Пърхане/тракане при 800 оборота
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Пърхане/тракане при 800 оборота
Силно ме съмнява колега...след като ми смениха биелните лагери се появи едно виене/свирене, след това отидох него да оправят, там оправяха балансиращи валове и виенето/свиренето спря, но се появи този шум. Вече не искам да чувам за тоя сервиз...а в момента пари за друг нямам и така...
Re: Пърхане/тракане при 800 оборота
Леле, цял форум, а никой не е срещал такъв проблем
Искам да кажа, че от двигателя не се чува такъв шум, а когато клекна под шоф. седалка е силно изразен, когато "СЛУХТЯ" около двигателя си работи отлично...( да се счита за UP )

Искам да кажа, че от двигателя не се чува такъв шум, а когато клекна под шоф. седалка е силно изразен, когато "СЛУХТЯ" около двигателя си работи отлично...( да се счита за UP )
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Пърхане/тракане при 800 оборота
А на натиснат съединител мени ли се шума, че може да е маховик или кутия.
only rear wheel drive
Re: Пърхане/тракане при 800 оборота
michev написа:А на натиснат съединител мени ли се шума, че може да е маховик или кутия.
Не, не се мени при никакви обстоятелства, изчезва единствено над 1000 оборота.
Re: Пърхане/тракане при 800 оборота
Колеги?
Както казах сменяха ми балансиращи валове или по - точно балансьора на коляновия вал (така го водят някои)
Дали е възможно да са ми сложили прецакани...
Сменяха ми балансьорите, защото колата виеше все едно има турбо (фиууу, фиуууууу)
Както казах сменяха ми балансиращи валове или по - точно балансьора на коляновия вал (така го водят някои)
Дали е възможно да са ми сложили прецакани...
Сменяха ми балансьорите, защото колата виеше все едно има турбо (фиууу, фиуууууу)
Re: Пърхане/тракане при 800 оборота
Най-сетне оправих проблема. Изразяваше се в това, че в предния сервиз, "майсторите" са оставили нещата незавършени, не са зацепили валовете и всичко стояло на една страна, в последствие една втулка се е надрала и изкривила, имало такъв луфт, че чак падало налягането на маслото. Тракало, когато колата загрее и маслото отънее, затова при студен мотор нямах оплаквания.
Краен резултат, смяна на една втулка, лепило за картера, общо 60лв. + труда.
и всичко това в едно сервизче на познат в едно селце, сервиза не е супер лукс, но момчетата си вършат работата съвестно, а не като тея предните, уж на БОШ, сертификати, ала бала, пък за нищо не стават. Само развалят
Заключвайте темата.
Краен резултат, смяна на една втулка, лепило за картера, общо 60лв. + труда.


21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани