Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Здравейте , колеги , имам следния проблем - губене на обороти и мощност, звука и се променя (наподобява пукане , някак накъсан звук) получават се вибрации по мотора. Като проблема се получава периодично и като е студена и като е топла. Гася я , паля и се оправя до "Х" време карам си я и след време пак същата история. Колата е 328ci като са сменени 6 нови свещи NGK и 6 нови бобини BERU преди седмица. Първите 2-3 дена след смяната проблема го нямаше и си помислих, че съм го решил но след 3-тия ден се появи пак , някакви идеи от какво може да е ?
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Колега, закачи една диагностика за да видиш какви грешки ти дава.
Най вероятно гаси някой от цилиндрите и след като изгасиш и запалиш тръгва пак.
Най вероятно гаси някой от цилиндрите и след като изгасиш и запалиш тръгва пак.
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
според инпа отчитам следното:
123 avtivate grid-controlled cooling
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal
202 lambda control Bank 1 control block
203 lambda control Bank 2 control block
240 burning fail Cylinder 3
159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit
238 burning fail Cylinder 1
239 burning fail Cylinder 2
65 Signal Camshaft sensor intake
някакви идеи ?
123 avtivate grid-controlled cooling
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal
202 lambda control Bank 1 control block
203 lambda control Bank 2 control block
240 burning fail Cylinder 3
159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit
238 burning fail Cylinder 1
239 burning fail Cylinder 2
65 Signal Camshaft sensor intake
някакви идеи ?
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Mar40 написа:123 avtivate grid-controlled cooling
216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal
65 Signal Camshaft sensor intake
За смяна
1. датчик на разпределителен вал
2. ламбда сонда
3. термостат
..след това вс. тр да си дойде на 6
ПП. колата с ГИ ли е?
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Да,колега принципно има и газова. Трия грешките и карам само на бензин за да видя дали ми трупа грешките и пак ги трупа , така ,че грешките които сам посочил по-горе са само на бензин.
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Ето видео от живи дани на Инпа. http://youtu.be/dWQrwa0m9ZM . Последните ми наблюдения се колата се разваля като работи на свободен ход след като я запаля след 3 тата минута се променя при работа на място или в градски условия където чакам по светофарите , но излязя ли извън градско си е добре. Имам съмнения за , клапан картерни газове(чува се някакво съскане след като я изгася, понякога не иска да пали а се чува изпукване и мирис на гориво) , възможно ли е грешката която ми изкарва за разпределителния вал да се дължи на не добре работещ Ванос. Ще съм ви благодарен колеги яко някой погледне стойностите от клипа и коментира . Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
В първи, втори и трети цилиндър има проблем или с горивоподаването или със запалването- трябва да се уточни точно от къде е .Mar40 написа:Ето видео от живи дани на Инпа. http://youtu.be/dWQrwa0m9ZM . Последните ми наблюдения се колата се разваля като работи на свободен ход след като я запаля след 3 тата минута се променя при работа на място или в градски условия където чакам по светофарите , но излязя ли извън градско си е добре. Имам съмнения за , клапан картерни газове(чува се някакво съскане след като я изгася, понякога не иска да пали а се чува изпукване и мирис на гориво) , възможно ли е грешката която ми изкарва за разпределителния вал да се дължи на не добре работещ Ванос. Ще съм ви благодарен колеги яко някой погледне стойностите от клипа и коментира . Поздрави
По отношение на всички грешки свързани с ламбда контрола и от там за състоянието на ламбда сондите, състава на горивната смес, състоянието на катализаторите и т.н. не може да се каже нищо правилно- в програмата за диагностика има разминаване между реалният работен диапазон на сондите и графичното им и най-вероятно и стойностно представяне. Но според това, което се вижда, горивната смес е толкова бедна, че е на границата, да спре да се възпламенява. За мен диагностиката трябва да се направи с нещо различно от INPA, защото да се дадат 200лв. за датчик на разпределителният вал на смукателните клапани и 100лв. за термостат, според програма, която не работи коректно, не е много разумно.
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Проблема с прекъсването и грешките по 1,2 и 3-ти цилиндър са решени след смяна на първата ламбда сонда преди катализатора. Сега автомобила се усеща доста по-добре. Благодаря на всички колеги изразили мнение и опитали да помогнат. Поздрави
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Е ламбда сондата трябва да я види при всички случаи, те са му точно комплектовани на изпускателния на 1,2 и 3 цилиндър е една... 4, 5 и 6 е втората. Или просто ги размени за да видиш дали там е проблема..демек проблема ако се премести на 4, 5 и 6
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Здравейте колеги, за мое съжаление след смяната на ламбда сондата проблема беше се решил но явно временно. След 1 месец нормална работа проблема се прояви пак на 1-2-3 цилиндър. Възможно ли е това да се дължи на запушен катализатор 1, иманно при работа на скорост(при по-високи обороти) да е добре , а при работа на свободна да не може да изкарва газовете и някак да се задушава двигателя. Поне за сега това се сещам като вариант.
Последно избутване Mar40 от 29 Мар 2015, 20:18
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?
Почети малко тук колега и ако не си направил смяната не чакай !
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани