Проблем с 320 D,150kоня,M47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Проблем с 320 D,150kоня,M47
Пичове за втори път колата ми глъхне и немога да я запаля лесно а след това няма високи обороти и гасне
Имах протрити кабели на датчика за високо налягане на комън рейла които окъсяваха и ги шунтирах - а утре мисля да ги мина и с термошлаух
Излиза ми грешка в инпа на немски която немога да преведа - Umweltsatz
Не съм махал катализаторите - та това да не е нещо свързано с тях?
Имах протрити кабели на датчика за високо налягане на комън рейла които окъсяваха и ги шунтирах - а утре мисля да ги мина и с термошлаух
Излиза ми грешка в инпа на немски която немога да преведа - Umweltsatz
Не съм махал катализаторите - та това да не е нещо свързано с тях?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Голямата цица разсейва добрият ебач !
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: Проблем с 320 D,150kоня,M47
Оправих я и пак лети - Мерси на сръчните ми ръце 
кабел по кабел съм изолирал с термошлаух и силикон на буксите по малко
А сега и след дъжд-качулка прочетох и от къде е бил проблема
----------------------
Цитат
колеги незнам дали ще е удобно да споделя малко от личният си опит единственият електрически приблем освен горивна помпа нещо много интересно при 320 д е проблема с изтърканата изолация на захранващите кабели на дюзите от вибрацийте когато се получи подобен проблем колата запалва работи до към 900-1000 оборота и като вдигне нивото на вибрацийте ор уголеният проводник се получава късо шашка електрониката и автомобила загасва дано да бъде полезен на някого този съвет огледайте под корите си състоянието на захранващите проводници за дюзите.
---------------
От тука взет
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&start=15

кабел по кабел съм изолирал с термошлаух и силикон на буксите по малко
А сега и след дъжд-качулка прочетох и от къде е бил проблема
----------------------
Цитат
колеги незнам дали ще е удобно да споделя малко от личният си опит единственият електрически приблем освен горивна помпа нещо много интересно при 320 д е проблема с изтърканата изолация на захранващите кабели на дюзите от вибрацийте когато се получи подобен проблем колата запалва работи до към 900-1000 оборота и като вдигне нивото на вибрацийте ор уголеният проводник се получава късо шашка електрониката и автомобила загасва дано да бъде полезен на някого този съвет огледайте под корите си състоянието на захранващите проводници за дюзите.

---------------
От тука взет
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&start=15
Голямата цица разсейва добрият ебач !
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани