Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- hotride
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Здравейте, колата е 320д 150 с 6 ск., днес както си карах по магистралата, върнах от 6та на 5та намалих на 80 и след като исках отново да ускоря, все едно бях без турбо. Турбината напълно умря. Прибрах се до вкъщи, като колата след 2 хиляди оборота напълно умираше и не вървеше. Близо до нас има един сервиз, закачихме я на диагностика и изкара следните грешки:
4191 рег. налягане принудително пълнене късо след маса
4521 рег. налягане прин. пълнене високо налягане
41F2 управление вентилатор на радиатора прекъсване
Изчистихме ги и майстора ми каза да я покарам 5-6 километра на ръчка да видим дали ще ги натрупа пак. Покарах я... турбината си виеше и колата си вървеше както трябва напълно нормално. Като я закачихме след тест драйва грешките пак ги имаше. Изтрихме ги и остана само 41F2, оказа че перката на радиатора беше с откачени букси, закачихме ги и тази грешка изчезна /незнам защо са били разкачени явно стария собственик е правил нещо/. Майстора каза, че някакъв датчик на турбото може би прави мизерии, но се разбрахме да я покарам няколко дена и ако направи пак проблем тогава да я оставя да я разглабят. Показа ми го, че се намира над щеката за маслото и трябва много да се разглабя за да се извади.
Колата е без катализатори, махнати са пеперудките, за ЕГР-а незнам в какво състояние е. Според мен турбината вие много силно, имах 330д и при нея нямаше толко силно свистене.
Четох из нет-а и тези грешки ги изкарва при проблем с актуатора на турбото. Та да питам тоя датчик дето майстора каза, че е е актуатора или нещо друго. Благодаря предварително и който има нещо наум да пише.
4191 рег. налягане принудително пълнене късо след маса
4521 рег. налягане прин. пълнене високо налягане
41F2 управление вентилатор на радиатора прекъсване
Изчистихме ги и майстора ми каза да я покарам 5-6 километра на ръчка да видим дали ще ги натрупа пак. Покарах я... турбината си виеше и колата си вървеше както трябва напълно нормално. Като я закачихме след тест драйва грешките пак ги имаше. Изтрихме ги и остана само 41F2, оказа че перката на радиатора беше с откачени букси, закачихме ги и тази грешка изчезна /незнам защо са били разкачени явно стария собственик е правил нещо/. Майстора каза, че някакъв датчик на турбото може би прави мизерии, но се разбрахме да я покарам няколко дена и ако направи пак проблем тогава да я оставя да я разглабят. Показа ми го, че се намира над щеката за маслото и трябва много да се разглабя за да се извади.
Колата е без катализатори, махнати са пеперудките, за ЕГР-а незнам в какво състояние е. Според мен турбината вие много силно, имах 330д и при нея нямаше толко силно свистене.
Четох из нет-а и тези грешки ги изкарва при проблем с актуатора на турбото. Та да питам тоя датчик дето майстора каза, че е е актуатора или нещо друго. Благодаря предварително и който има нещо наум да пише.

Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Актуатора е на самата турбина и е вакумен изпълнителен механизъм . Може да има непълноценно захранване с вакум примерно поради нарушена цялост на вакумните маркучлета . А това което ти е показал може би е електромагнитен вакумен регулатор( номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 ) , който се управлява електрически от компа и осигурява нужното количество вакум на актуатора за да се осъществи управлението на променливата геометрия . Почва се от най-лесното и евтино за ремонт , проверка за херметичност на вакум системата управляваща турбото ( маркучи , свръзки , вакум-резервоара и т.н.) . Свистенето ( виене , свирене , стържене и т.н. може да е различно ) в повечето случаи е поради завихряне по особен начин на отработените газове постъпващи в топлия охлюв и преминаващи през зацапана може би геометрия . Виене или свирене може и да е леко стържене на някоя перка ( компресорна или турбинна ) към корпус поради увеличени и над нормите луфтове причинени от износване на радиално и аксиално лагерче в турбинката . Общо взето това са насоките . Успех .
- hotride
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Благодаря за изчерпателното мнение, стана ми ясно горе долу. Ще търся читав майстор, че тоя не ми вдъхва доверие. Ако имате някой доверен човек в Перник или София да я погледне, ще съм благодарен да споделите. 
edit: До сега колата не е имала проблеми, върви си нормално, разхода на гориво е учудващо за мен нисък, всичко си е на 6. Откъде се появи тоя проблем си нямам да идея...

edit: До сега колата не е имала проблеми, върви си нормално, разхода на гориво е учудващо за мен нисък, всичко си е на 6. Откъде се появи тоя проблем си нямам да идея...

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Актуатора е на самата турбина и е вакумен изпълнителен механизъм . Може да има непълноценно захранване с вакум примерно поради нарушена цялост на вакумните маркучлета . А това което ти е показал може би е електромагнитен вакумен регулатор( номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45 ) , който се управлява електрически от компа и осигурява нужното количество вакум на актуатора за да се осъществи управлението на променливата геометрия .
Но и номер едно се намира от дясната страна- от лявата страна само тръгва входящият маркуч от централната вакумна магистрала, така, че при щеката за маслото няма какво да се прави- може би му е показал електромагнитният клапан за пеперудите.

- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
hotride написа:Здравейте, колата е 320д 150 с 6 ск., днес както си карах по магистралата, върнах от 6та на 5та намалих на 80 и след като исках отново да ускоря, все едно бях без турбо. Турбината напълно умря. Прибрах се до вкъщи, като колата след 2 хиляди оборота напълно умираше и не вървеше. Близо до нас има един сервиз, закачихме я на диагностика и изкара следните грешки:
4191 рег. налягане принудително пълнене късо след маса
4521 рег. налягане прин. пълнене високо налягане
41F2 управление вентилатор на радиатора прекъсване
Изчистихме ги и майстора ми каза да я покарам 5-6 километра на ръчка да видим дали ще ги натрупа пак. Покарах я... турбината си виеше и колата си вървеше както трябва напълно нормално. Като я закачихме след тест драйва грешките пак ги имаше. Изтрихме ги и остана само 41F2, оказа че перката на радиатора беше с откачени букси, закачихме ги и тази грешка изчезна /незнам защо са били разкачени явно стария собственик е правил нещо/. Майстора каза, че някакъв датчик на турбото може би прави мизерии, но се разбрахме да я покарам няколко дена и ако направи пак проблем тогава да я оставя да я разглабят. Показа ми го, че се намира над щеката за маслото и трябва много да се разглабя за да се извади.
Колата е без катализатори, махнати са пеперудките, за ЕГР-а незнам в какво състояние е. Според мен турбината вие много силно, имах 330д и при нея нямаше толко силно свистене.
Четох из нет-а и тези грешки ги изкарва при проблем с актуатора на турбото. Та да питам тоя датчик дето майстора каза, че е е актуатора или нещо друго. Благодаря предварително и който има нещо наум да пише.
Колегите са ти казали от къде да започнете с проверката. Напълно правилно!
Сега да ти обясня в 99% от случайте защо буксата на перките при дизеловите коли е откачена.
Защото някой се е опитвал да ''налива/източва'' софтуера на твойта кола с ГАЛЕТО 2. При опит за ''наливане'' на файл (най-вероятно някой се е опитал да и направи чип или просто да си копира файла от твойта кола) като ''недомислица'' в софтуера на колата по време на наливането се включват перките на радиатора. Много колеги мапери не знаят как да предотвратят това включване и за да не падне акумулатора и от там да се ''заключи'' ЕКУ-то на колата вследствие на пуснатите перки, които при изгасен мотор НО ПУСНАТИ ПЕРКИ НА МАКС без да има зареждане на акумулатора го изтощават за нула време. И така те издърпват буката на перките, за да спрат консумацията им на ток и после радостни от факта, че не са скапали ЕКУ-то забравят да свържат буксата обратно.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- hotride
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Вече 2ри месец ще стане я карам, като я взех я обслужих, смених термостати и тампони на мотора. Може някой от тия майстори да я е откачил перката и да е забравил да я свърже /дано си работи нормално освен да оставя колата да поработи на място за да видя дали ще се включи?/.
Сега го няма проблема с турбото, няколко дни съм на работа, след това ще я карам в сервиз да я погледнат по-обстойно и ще пиша какво е излязло. Поздрави! 


Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Ако имаш възможности иди по-скоро да ти се прегледат вакум линниите и ( или ) да ти се почисти променливата геометрия . Защото тя е единственото което разтоварва турбината и при по-голямо зацапване и т.н. води много много бързо до претоварване на турбината и счупване . Има много случаи , постоянно . Просто и обърни внимание не я оставай за наесен
.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
JanTonko написа:hotride написа:Здравейте, колата е 320д 150 с 6 ск., днес както си карах по магистралата, върнах от 6та на 5та намалих на 80 и след като исках отново да ускоря, все едно бях без турбо. Турбината напълно умря. Прибрах се до вкъщи, като колата след 2 хиляди оборота напълно умираше и не вървеше. Близо до нас има един сервиз, закачихме я на диагностика и изкара следните грешки:
4191 рег. налягане принудително пълнене късо след маса
4521 рег. налягане прин. пълнене високо налягане
41F2 управление вентилатор на радиатора прекъсване
Изчистихме ги и майстора ми каза да я покарам 5-6 километра на ръчка да видим дали ще ги натрупа пак. Покарах я... турбината си виеше и колата си вървеше както трябва напълно нормално. Като я закачихме след тест драйва грешките пак ги имаше. Изтрихме ги и остана само 41F2, оказа че перката на радиатора беше с откачени букси, закачихме ги и тази грешка изчезна /незнам защо са били разкачени явно стария собственик е правил нещо/. Майстора каза, че някакъв датчик на турбото може би прави мизерии, но се разбрахме да я покарам няколко дена и ако направи пак проблем тогава да я оставя да я разглабят. Показа ми го, че се намира над щеката за маслото и трябва много да се разглабя за да се извади.
Колата е без катализатори, махнати са пеперудките, за ЕГР-а незнам в какво състояние е. Според мен турбината вие много силно, имах 330д и при нея нямаше толко силно свистене.
Четох из нет-а и тези грешки ги изкарва при проблем с актуатора на турбото. Та да питам тоя датчик дето майстора каза, че е е актуатора или нещо друго. Благодаря предварително и който има нещо наум да пише.
Колегите са ти казали от къде да започнете с проверката. Напълно правилно!
Сега да ти обясня в 99% от случайте защо буксата на перките при дизеловите коли е откачена.
Защото някой се е опитвал да ''налива/източва'' софтуера на твойта кола с ГАЛЕТО 2. При опит за ''наливане'' на файл (най-вероятно някой се е опитал да и направи чип или просто да си копира файла от твойта кола) като ''недомислица'' в софтуера на колата по време на наливането се включват перките на радиатора. Много колеги мапери не знаят как да предотвратят това включване и за да не падне акумулатора и от там да се ''заключи'' ЕКУ-то на колата вследствие на пуснатите перки, които при изгасен мотор НО ПУСНАТИ ПЕРКИ НА МАКС без да има зареждане на акумулатора го изтощават за нула време. И така те издърпват буката на перките, за да спрат консумацията им на ток и после радостни от факта, че не са скапали ЕКУ-то забравят да свържат буксата обратно.
При бмв-тата поне до сега на тези които съм флашвал перката НЕ тръгва както е при фолксваген и др. марки, виж да е60 и е90 им тръгват помпите в резервуара, но дори и да бутне акумулатора ако колегата мапер не е предвидил да я закачи на зарядно и да държи напрежнеието също нищо страшно не става просто го качва отново няма заключване на компа и т.н.
Пиша го от опит защото съм изпадал в тия ситуации и съм ги тествал

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Имах същите симптоми като теб. Проблема се реши с рециклаж на турбото. Геометрията се износва (освен че се зацапва) и лопатките понякога закачат леко и не се движат. Евтин вариант ти е да си смениш вакуумчетата (на 10+ годишна кола няма да сбъркаш). Ако не се оправи (а проблема обикновено се появява на извънградско каране) сваляне и рециклаж. Силното свирене на турбината може да е резултат от наранена перка на топлата част например.

- hotride
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
chris_barnes написа:Имах същите симптоми като теб. Проблема се реши с рециклаж на турбото. Геометрията се износва (освен че се зацапва) и лопатките понякога закачат леко и не се движат. Евтин вариант ти е да си смениш вакуумчетата (на 10+ годишна кола няма да сбъркаш). Ако не се оправи (а проблема обикновено се появява на извънградско каране) сваляне и рециклаж. Силното свирене на турбината може да е резултат от наранена перка на топлата част например.
Днес пак я карах, само че малко около 10ина километра и градско. Проблем нямаше, движа си нормално както преди. Другата седмица отивам на сервиз. На теб къде ти я правиха, дай координати?

- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
oci написа:JanTonko написа:hotride написа:Здравейте, колата е 320д 150 с 6 ск., днес както си карах по магистралата, върнах от 6та на 5та намалих на 80 и след като исках отново да ускоря, все едно бях без турбо. Турбината напълно умря. Прибрах се до вкъщи, като колата след 2 хиляди оборота напълно умираше и не вървеше. Близо до нас има един сервиз, закачихме я на диагностика и изкара следните грешки:
4191 рег. налягане принудително пълнене късо след маса
4521 рег. налягане прин. пълнене високо налягане
41F2 управление вентилатор на радиатора прекъсване
Изчистихме ги и майстора ми каза да я покарам 5-6 километра на ръчка да видим дали ще ги натрупа пак. Покарах я... турбината си виеше и колата си вървеше както трябва напълно нормално. Като я закачихме след тест драйва грешките пак ги имаше. Изтрихме ги и остана само 41F2, оказа че перката на радиатора беше с откачени букси, закачихме ги и тази грешка изчезна /незнам защо са били разкачени явно стария собственик е правил нещо/. Майстора каза, че някакъв датчик на турбото може би прави мизерии, но се разбрахме да я покарам няколко дена и ако направи пак проблем тогава да я оставя да я разглабят. Показа ми го, че се намира над щеката за маслото и трябва много да се разглабя за да се извади.
Колата е без катализатори, махнати са пеперудките, за ЕГР-а незнам в какво състояние е. Според мен турбината вие много силно, имах 330д и при нея нямаше толко силно свистене.
Четох из нет-а и тези грешки ги изкарва при проблем с актуатора на турбото. Та да питам тоя датчик дето майстора каза, че е е актуатора или нещо друго. Благодаря предварително и който има нещо наум да пише.
Колегите са ти казали от къде да започнете с проверката. Напълно правилно!
Сега да ти обясня в 99% от случайте защо буксата на перките при дизеловите коли е откачена.
Защото някой се е опитвал да ''налива/източва'' софтуера на твойта кола с ГАЛЕТО 2. При опит за ''наливане'' на файл (най-вероятно някой се е опитал да и направи чип или просто да си копира файла от твойта кола) като ''недомислица'' в софтуера на колата по време на наливането се включват перките на радиатора. Много колеги мапери не знаят как да предотвратят това включване и за да не падне акумулатора и от там да се ''заключи'' ЕКУ-то на колата вследствие на пуснатите перки, които при изгасен мотор НО ПУСНАТИ ПЕРКИ НА МАКС без да има зареждане на акумулатора го изтощават за нула време. И така те издърпват буката на перките, за да спрат консумацията им на ток и после радостни от факта, че не са скапали ЕКУ-то забравят да свържат буксата обратно.
При бмв-тата поне до сега на тези които съм флашвал перката НЕ тръгва както е при фолксваген и др. марки, виж да е60 и е90 им тръгват помпите в резервуара, но дори и да бутне акумулатора ако колегата мапер не е предвидил да я закачи на зарядно и да държи напрежнеието също нищо страшно не става просто го качва отново няма заключване на компа и т.н.
Пиша го от опит защото съм изпадал в тия ситуации и съм ги тествал
Ако си с китайски клонинг на галето от 500-600 лева съм съгласен, че не тръгва. Аз не бих си позволил да флашна еку с клонинг или да буутна ЕДЦ 17 пак с клонинг. Мойте Галета са оригинал и всяко от тях струва немалка четирицифрена сума в евро. До сега ( да чукна на дърво) за десет години флашване нямам нито едно заключване или брик на ЕКУ. И при оригинал Галето се случва описаното от мен не само при ВАГ. При Мерцовете и БМВ е също!!! За клонинги не знам и не споря!
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
JanTonko написа:oci написа:JanTonko написа:hotride написа:Здравейте, колата е 320д 150 с 6 ск., днес както си карах по магистралата, върнах от 6та на 5та намалих на 80 и след като исках отново да ускоря, все едно бях без турбо. Турбината напълно умря. Прибрах се до вкъщи, като колата след 2 хиляди оборота напълно умираше и не вървеше. Близо до нас има един сервиз, закачихме я на диагностика и изкара следните грешки:
4191 рег. налягане принудително пълнене късо след маса
4521 рег. налягане прин. пълнене високо налягане
41F2 управление вентилатор на радиатора прекъсване
Изчистихме ги и майстора ми каза да я покарам 5-6 километра на ръчка да видим дали ще ги натрупа пак. Покарах я... турбината си виеше и колата си вървеше както трябва напълно нормално. Като я закачихме след тест драйва грешките пак ги имаше. Изтрихме ги и остана само 41F2, оказа че перката на радиатора беше с откачени букси, закачихме ги и тази грешка изчезна /незнам защо са били разкачени явно стария собственик е правил нещо/. Майстора каза, че някакъв датчик на турбото може би прави мизерии, но се разбрахме да я покарам няколко дена и ако направи пак проблем тогава да я оставя да я разглабят. Показа ми го, че се намира над щеката за маслото и трябва много да се разглабя за да се извади.
Колата е без катализатори, махнати са пеперудките, за ЕГР-а незнам в какво състояние е. Според мен турбината вие много силно, имах 330д и при нея нямаше толко силно свистене.
Четох из нет-а и тези грешки ги изкарва при проблем с актуатора на турбото. Та да питам тоя датчик дето майстора каза, че е е актуатора или нещо друго. Благодаря предварително и който има нещо наум да пише.
Колегите са ти казали от къде да започнете с проверката. Напълно правилно!
Сега да ти обясня в 99% от случайте защо буксата на перките при дизеловите коли е откачена.
Защото някой се е опитвал да ''налива/източва'' софтуера на твойта кола с ГАЛЕТО 2. При опит за ''наливане'' на файл (най-вероятно някой се е опитал да и направи чип или просто да си копира файла от твойта кола) като ''недомислица'' в софтуера на колата по време на наливането се включват перките на радиатора. Много колеги мапери не знаят как да предотвратят това включване и за да не падне акумулатора и от там да се ''заключи'' ЕКУ-то на колата вследствие на пуснатите перки, които при изгасен мотор НО ПУСНАТИ ПЕРКИ НА МАКС без да има зареждане на акумулатора го изтощават за нула време. И така те издърпват буката на перките, за да спрат консумацията им на ток и после радостни от факта, че не са скапали ЕКУ-то забравят да свържат буксата обратно.
При бмв-тата поне до сега на тези които съм флашвал перката НЕ тръгва както е при фолксваген и др. марки, виж да е60 и е90 им тръгват помпите в резервуара, но дори и да бутне акумулатора ако колегата мапер не е предвидил да я закачи на зарядно и да държи напрежнеието също нищо страшно не става просто го качва отново няма заключване на компа и т.н.
Пиша го от опит защото съм изпадал в тия ситуации и съм ги тествал
Ако си с китайски клонинг на галето от 500-600 лева съм съгласен, че не тръгва. Аз не бих си позволил да флашна еку с клонинг или да буутна ЕДЦ 17 пак с клонинг. Мойте Галета са оригинал и всяко от тях струва немалка четирицифрена сума в евро. До сега ( да чукна на дърво) за десет години флашване нямам нито едно заключване или брик на ЕКУ. И при оригинал Галето се случва описаното от мен не само при ВАГ. При Мерцовете и БМВ е също!!! За клонинги не знам и не споря!
Не ползвам галето въобще

- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Проблем с турбото, грешки 4191 и 4521 и 41F2.
Ясно, значи сме се разбрали с половин дума 

MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани