Вентилатора на парното трака
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Вентилатора на парното трака
Здравейте колеги, от 2 седмици ровя из форума, но не намирам тема подобна на моя проблем. Колата е Е46 320д 136 коня, като мина през дупка или като натисна спирачката при рязко и продължително спиране започва да се чува едно тракане от перката на вентилатора на парното все едно опира някъде. С дигитално управление съм ако това има значение, не е с врътки. Та случвало ли се е на някой и какво да правя. Доколкото прочетох от други теми, до вентилатора се стига отпред, но май трябва да махам колектора и ще е доста работа, а и не знам като го разглобя за какво да гледам той не винаги така се чува.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 760
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Вентилатора на парното трака
Сваляш основата която държи филтъра на купето 4 болта, след това кората зад него 2 болта. Ще видиш пластмасов капак отвиваш 1 болт отгоре и 2-те скоби отдолу. Махаш го и пред теб е вентилатора. Наместваш го, смазваш го със спрей смазка от двете страни на втулките. Ако искаш да го свалиш махаш пластмасата в ляво и ти се отваря дупка през която да излезе (не се свалят колектори). Можеш да го пуснеш докато е разглобено да видиш дали се движи свободно.
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Вентилатора на парното трака
Мерси много колега 

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Вентилатора на парното трака
Аз минх през тая процедура вчера. Доста е тясно мястото. Ако чистачките са в най-горно положение, се работи доста по-лесно. Иначе лостовете им пречат много.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk 2
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Вентилатора на парното трака
Колега, само го смаза ли или си правил и нещо друго?
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Вентилатора на парното трака
Смазах го с wd40, но ефекта беше много краткотраен. Пак започна да скърца на ниски обороти.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk 2
Re: Вентилатора на парното трака
При мен се получи следното:
смених вентилатора с нов, но той някак си седеше на една страна и затрака също като стария веднага след сглобяването, т.е. перките от пасажерската страна опираха в корпуса на кутията (леглото). Тогава установихме, че с двата болта с които се стяга всъщност се регулира и положението - разхлабихме малко от едната страна и мотора се завъртя леко и заспа. Може би и на стария му нямаше нищо и е трябвало само да се регулира. Ама нейсе - сменихме го. Така, че пробвайте с частично разглобяване да регулирате положението на мотора, така ще си спестите много ядове по изваждането му, което всъщност е най-трудната част.
Още нещо - при мен на 330D стана мотор 64-11-3-453-729 (около 200 лева от Вари) вместо оригиналния 64-11-8-372-797 (1200 лева пак във Вари!).
Поздрави и успех!
смених вентилатора с нов, но той някак си седеше на една страна и затрака също като стария веднага след сглобяването, т.е. перките от пасажерската страна опираха в корпуса на кутията (леглото). Тогава установихме, че с двата болта с които се стяга всъщност се регулира и положението - разхлабихме малко от едната страна и мотора се завъртя леко и заспа. Може би и на стария му нямаше нищо и е трябвало само да се регулира. Ама нейсе - сменихме го. Така, че пробвайте с частично разглобяване да регулирате положението на мотора, така ще си спестите много ядове по изваждането му, което всъщност е най-трудната част.
Още нещо - при мен на 330D стана мотор 64-11-3-453-729 (около 200 лева от Вари) вместо оригиналния 64-11-8-372-797 (1200 лева пак във Вари!).
Поздрави и успех!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Вентилатора на парното трака
64113453729 е за коли с десен волан,но да- става,стига да е в комплект със закрепващата скоба!
p.s.Имам един чисто нов Vemo V20-03-1136 за продан!
p.s.Имам един чисто нов Vemo V20-03-1136 за продан!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани