Проблем с уреда за температурата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с уреда за температурата
Здравейте! Проблема е следния - както си карах, стрелката на температурата започна да отива надясно. Естествено спрях веднага и пуснах скритото меню да видя за какво става въпрос, но там температурата си беше нормална за моята кола - 318ци. Продължих да карам, стрелката отиде още по-надясно. След една вечер на студен двигател не беше се върнала докрая и при загряването му отиде най-вдясно, след червеното дори и повече не е мърдала от там. Търсих из чужди форуми както и в този, но не намерх някой с подобен проблем. Някой знае ли от какво е и как може да се оправи? При тест на таблото стрелката не помръдва.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с уреда за температурата
При мен е същата работа.Лятото в жегите започва да си работи коректно , но стане ли малко студено започва да отива вдясно и не се връща.Според мен има студени спойки към моторчето което движи стрелката.
- ivaylo.rusev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.06.2013
Re: Проблем с уреда за температурата
На диагностика ходил ли си?
- desislav88
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: Проблем с уреда за температурата
Пробвай с менюто на таблото 1. Поставете контактния ключ в нулево положение.
2. Завъртете ключа в положение 2 (на контакт).
3. Натиснете и задръжте левия бутон на таблото.
4. На екрана се появява Тест №1 :
Превключването между тестовете става с натискане на левия бутон на таблото. След избиране на желания главен тест отпуснете бутона и изчакайте 1-2 секунди – така влизате в менюто с подтестовете на теста. Излизането към главните тестове става като се натисне и задържи левия бутон на таблото за повече от 1 секунда (при някои табла връщането към главните тестове става с бързо, кратко натискане на бутона).
Главните тестове се превъртат от 0 до 21 и се повтарят последователно до излизане от менюто.
След като е активирано скритото меню, може да се задейства стартера и да се следят параметри на автомобила в движение.
От менюто се излиза с влизане в Тест №0 или със завъртане на контактния ключ в нулево положение.
6. Предвижете се до Тест №19 и влезте в него. На дисплея ще започнат да се редуват
Когато се появи „_L_off” натиснете левия бутон на таблото.
Дисплея се връща на Тест №0 .
след това избираш опция 21
и .всички уреди се нулират. меню 2 е тест на таблото
Пиши после какъв е резултата
2. Завъртете ключа в положение 2 (на контакт).
3. Натиснете и задръжте левия бутон на таблото.
4. На екрана се появява Тест №1 :
Превключването между тестовете става с натискане на левия бутон на таблото. След избиране на желания главен тест отпуснете бутона и изчакайте 1-2 секунди – така влизате в менюто с подтестовете на теста. Излизането към главните тестове става като се натисне и задържи левия бутон на таблото за повече от 1 секунда (при някои табла връщането към главните тестове става с бързо, кратко натискане на бутона).
Главните тестове се превъртат от 0 до 21 и се повтарят последователно до излизане от менюто.
След като е активирано скритото меню, може да се задейства стартера и да се следят параметри на автомобила в движение.
От менюто се излиза с влизане в Тест №0 или със завъртане на контактния ключ в нулево положение.
6. Предвижете се до Тест №19 и влезте в него. На дисплея ще започнат да се редуват
Когато се появи „_L_off” натиснете левия бутон на таблото.
Дисплея се връща на Тест №0 .
след това избираш опция 21
и .всички уреди се нулират. меню 2 е тест на таблото
Пиши после какъв е резултата
Re: Проблем с уреда за температурата
(h)aman написа:При тест на таблото стрелката не помръдва.
Написал съм колега, няма реакция
- grozdan1995
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 27.07.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е92,е46
- Мечтае да кара: Hp4
- Детайли за колата: M suspension
Re: Проблем с уреда за температурата
Миналата пролет имах същия проблем пътувах по магистралата сутринта и както си карах стрелката се изцепи в червеното спрях изгасих изчаках запалих и всичко беше нормално.После ми го направи втори път и от тогава нямам грижи но е доста стряскащо и не е за подценяване.Само някой да не се обърка и да отвори капачката да види какво става щото става страшно. Между другото тия датчици за температура не са много верни. 

Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета
Re: Проблем с уреда за температурата
http://youtu.be/h30MDqNpvkE
Ето нагледно какво се случва при включване и изключване от контакт, стрелката си отива надясно докато стигне ограничителя
Ето нагледно какво се случва при включване и изключване от контакт, стрелката си отива надясно докато стигне ограничителя
Последно избутване (h)aman от 02 Фев 2015, 14:51
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани