Радио AUX?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Радио AUX?
Колеги някои дали е активирал AUX на този модел произведен 03-2002 година?
гаранция ли е, че ще тръгне ако се спази схемата със кондензаторите и съпротивлението на пиновете от секция Ц?
гаранция ли е, че ще тръгне ако се спази схемата със кондензаторите и съпротивлението на пиновете от секция Ц?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Радио AUX?
Инсталирал съм AUX точно на такова. Беше производство октомври 2003 до колкото си спомням.
Би трябвало и на това да стане както си писал. Лесно е да пробваш.
Би трябвало и на това да стане както си писал. Лесно е да пробваш.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Радио AUX?
аз кабела го имам ..
само ще преместя пиновете на за този вид букса в секция Ц и ще се види..
пуснах темата защото сме дискутирали, че на някои модели не е заложено като на БМ24 например и тн..
и се говореше за определен месец и година след която го има активен ..
дано да имам късмет
само ще преместя пиновете на за този вид букса в секция Ц и ще се види..
пуснах темата защото сме дискутирали, че на някои модели не е заложено като на БМ24 например и тн..
и се говореше за определен месец и година след която го има активен ..
дано да имам късмет
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Радио AUX?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Радио AUX?
малко греда се получи..
не работи аукс..
4 пин маса
8 и 9 + на двата канала?
нали няма нужда да има нещо пунсато за да излезе активен на екрана?
не работи аукс..
4 пин маса
8 и 9 + на двата канала?
нали няма нужда да има нещо пунсато за да излезе активен на екрана?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Радио AUX?
Пробва ли схемата с резистор и кондензатори.
Ако нямаш чейнджър може да пробваш го вържеш на негово място пак по същата схема.
Ако нямаш чейнджър може да пробваш го вържеш на негово място пак по същата схема.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Радио AUX?
Ivo_Borisov написа:Пробва ли схемата с резистор и кондензатори.
Ако нямаш чейнджър може да пробваш го вържеш на негово място пак по същата схема.
Плеарът разпознава чейнджъра по I-bus линията, така че резисторът и кондензаторите няма да помогнат.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Радио AUX?
Ако няма някакъв симулатор няма да показва че има чеънджър освен ако не се включи плеър например. Пък и в темата много колеги пишат че точно така включват аукс, на мястото на чейнджъра.
А и тук на буксата на чейнджъра няма ей бъс. Значи би трябвало да се включи външен плеър на аудио каналите. Просто както пише един колега, това "отключва" заместителя на чейнджъра.
п.п. Според WDS-а от чейнджъра към радиото вървят 5 кабела - два аудио сигнала + на 1 е 2 пин, два аудио маса на 6 и 7 и един екран на 3. Това е. Другата малката букса с плюс, минус и ай бъс може да се хванат отвсякъде и не са свързани с радиото.
Така че най вероятно ако се служи симулиран кабел на мястото на чейнджъра и плеър, би трябвало да свири музика.
А и тук на буксата на чейнджъра няма ей бъс. Значи би трябвало да се включи външен плеър на аудио каналите. Просто както пише един колега, това "отключва" заместителя на чейнджъра.
п.п. Според WDS-а от чейнджъра към радиото вървят 5 кабела - два аудио сигнала + на 1 е 2 пин, два аудио маса на 6 и 7 и един екран на 3. Това е. Другата малката букса с плюс, минус и ай бъс може да се хванат отвсякъде и не са свързани с радиото.
Така че най вероятно ако се служи симулиран кабел на мястото на чейнджъра и плеър, би трябвало да свири музика.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Радио AUX?
Ти за спорта ли пишеш или си го пробвал?
Няма начин да активираш входа на CD чейнджъра само с един резистор, кондензаторите са за филтрация на евентуална постояннотокова съставка на сигнала и не оказват влияние на схемата. За да селектираш накой от входовете, предвидени в плеара трябва той да е наясно, че ги има. В софтуера на процесора, управляваш функциите на плеара е зададено как да разпознава различните входове. Заложено е входовете за радиото да са винаги селектеруеми. При входа за касетофона има два варианта: 1. да работи без значение дали има включена механика. 2. да работи единствено и само при наличие на механика. При входа за чейнджъра нещата са малко по-особенни. Процесорът проверява дали има чейнджър единствено и само по I-bus интерфейса. Не е ли закачен прословутия I-bus няма да са активни входовете за чейджъра, но ако е закачен на входовете, може да се подаде сигнал от друг източник. При плеарите със заложен AUX, плеарът разбира, че има такъв вход ако между двата канала се свърже резистор 300 Ohm.
Няма начин да активираш входа на CD чейнджъра само с един резистор, кондензаторите са за филтрация на евентуална постояннотокова съставка на сигнала и не оказват влияние на схемата. За да селектираш накой от входовете, предвидени в плеара трябва той да е наясно, че ги има. В софтуера на процесора, управляваш функциите на плеара е зададено как да разпознава различните входове. Заложено е входовете за радиото да са винаги селектеруеми. При входа за касетофона има два варианта: 1. да работи без значение дали има включена механика. 2. да работи единствено и само при наличие на механика. При входа за чейнджъра нещата са малко по-особенни. Процесорът проверява дали има чейнджър единствено и само по I-bus интерфейса. Не е ли закачен прословутия I-bus няма да са активни входовете за чейджъра, но ако е закачен на входовете, може да се подаде сигнал от друг източник. При плеарите със заложен AUX, плеарът разбира, че има такъв вход ако между двата канала се свърже резистор 300 Ohm.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Радио AUX?
stony1 написа:Ти за спорта ли пишеш или си го пробвал?
Няма начин да активираш входа на CD чейнджъра само с един резистор, кондензаторите са за филтрация на евентуална постояннотокова съставка на сигнала и не оказват влияние на схемата. За да селектираш накой от входовете, предвидени в плеара трябва той да е наясно, че ги има. В софтуера на процесора, управляваш функциите на плеара е зададено как да разпознава различните входове. Заложено е входовете за радиото да са винаги селектеруеми. При входа за касетофона има два варианта: 1. да работи без значение дали има включена механика. 2. да работи единствено и само при наличие на механика. При входа за чейнджъра нещата са малко по-особенни. Процесорът проверява дали има чейнджър единствено и само по I-bus интерфейса. Не е ли закачен прословутия I-bus няма да са активни входовете за чейджъра, но ако е закачен на входовете, може да се подаде сигнал от друг източник. При плеарите със заложен AUX, плеарът разбира, че има такъв вход ако между двата канала се свърже резистор 300 Ohm.
Що не може ли да съм го прочел и да се опитвам да помогна на колегата???

Пример:
dido0o``` написа:Колегата вече си го е оправил кабела. Малко неудобно се получи, че аз му го препродадох, но на мене ми го продадаха за работещ/тестван, а на моя касетофон нямаше как да го пробвам т.к. съм с една букса и пин-овете не са подредени по същия начин.
За тези от вас без дясна букса / със старо БМВ Бизнес касетка с копче Mode:
Трябва ви букса или нещо подобно, което да вкарате отзад на мястото на буксата за ченджъра, малко аудио кабел с 3.5мм жак и евентуално поялник. Кондензатори и тн не са нужни.
Ползват се първите два пина от долния ред и първите два пина от горния ред (първи имам предвид от ляво на дясно).
Долните са L+/R+ горните L-/R-.
Иначе казано пин 1(L+),2(R+),6(L-),7(R-)
Повечето аудио кабели са с две маси лява и дясна, така че няма нищо сложно в свързването.
Страница 14 от темата за аукс както и на много места в темата има писано.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Радио AUX?
Това, че си го прочел е добре. Това, че ме обиждаш - не.
Разликата между четенето и реализирането е като в приказката за кучето и касапина. Гледало кучето касапина как го прави, но касапин не е станало.
Темата и аз съм я прочел наколко пъти и винаги съм се "радвал" на описания от сорта: "при мен работи" без да се посочват особенни детайли, типа на хардуера и софтуера записан на него и евентуалната реализация при други подобни устройства.
Описанието, което си цитирал е тоно такова - кабел,с букса без кондензатори и съпротивление и плеарът "веднага разбира, че към аудиосистемата ина свързан чейнджър". Това няма ка да стане и няма как на дисплея да се изписва информация, която се подава от CD чейндъра по интерфейсен кабел към плеара. Да не говорим, че тази информация е в цифров вид. Еденственият начин това да се случи е когато в системата има свързан чейнджър, сложена му е касетата с поне един диск, но на мястото на аудио кабела е включен ръчно направен AUX.
Kойто не ми вярва, може да дойде до Бургас и ще му покажа как с MID, монтиран в Е36 мога да управлявам CD чейнджър от Е53, като другите компоненти от аудиосистемата са разкачени. Само дето MIDa няма AUX или вход за чейндър пък го управлява.
Мога да покажа как във входа на плеара за чейнджър след включването на прословутия кабел за AUX просто нищо не се случва.
Може и колегата ares2 да сподели опита си с една малка монохромна навигация от Е46 и кабела AUX, включен в буксата за чейнджъра.
Разликата между четенето и реализирането е като в приказката за кучето и касапина. Гледало кучето касапина как го прави, но касапин не е станало.
Темата и аз съм я прочел наколко пъти и винаги съм се "радвал" на описания от сорта: "при мен работи" без да се посочват особенни детайли, типа на хардуера и софтуера записан на него и евентуалната реализация при други подобни устройства.
Описанието, което си цитирал е тоно такова - кабел,с букса без кондензатори и съпротивление и плеарът "веднага разбира, че към аудиосистемата ина свързан чейнджър". Това няма ка да стане и няма как на дисплея да се изписва информация, която се подава от CD чейндъра по интерфейсен кабел към плеара. Да не говорим, че тази информация е в цифров вид. Еденственият начин това да се случи е когато в системата има свързан чейнджър, сложена му е касетата с поне един диск, но на мястото на аудио кабела е включен ръчно направен AUX.
Kойто не ми вярва, може да дойде до Бургас и ще му покажа как с MID, монтиран в Е36 мога да управлявам CD чейнджър от Е53, като другите компоненти от аудиосистемата са разкачени. Само дето MIDa няма AUX или вход за чейндър пък го управлява.
Мога да покажа как във входа на плеара за чейнджър след включването на прословутия кабел за AUX просто нищо не се случва.
Може и колегата ares2 да сподели опита си с една малка монохромна навигация от Е46 и кабела AUX, включен в буксата за чейнджъра.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Радио AUX?
аз не съм гледал темата скоро
то се разразила битка тук
има нещо интересно което установих скоро
когато кабела захранване и аи бъс са ми пунсати в чеинджъра а кабела за аудио сигналите го няма на монитора ми изписа но мегъзин..
ако има късмет някои може в този режим докато системата чака инфо аудио от чеинджъра, процесора да е оставил активни ляв и десен канал на входовете на чеинджъра, което значи че на тяхно място може да пуснеш и радиоточка..
но това е само теория..
аз махнах това радио защото го ползвам с Е39 с навигация и се изисква прекодиране заради едни алгоритми които се объркват и понякога зацикля..
може да се направи и не е нищо сложно, но трябва разправия
при мен аукс на заработи с резистора и кондензаторите..
заради вас го пробвах и на чеинджър мястото и пак нищо
все ми се струва че датата ми е стара.. 11 месец на 2002 е правено и е на филипс..

има нещо интересно което установих скоро
когато кабела захранване и аи бъс са ми пунсати в чеинджъра а кабела за аудио сигналите го няма на монитора ми изписа но мегъзин..
ако има късмет някои може в този режим докато системата чака инфо аудио от чеинджъра, процесора да е оставил активни ляв и десен канал на входовете на чеинджъра, което значи че на тяхно място може да пуснеш и радиоточка..
но това е само теория..
аз махнах това радио защото го ползвам с Е39 с навигация и се изисква прекодиране заради едни алгоритми които се объркват и понякога зацикля..
може да се направи и не е нищо сложно, но трябва разправия
при мен аукс на заработи с резистора и кондензаторите..
заради вас го пробвах и на чеинджър мястото и пак нищо
все ми се струва че датата ми е стара.. 11 месец на 2002 е правено и е на филипс..
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани