Спирачки - 330i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Спирачки - 330i
Разбира се, просто това са последните две неща ,
които направих тази пролет и които имат отношение към спирачния път-
широки нископрофилни гуми и плетени стоманени спирачни маркучи!
които направих тази пролет и които имат отношение към спирачния път-
широки нископрофилни гуми и плетени стоманени спирачни маркучи!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Спирачки - 330i
dr.peshev написа:Разбира се, просто това са последните две неща ,
които направих тази пролет и които имат отношение към спирачния път-
широки нископрофилни гуми и плетени стоманени спирачни маркучи!
маркучите ,няма да са чак такава разлика - помпата ти няма да прави по-голямо налягане,а най-много маркуча да го разпределя идея по-добре.
Отделно е важна спирачната течност,изправността на буталцата - ако са сваляни,чистени,смазвани - само от това има разлика и го казвам от опит.ОЕМ маркучите и те са опелетени,нали не мислиш,че се раздуват ...
Факторите не са един и два за спирането - гуми,окачване,дискове,накладки а задни широки гуми,не спират по-бързо от по-тесни,защото инрецията им е по-голяма и искат повече сила.
Както и да е,темата е друга

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Спирачки - 330i
Инерцията е по-голяма , но много по-късно губят сцепление и много по-късно
се включва ABS-а. Спирачния път е доказано по-къс при по-широки гуми!
p.s. мисля, че си вървим по темата,а и тези размисли не са за нова тема:
Спирачките не са само дискове и накладки!
се включва ABS-а. Спирачния път е доказано по-къс при по-широки гуми!
p.s. мисля, че си вървим по темата,а и тези размисли не са за нова тема:
Спирачките не са само дискове и накладки!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Спирачки - 330i
Rainbow написа:Пълен кит на zimmermann с техни накладки. Профилактика доколкото в сервиза са направили + нова спирачна течност. Цена на всичко около 1000 лева, но не съм ги купувал от тук. За кривене, ако си "способен" всеки диск може да го изкривиш![]()
Но доста изместихме темата, освен Вичо някой друг да сподели мнение за маркучите? На някой места четох, че точно тези стоманените дават още по-добър натиск към апаратите и са почти вечни
Споделям - струват си всеки лев. Има вариант да ти ги направят и тук в София (12-15 лв. на маркуч) и да излезе доста по-евтино от Goodridge, HEL Performance и т.н. като почти всички състезатели в различните БГ шампионати карат с такива и не съм чул някой да се оплаква от качеството. Ако те интересува мога да ти дам контакт на ЛС. Но като цяло не слушай хора, които никога досега не са се решили да си ревизират дори стоковите спирачки


Re: Спирачки - 330i
In_Memoriam написа:Rainbow написа:Пълен кит на zimmermann с техни накладки. Профилактика доколкото в сервиза са направили + нова спирачна течност. Цена на всичко около 1000 лева, но не съм ги купувал от тук. За кривене, ако си "способен" всеки диск може да го изкривиш![]()
Но доста изместихме темата, освен Вичо някой друг да сподели мнение за маркучите? На някой места четох, че точно тези стоманените дават още по-добър натиск към апаратите и са почти вечни
Споделям - струват си всеки лев. Има вариант да ти ги направят и тук в София (12-15 лв. на маркуч) и да излезе доста по-евтино от Goodridge, HEL Performance и т.н. като почти всички състезатели в различните БГ шампионати карат с такива и не съм чул някой да се оплаква от качеството. Ако те интересува мога да ти дам контакт на ЛС. Но като цяло не слушай хора, които никога досега не са се решили да си ревизират дори стоковите спирачки
Определено и аз съм на това мнение

В крайна сметка реших, че не ми се рискува точно с неща по спирачната система и ще са Goodridge


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Спирачки - 330i
Колеги, за да не отварям нова тема : къде бихте ми препоръчали да отида да си ревизирам/рециклирам предните апарати, че единия задържа май, май .. и ми криви диска (спирачна течност - под година и маркучи на 2-3 години)
Става въпрос за 330cd с дискове цимерман и накладки EBC redstuff
И за да не съм напълно offтопик : Аз, лично съм много доволен от спирачките си, може би имам забележки към накладките, че са твърди и ми направиха ръб на диска.. Чудя се дали да не ги сменя с някои по-меки.. както и да е ..
Става въпрос за 330cd с дискове цимерман и накладки EBC redstuff
И за да не съм напълно offтопик : Аз, лично съм много доволен от спирачките си, може би имам забележки към накладките, че са твърди и ми направиха ръб на диска.. Чудя се дали да не ги сменя с някои по-меки.. както и да е ..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Спирачки - 330i
dpopov написа:Колеги, за да не отварям нова тема : къде бихте ми препоръчали да отида да си ревизирам/рециклирам предните апарати, че единия задържа май, май .. и ми криви диска (спирачна течност - под година и маркучи на 2-3 години)
Става въпрос за 330cd с дискове цимерман и накладки EBC redstuff
И за да не съм напълно offтопик : Аз, лично съм много доволен от спирачките си, може би имам забележки към накладките, че са твърди и ми направиха ръб на диска.. Чудя се дали да не ги сменя с някои по-меки.. както и да е ..
Сам го направи - продават се ремонтни комплекти ОЕМ - гумени уплътнения..сваляш старите,финно с водна шкурка,смазваш и чистиш всичко с четка,едно друго и нямаш да имаш проблем.
Ако намериш и спрей за амхане на ръжда най-добре - но си отнема време,аз го правих около 2 часа за 2 апарата,но всичко заспа после...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Спирачки - 330i
Gqbriel написа:dpopov написа:Колеги, за да не отварям нова тема : къде бихте ми препоръчали да отида да си ревизирам/рециклирам предните апарати, че единия задържа май, май .. и ми криви диска (спирачна течност - под година и маркучи на 2-3 години)
Става въпрос за 330cd с дискове цимерман и накладки EBC redstuff
И за да не съм напълно offтопик : Аз, лично съм много доволен от спирачките си, може би имам забележки към накладките, че са твърди и ми направиха ръб на диска.. Чудя се дали да не ги сменя с някои по-меки.. както и да е ..
Сам го направи - продават се ремонтни комплекти ОЕМ - гумени уплътнения..сваляш старите,финно с водна шкурка,смазваш и чистиш всичко с четка,едно друго и нямаш да имаш проблем.
Ако намериш и спрей за амхане на ръжда най-добре - но си отнема време,аз го правих около 2 часа за 2 апарата,но всичко заспа после...
Обмислях и този вариант, но нямам инструменти тук в софия, а и не съм много сигурен дали ще мога да сваля апаратите като хората. Иначе гледам има някакви diy и най-малкото се изискват 2 крика :Д а аз имам 1 и е крив :Д
Какви пари да очаквам да ми искат от сервизите за тая работа ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спирачки - 330i
dpopov написа:......
В Надежда-4 има инструменти и крик-голям, може да ги ползваш през седмицата, колкото искаш.
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Спирачки - 330i
Lenco написа:dpopov написа:......
В Надежда-4 има инструменти и крик-голям, може да ги ползваш през седмицата, колкото искаш.
Благодаря!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Спирачки - 330i
dpopov написа:Lenco написа:dpopov написа:......
В Надежда-4 има инструменти и крик-голям, може да ги ползваш през седмицата, колкото искаш.
Благодаря!
Но ти трябва някой,за обезвъдушаването после
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Спирачки - 330i
Gqbriel написа:dpopov написа:Lenco написа:dpopov написа:......
В Надежда-4 има инструменти и крик-голям, може да ги ползваш през седмицата, колкото искаш.
Благодаря!
Но ти трябва някой,за обезвъдушаването после
Абе може и сам,но си е играчка

https://www.youtube.com/watch?v=Yw7zPWk4rPI

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Спирачки - 330i
А след свалянето на спирачните апарати как да спра изтичането на спирачна течност от маркучетата ? Нещо се слага в маркуча, или то не тече




Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Спирачки - 330i
Първо погледни дали има нужда от ревизиране. Ако е ръждясало буталото имаш нужда от нов апарат, щот сигурно е надран и цилиндъра, ако е събрало боклуци с помощта на някой го извади максимално, но гледай да не изпадне и го почисти, аз съм ползвал ВД40.
Иначе тече, но не е лошо да тече ако не си сменял скоро спирачна течност, ако си, му забиваш една клечка.
Иначе тече, но не е лошо да тече ако не си сменял скоро спирачна течност, ако си, му забиваш една клечка.
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Спирачки - 330i
Lenco написа:Първо погледни дали има нужда от ревизиране. Ако е ръждясало буталото имаш нужда от нов апарат, щот сигурно е надран и цилиндъра, ако е събрало боклуци с помощта на някой го извади максимално, но гледай да не изпадне и го почисти, аз съм ползвал ВД40.
Иначе тече, но не е лошо да тече ако не си сменял скоро спирачна течност, ако си, му забиваш една клечка.
Благодаря за съвета!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани