Пали трудно след престой 136к.с
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Пали трудно след престой 136к.с
Здравейте колеги,след дълго лутане по сервизи и справяне с проблеми случайно преди 3 дни ми запалиха колата,имаше проблем с гнп-то но това е дълга история,ще се опитам накратко да обесня сегашния проблем.
Колата я взех както казах преди 3 дни от сервиза,до вчера палеше от четварт но сутринта първия път като запалих и я угасих за да и напасна предницата,и след 10мин по късно исках да я преместя и колата не искаше да запали,остана без ток добре подадох и ток и си палеше без проблем докато по късно вечерта я бях оставил около 4-5 часа в покой,реших да я вкарам в гаража качвам се въртя(ток имаше отличен) и не искаше да запали,така докато падне акомулатора,днес повиках един приятел да ми подаде отново ток уж да запалим но пак не искаше да запали докато не и пръснах от фаст старт спрей и запали макар и малко тракащо първоначално.Най вероятно след около 2-3 часа пак няма да може да пали и ще се нуждае от лекарството си
1.Нафта има,не връща обратно и маркучите са пълни с нафта няма следи от въздух,всички маркучи на излишната нафта са нови.
2.Диагностика ще се прави утре просто реших да споделя проблема да чуя няколко мнения.
3.Възможно ли е да има някоя запекла дюза и затова да пали трудно?
4.Колата не върви с пълни сили и има едно дразнещо тракане което имах при стария мотор преди да го сменя.
Това е което се сещам за момента ако има нещо което съм пропуснал ще го добавя,всякакви мнения ще са ми от полза.
Ще опитам да снимам видео и да го кача да предобиете представа за звука.
Колата я взех както казах преди 3 дни от сервиза,до вчера палеше от четварт но сутринта първия път като запалих и я угасих за да и напасна предницата,и след 10мин по късно исках да я преместя и колата не искаше да запали,остана без ток добре подадох и ток и си палеше без проблем докато по късно вечерта я бях оставил около 4-5 часа в покой,реших да я вкарам в гаража качвам се въртя(ток имаше отличен) и не искаше да запали,така докато падне акомулатора,днес повиках един приятел да ми подаде отново ток уж да запалим но пак не искаше да запали докато не и пръснах от фаст старт спрей и запали макар и малко тракащо първоначално.Най вероятно след около 2-3 часа пак няма да може да пали и ще се нуждае от лекарството си

1.Нафта има,не връща обратно и маркучите са пълни с нафта няма следи от въздух,всички маркучи на излишната нафта са нови.
2.Диагностика ще се прави утре просто реших да споделя проблема да чуя няколко мнения.
3.Възможно ли е да има някоя запекла дюза и затова да пали трудно?
4.Колата не върви с пълни сили и има едно дразнещо тракане което имах при стария мотор преди да го сменя.
Това е което се сещам за момента ако има нещо което съм пропуснал ще го добавя,всякакви мнения ще са ми от полза.
Ще опитам да снимам видео и да го кача да предобиете представа за звука.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Пали трудно след престой 136к.с
Колега, вижте ъгъла на впръскване на горивото.
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: Пали трудно след престой 136к.с
Щом са ти правили ГНП-то погледни дали са ти затегнали добре плочката отзад и после читава диагностика.
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: Пали трудно след престой 136к.с
Имах същите болешки пак при 136кс 320д. Оказа се гарнитура на гнп-то.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани