"Малки" проблеми с Е46 318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
"Малки" проблеми с Е46 318i
Здравейте колеги,
преди 10 дни оставих колата си на обслужване - масла, филтри и пистов ремък. Когато си я взех не можах да я позная - нямаше мощност, разхода и се вдигна двойно оборотите се щураха като луди нагоре-надолу и тнт. Върнах им я в сервиза и там явно си знаеха какви лайна са забъркали, щото за 15 мин. си я оправиха кажи -речи до предишното и състояние. Остана обаче проблема с повишения разход - вече не е по две ама пак си е множко. Има и още един проблем - когато си поиска стрелката на вътрешната температура удря тавана от раз ( без колата изобщо да е прегряла, даже най-често е в синя зона), колата явно влиза в някакъв авариен режим и губи мощ и се тресе от скокове в оборотите. Това продължава 2 мин. или докато не рестартирам двигателя. После всичко си е нормално. И преди ми се беше случвало, но беше 1-2 годишно. Сега ми се случва по два пъти на ден - сутрин и вечер. Ако някой може да ми подскаже какво може да са и направили ония " Майстори" ще съм благодарен. И друг път съм я водил там и всичко си беше ОК. Само да спомена, че сега и алтернатора ми ремонтираха. Някаква платка му се била разпоила и четки. Е, това е. Благодарен съм за всякакво мнение по въпроса

преди 10 дни оставих колата си на обслужване - масла, филтри и пистов ремък. Когато си я взех не можах да я позная - нямаше мощност, разхода и се вдигна двойно оборотите се щураха като луди нагоре-надолу и тнт. Върнах им я в сервиза и там явно си знаеха какви лайна са забъркали, щото за 15 мин. си я оправиха кажи -речи до предишното и състояние. Остана обаче проблема с повишения разход - вече не е по две ама пак си е множко. Има и още един проблем - когато си поиска стрелката на вътрешната температура удря тавана от раз ( без колата изобщо да е прегряла, даже най-често е в синя зона), колата явно влиза в някакъв авариен режим и губи мощ и се тресе от скокове в оборотите. Това продължава 2 мин. или докато не рестартирам двигателя. После всичко си е нормално. И преди ми се беше случвало, но беше 1-2 годишно. Сега ми се случва по два пъти на ден - сутрин и вечер. Ако някой може да ми подскаже какво може да са и направили ония " Майстори" ще съм благодарен. И друг път съм я водил там и всичко си беше ОК. Само да спомена, че сега и алтернатора ми ремонтираха. Някаква платка му се била разпоила и четки. Е, това е. Благодарен съм за всякакво мнение по въпроса

- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: "Малки" проблеми с Е46 318i

Последна промяна cezarre на 05 Яну 2015, 19:06, променена общо 1 път
Re: "Малки" проблеми с Е46 318i
cezarre написа:Имаш ли програма за диагностика?Ако да,провери я преди да хойкаш по псевдо майстори.За тресенето при диагностика показва,че прекъсва датчика на разпределителния вал.Вадиш буксата над термостата и я почистваш с WD-40 примерно.Може да са ти повредили датчика за входящия въздух при смяната на филтъра,може да е замърсено моторчето за празен ход.Има и други възможности,но трябват повече подробности,за да помогна по-добре.Не изпадай в ужас
Само да вмъкна, че WD40 е за смазване, а за букси трябва да се използва контактен спрей.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: "Малки" проблеми с Е46 318i
малко е старичка темата 15 Ное 2012, 16:32 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани