Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46
Здравейте колеги,
Собственик съм на Е46 318и, 143 к.с. с ГИ и съм много доволен от автомобила като цяло, но от известно време светва Check Engine. При диагностика излиза грешка с код 29F4 с пояснение catalytic converter conversion bank 1. Може ли някой да ми обясни защо се получава въпросната грешка. Дали става въпрос за проблем с ламбда сонда, катализатор или е от ГИ
??? Колата няма никакъв проблем с вървенето, когато светне чека! Предварително благодаря и се извинявам ако вече има тема по въпроса, но не успях да я намеря.
Собственик съм на Е46 318и, 143 к.с. с ГИ и съм много доволен от автомобила като цяло, но от известно време светва Check Engine. При диагностика излиза грешка с код 29F4 с пояснение catalytic converter conversion bank 1. Може ли някой да ми обясни защо се получава въпросната грешка. Дали става въпрос за проблем с ламбда сонда, катализатор или е от ГИ

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46
SSabkov написа:Здравейте колеги,
Собственик съм на Е46 318и, 143 к.с. с ГИ и съм много доволен от автомобила като цяло, но от известно време светва Check Engine. При диагностика излиза грешка с код 29F4 с пояснение catalytic converter conversion bank 1. Може ли някой да ми обясни защо се получава въпросната грешка. Дали става въпрос за проблем с ламбда сонда, катализатор или е от ГИ??? Колата няма никакъв проблем с вървенето, когато светне чека! Предварително благодаря и се извинявам ако вече има тема по въпроса, но не успях да я намеря.
Колега, грешката е свързана с това, че ламбда сондата, след катализатора, отчита прекалено малко кислород в изгорелите газове. Вероятни причини са или катализатор, който вече не си върши работата или неправилно работеща сонда. Това, че не си върши добре работата, не означава обезателно, че е задръстен, което би попречило на работата на двигателя- може вече да не успява да пречиства добре изгорелите газове.
Re: Проблем с катализатор/ламбда сонда Е46
Благодаря за инфото, колега. Най-интересното е, че при последната диагностика ме убеждаваха, че проблема е в ламбда сондата преди катализатора, защото пише (bank 1), а не в тази след него. Когато отново се появи грешката май ще трябва да се провери със сигурност, а иначе и според мен може катализатора да не е вече толкова ефективен.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани