Въпрос за интеркулер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
Въпрос за интеркулер
Здравейте колеге, ще ми се наложи да сменям интеркулера, поради теч. Колата е 330ХD комби фейс 204к.с. И въпроса дали ще стане интеркулер от преди фейса и от кои други модели кулера е същия и става ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за интеркулер
paco_sf написа:Здравейте колеге, ще ми се наложи да сменям интеркулера, поради теч. Колата е 330ХD комби фейс 204к.с. И въпроса дали ще стане интеркулер от преди фейса и от кои други модели кулера е същия и става ?
Така става ли:
Part 17517793370 (Charge-air cooler) was found on the following vehicles:
E46 318d Sedan, M47, Europe (EU51) : Charge-air cooling
E46 318d Touring, M47, Europe (EL51) : Charge-air cooling
E46 318d Sedan, M47N, Europe (EU71) : Charge-air cooling
E46 318d Sedan, M47N, Europe, RHD (EU72) : Charge-air cooling
E46 318d Touring, M47N, Europe (EL71) : Charge-air cooling
E46 318d Touring, M47N, Europe, RHD (EL72) : Charge-air cooling
E46 318td Compact, M47N, Europe (AT91) : Charge-air cooling
E46 320Cd Convertible, M47N, Europe (BS71) : Charge-air cooling
E46 320Cd Convertible, M47N, Europe, RHD (BS72) : Charge-air cooling
E46 320Cd Coupe, M47N, Europe (BV51) : Charge-air cooling
E46 320Cd Coupe, M47N, Europe, RHD (BV52) : Charge-air cooling
E46 320d Sedan, M47N, Europe (AS71) : Charge-air cooling
E46 320d Sedan, M47N, Europe, RHD (AZ12) : Charge-air cooling
E46 320d Sedan, M47N, Europe, RHD (AS72) : Charge-air cooling
E46 320d Touring, M47N, Europe (AP71) : Charge-air cooling
E46 320d Touring, M47N, Europe, RHD (AP72) : Charge-air cooling
E46 320td Compact, M47N, Europe (AT71) : Charge-air cooling
E46 320td Compact, M47N, Europe, RHD (AT72) : Charge-air cooling
E46 330Cd Convertible, M57N, Europe (BW91) : Charge-air cooling
E46 330Cd Convertible, M57N, Europe, RHD (BW92) : Charge-air cooling
E46 330Cd Coupe, M57N, Europe (BV91) : Charge-air cooling
E46 330Cd Coupe, M57N, Europe, RHD (BV92) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57N, Europe (ED91) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57, Europe (AL91) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57, Europe (ER91) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57N, Europe, RHD (EJ92) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57, Europe, RHD (ES92) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57N, Europe, RHD (ED92) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57, Europe, RHD (AL92) : Charge-air cooling
E46 330d Sedan, M57, Europe, RHD (ER92) : Charge-air cooling
E46 330d Touring, M57, Europe (AP91) : Charge-air cooling
E46 330d Touring, M57, Europe (EL91) : Charge-air cooling
E46 330d Touring, M57N, Europe (EX91) : Charge-air cooling
E46 330d Touring, M57, Europe, RHD (EL92) : Charge-air cooling
E46 330d Touring, M57N, Europe, RHD (EX92) : Charge-air cooling
E46 330d Touring, M57, Europe, RHD (AP92) : Charge-air cooling
E46 330xd Sedan, M57N, Europe (ED71) : Charge-air cooling
E46 330xd Sedan, M57, Europe (EV91) : Charge-air cooling
E46 330xd Sedan, M57, Europe (AS11) : Charge-air cooling
E46 330xd Touring, M57N, Europe (EX71) : Charge-air cooling
E46 330xd Touring, M57, Europe (EP71) : Charge-air cooling
E46 330xd Touring, M57, Europe (AR91) : Charge-air cooling
E83 X3 2.0d SUV, M47N2, Europe (PB11) : Charge-air cooling
E83 X3 2.0d SUV, M47N2, Europe, RHD (PB12) : Charge-air cooling
E83 X3 3.0d SUV, M57N, Europe (PB51) : Charge-air cooling
E83N X3 2.0d SUV, M47N2, Europe (PD11) : Charge-air cooling
E83N X3 2.0d SUV, M47N2, Europe, RHD (PD12) : Charge-air cooling
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Въпрос за интеркулер
Става директно само от кола с 6 скорости (2д и 3д) след 03.2003год различни са....и от х3
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
Re: Въпрос за интеркулер
Горния пост пише, че става, а долния - не. Специялно за кола преди фейса говоря или аз се бъркам, че двигателя преди фейса е М57 ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за интеркулер
paco_sf написа:Горния пост пише, че става, а долния - не. Специялно за кола преди фейса говоря или аз се бъркам, че двигателя преди фейса е М57 ?
Ти си M57N ...аз ти дадох,от кои мотори е съвместим кулера ти.Общо взето все фейслифтови
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
Re: Въпрос за интеркулер
А може ли от интеркулера да няма мощност колата до 2500 оборота и после се чува едно съскане и тръгва ?
Понеже ми казаха, че от него течало масло и за това няма мощност в ниските.
Понеже ми казаха, че от него течало масло и за това няма мощност в ниските.
- gstoimenov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 25.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за интеркулер
Може защото в случая колата по-трудно вдига налягането и оттам по-малка мощност т.е. трябва да се уплътни.
- paco_sf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: Drujba City
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IA Cabrio
Re: Въпрос за интеркулер
По последна информация трябвало да се свали турбото и да се видело променливата геометрия. Иначе смених датчика на турбото и сега е с една идея по-добре, но не е както трябва.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани