Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci
Мечтае да кара: BMW M3
Детайли за колата: Black Bandit

Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Mar40 » 24 Яну 2015, 16:40

Здравейте , колеги , имам следния проблем - губене на обороти и мощност, звука и се променя (наподобява пукане , някак накъсан звук) получават се вибрации по мотора. Като проблема се получава периодично и като е студена и като е топла. Гася я , паля и се оправя до "Х" време карам си я и след време пак същата история. Колата е 328ci като са сменени 6 нови свещи NGK и 6 нови бобини BERU преди седмица. Първите 2-3 дена след смяната проблема го нямаше и си помислих, че съм го решил но след 3-тия ден се появи пак , някакви идеи от какво може да е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от zoomer » 01 Фев 2015, 13:38

Колега, закачи една диагностика за да видиш какви грешки ти дава.
Най вероятно гаси някой от цилиндрите и след като изгасиш и запалиш тръгва пак.
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci
Мечтае да кара: BMW M3
Детайли за колата: Black Bandit

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Mar40 » 02 Фев 2015, 14:25

според инпа отчитам следното:
123 avtivate grid-controlled cooling

227 lambda contol tolerance Bank 1 to big

228 lambda contol tolerance Bank 2 to big

216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal

202 lambda control Bank 1 control block

203 lambda control Bank 2 control block

240 burning fail Cylinder 3

159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit

238 burning fail Cylinder 1

239 burning fail Cylinder 2

65 Signal Camshaft sensor intake

някакви идеи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Батман » 02 Фев 2015, 20:23

Mar40 написа:123 avtivate grid-controlled cooling
216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal
65 Signal Camshaft sensor intake


За смяна
1. датчик на разпределителен вал
2. ламбда сонда
3. термостат
..след това вс. тр да си дойде на 6

ПП. колата с ГИ ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci
Мечтае да кара: BMW M3
Детайли за колата: Black Bandit

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Mar40 » 18 Фев 2015, 18:23

Да,колега принципно има и газова. Трия грешките и карам само на бензин за да видя дали ми трупа грешките и пак ги трупа , така ,че грешките които сам посочил по-горе са само на бензин.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci
Мечтае да кара: BMW M3
Детайли за колата: Black Bandit

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Mar40 » 19 Фев 2015, 19:55

Ето видео от живи дани на Инпа. http://youtu.be/dWQrwa0m9ZM . Последните ми наблюдения се колата се разваля като работи на свободен ход след като я запаля след 3 тата минута се променя при работа на място или в градски условия където чакам по светофарите , но излязя ли извън градско си е добре. Имам съмнения за , клапан картерни газове(чува се някакво съскане след като я изгася, понякога не иска да пали а се чува изпукване и мирис на гориво) , възможно ли е грешката която ми изкарва за разпределителния вал да се дължи на не добре работещ Ванос. Ще съм ви благодарен колеги яко някой погледне стойностите от клипа и коментира . Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от zvetiko » 20 Фев 2015, 10:38

Mar40 написа:Ето видео от живи дани на Инпа. http://youtu.be/dWQrwa0m9ZM . Последните ми наблюдения се колата се разваля като работи на свободен ход след като я запаля след 3 тата минута се променя при работа на място или в градски условия където чакам по светофарите , но излязя ли извън градско си е добре. Имам съмнения за , клапан картерни газове(чува се някакво съскане след като я изгася, понякога не иска да пали а се чува изпукване и мирис на гориво) , възможно ли е грешката която ми изкарва за разпределителния вал да се дължи на не добре работещ Ванос. Ще съм ви благодарен колеги яко някой погледне стойностите от клипа и коментира . Поздрави
В първи, втори и трети цилиндър има проблем или с горивоподаването или със запалването- трябва да се уточни точно от къде е .
По отношение на всички грешки свързани с ламбда контрола и от там за състоянието на ламбда сондите, състава на горивната смес, състоянието на катализаторите и т.н. не може да се каже нищо правилно- в програмата за диагностика има разминаване между реалният работен диапазон на сондите и графичното им и най-вероятно и стойностно представяне. Но според това, което се вижда, горивната смес е толкова бедна, че е на границата, да спре да се възпламенява. За мен диагностиката трябва да се направи с нещо различно от INPA, защото да се дадат 200лв. за датчик на разпределителният вал на смукателните клапани и 100лв. за термостат, според програма, която не работи коректно, не е много разумно.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci
Мечтае да кара: BMW M3
Детайли за колата: Black Bandit

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Mar40 » 25 Фев 2015, 17:47

Проблема с прекъсването и грешките по 1,2 и 3-ти цилиндър са решени след смяна на първата ламбда сонда преди катализатора. Сега автомобила се усеща доста по-добре. Благодаря на всички колеги изразили мнение и опитали да помогнат. Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от sub_eleven » 27 Фев 2015, 12:23

Е ламбда сондата трябва да я види при всички случаи, те са му точно комплектовани на изпускателния на 1,2 и 3 цилиндър е една... 4, 5 и 6 е втората. Или просто ги размени за да видиш дали там е проблема..демек проблема ако се премести на 4, 5 и 6

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.12.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci
Мечтае да кара: BMW M3
Детайли за колата: Black Bandit

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от Mar40 » 29 Мар 2015, 20:18

Здравейте колеги, за мое съжаление след смяната на ламбда сондата проблема беше се решил но явно временно. След 1 месец нормална работа проблема се прояви пак на 1-2-3 цилиндър. Възможно ли е това да се дължи на запушен катализатор 1, иманно при работа на скорост(при по-високи обороти) да е добре , а при работа на свободна да не може да изкарва газовете и някак да се задушава двигателя. Поне за сега това се сещам като вариант.


Последно избутване Mar40 от 29 Мар 2015, 20:18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Губене на обороти и мощност-M52TUB28...?

Мнение от hacker4eto1 » 29 Мар 2015, 21:33

Почети малко тук колега и ако не си направил смяната не чакай !
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook