Смяна диференциал!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Смяна диференциал!
blackboo написа:Icoo, (:yes:) наистина има вероятност да е от тях, заради вибрациите, които се появиха!
Тези дни ще търся решение на проблема - при мен е от тях. Колебая се дали да взема кардан 2ра ръка, или да сменя каретата

Някой сменял ли е каретата? Притеснява ме, че няма да стане читаво. Кардана 2ра ръка подозирам, че ще е като моя. Новия кардан е табу

Re: Смяна диференциал!
При мене моста е изкърпен, тампон на диф-а сменен, каретата на кардана сменени (и втора ръка кардан си взех и сложих), тампони на заднич мост сменени и сктърца нещо на метал, като превключвам скоростите и незнам от каде е. Като я гледаме на канала вибрация няма ама един метален кънтеж по кардана се чува и какво е незнам. Кардана ли се усуква и този дето купих и той ли усукан е бил нещо, не е ли, може ли да се усуче и да прискърцва така незнам. Който возя не обръща внимание ама аз го чувам и ме дразни и ще се разделям с нея ми се струва да еа и кочината.
П.С. 330д ръчка е колата и да спомена, че тупкането изчезна, като смених тампон на диф-а и каретата на кардана.
П.С. 330д ръчка е колата и да спомена, че тупкането изчезна, като смених тампон на диф-а и каретата на кардана.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Смяна диференциал!
CTORH написа:Ако тупкането идва от луфт между пиньона и короната според мен е логично, ако се натегне малко пиньона, колкото да се обере образувалия се луфт, тупкането да изчезне. Проблема е, че това натягане е много тънка работа и много малко хора могат да го направят както трябва. Ако се пренатегне дори и малко, диф-а скоро ще започне да вие и бързо ще си замине. Следователно може да се ремонтира, стига да знаеш кой може да свърши тая работа като хората. Със сигурност има хора които могат да го направят това, но аз лично не знам кой и къде.
Пиньона като тръгнеш да го натягаш, ще увеличиш луфта между него и короната, и ще смачкаш още повече 2та лагера на пиньона, които нямат да оживеят много дълго.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Смяна диференциал!
Е имах предвид да се натегне пиньона към короната, което наистина означава да се разхлаби малко гайката на пиньона. Може би малко неясно съм се изразил, но мисля че се разбра какво искам да кажа. Проблема е, че както казах, малко хора могат да го направят това както трябва.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Смяна диференциал!
CTORH написа:Е имах предвид да се натегне пиньона към короната, което наистина означава да се разхлаби малко гайката на пиньона. Може би малко неясно съм се изразил, но мисля че се разбра какво искам да кажа. Проблема е, че както казах, малко хора могат да го направят това както трябва.
Мачкащата втулка, която се намира между двата лагера на пиньона е за еднократна употреба.Т.е. един път стегнат пиньона може само да бъде донатяган, а за постигане на обратния ефект, намаляване на луфта между короната и пиньона трябва нова втулка, и внимателно натягане, защото ще трябва да се купува 3та втулка.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Смяна диференциал!
Това е полезна информация.
Ми ето, значи все пак може да се направи, ако се продават някъде такива втулки, разбира се.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Смяна диференциал!
Луфта не се регулира така. Пиньона трябва да си е на мястото за да има точното зацепване на зъбите с короната, които не са прави. Луфта се променя с промяна на положението на касетата/короната. При промяна на луфтовете на работил диференциал, вероятността да не шуми след това е доста малка.
От тази наука разбират доста малко хора, а и трябват малко приспособления за мерене.
От тази наука разбират доста малко хора, а и трябват малко приспособления за мерене.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Смяна диференциал!
Lenco написа:Луфта не се регулира така. Пиньона трябва да си е на мястото за да има точното зацепване на зъбите с короната, които не са прави. Луфта се променя с промяна на положението на касетата/короната. При промяна на луфтовете на работил диференциал, вероятността да не шуми след това е доста малка.
От тази наука разбират доста малко хора, а и трябват малко приспособления за мерене.
Луфта на касетата си остава с фабричните реглажни пластини и се регулира основно от пиньона, ако се ползват оригиналните корона и пиньон.Ако се сменяват корона и пиньон с нови такива, се налага тогава да се регулира и луфта на короната, и на лагерите на касетата.От тези лагери обираш десети от милиметъра, а от втулката на пиньона си нагласяш всичко, стига да не претегнеш пиньона и да блокираш лагерите.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани