Проблема го прави както в движение така и при форсиране на място.
Двигателя работи разномерно и се ускорява плавно няма прекъсвания и претрисания, масло не пипа, няма грешки и проблеми, сменен е клапана на картерните гавозве, подменени са всички вакумни пътища.
Дайте идеи от какво може да е проблема.
Мерси
- Ваян
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f25 2,8i 16"
Re: Странен проблем M52B20TU
Колега аз също го имам този проблем но с разликата че при форсиране на място не го прави , аз го приемам като нормално при теб да не се връща газта с закъснение да нямаш някъде клеясало.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Странен проблем M52B20TU
Изчисти си дросела като има боклуци отстрани по клапата се получава леко "задържане" лагване ако щеш го наречи при затваряне на самата клапа 

- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Re: Странен проблем M52B20TU
Драмата продължава,
свалихме дросела - всичко е чисто и реагира светкавично, но го излъскахме основно.
Жилото върви плавно и леко, но го смазахме и него.
Дисата проверена и тествана - работи без забележки.
Подобрение няма - явно не е от муднен дросел.
Други идеи и предложения имате ли?
Мерси
свалихме дросела - всичко е чисто и реагира светкавично, но го излъскахме основно.
Жилото върви плавно и леко, но го смазахме и него.
Дисата проверена и тествана - работи без забележки.
Подобрение няма - явно не е от муднен дросел.
Други идеи и предложения имате ли?
Мерси
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Странен проблем M52B20TU
Разкачи дебитомера да видим дали ще има разлика в поведението на автомобила
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Re: Странен проблем M52B20TU
Пробвахме с изключен дебитомер - проблема си остава
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Re: Странен проблем M52B20TU
Колеги
дайте някаква идея от какво може да е проблема
Мерси
дайте някаква идея от какво може да е проблема
Мерси
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Странен проблем M52B20TU
Погледни, имаш ли ключета по педала на съединителя ?
Ubi dubium, ibi libertas
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани