Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почивка .
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- pavel_ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 XD 204 hp.
- Мечтае да кара: M3
Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почивка .
Здравейте ! От 5 месеца имам bmw 330xd 204 к.с. Не след дълго я ремапнах и изключих егр-а (не аз де
) . Преди това обаче ми излезе проблем с топлия старт. Студена или до 75 -80 градуса пали с пипането , като позагрее повече , прави 2 -3 оборота повече от нормалното. Закачихме я на диагностика и показа , ниско налягане в горивната система . Оказа се помпата в резервоара . Смених я и проблема се реши , въпреки че на топло правеше около 1 оборот повече ,за да запали от колкото на по - студен мотор . Както и да е , палеше 1 месец без проблеми . Отидох на море 15 дни , прибрах се и си запали с пипането . Покарах я 20тина мин. и спрях при един приятел . Седях там 15- 20 мин и като реших да си тръгна , запали от 2рия път . Наложи се да връщам ключа..
след това 5 -6 дни никакви проблеми , реших да не търся проблем като си се оправи сама .
Та сега по същество . Ходих от Монтана до Габрово . Не спирах никъде по пътя и като пристигнах там паркирах и я оставих . Чак на другия ден ми трябваше. Обаче вчера се прибрах по същия начин от Габрово до Монтана. Разтоварих си багажа и след 15 мин отидох в колата , вътря ключа , не пали .. връщам и втория път запали . Отидох при 1 майстор , обясних му ситуацията , той помисли да не е датчика на разпределителния вал. Поля го с вода и като че ли имаше малко подобрение. Каза ми да взема друг 2ра ръка , аз след 5 мин. вече го имах. Сложихме го и никакъв ефект. Върнах си моя , и след 30 мин чакане , колата си запали нормално .
Моля ви , помогнете от къде може да идва проблема . Колата е на реални 220 000 . Мотора работи гладко и върви доста. Сипвам само OMV Max motion и от време на време Lukoil ecto diesel. Постоянно сипвам и добавка , на кастрол TDA


Та сега по същество . Ходих от Монтана до Габрово . Не спирах никъде по пътя и като пристигнах там паркирах и я оставих . Чак на другия ден ми трябваше. Обаче вчера се прибрах по същия начин от Габрово до Монтана. Разтоварих си багажа и след 15 мин отидох в колата , вътря ключа , не пали .. връщам и втория път запали . Отидох при 1 майстор , обясних му ситуацията , той помисли да не е датчика на разпределителния вал. Поля го с вода и като че ли имаше малко подобрение. Каза ми да взема друг 2ра ръка , аз след 5 мин. вече го имах. Сложихме го и никакъв ефект. Върнах си моя , и след 30 мин чакане , колата си запали нормално .
Моля ви , помогнете от къде може да идва проблема . Колата е на реални 220 000 . Мотора работи гладко и върви доста. Сипвам само OMV Max motion и от време на време Lukoil ecto diesel. Постоянно сипвам и добавка , на кастрол TDA

- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
Колега имобилайзера и как е ? (виж ринга и около ключа) 




- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
saleene написа:Колега имобилайзера и как е ? (виж ринга и около ключа)
Колега това е коренно различен проблем и аз не виждам как може да му помогне като колата си пали като истине

Към автора , да си погледне всички температурни датчици на колата ,визирам този на мотора ,прегледай и другите може ако е проблемен да казва на компа ,че е прекалено топла колата
и да не пали, другото което е относно паленето датчик колянов вал.
П.П прегледай температурните !
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
Колега без диагностика няма как да разбереш защо не пали. А проблемите могат да са десетки. Помпа основна (под шофьора) реле, дюза, регулатор, температурен датчик, датчик колянов вал, дори горивен филтър. 
Обикновено всичко има предистория винаги, ако се сетиш нещо винаги е от полза за разрешаването.
А майстори много и с "знанието си" ти слагат шапката и това е.
Не всички мнения, както и моите са верни, безгрешни хора няма.
Диагностиката е сложна дейност основана на проверки и взаимни изключвания.
Ако пробваш с датчици за смяна един по един, както си направил ти пожелавам успех по коледа.
Имах един познат който казваше на въпроса:
- Какво и е на колата?
- Аз знам.... ами счупена е.

Обикновено всичко има предистория винаги, ако се сетиш нещо винаги е от полза за разрешаването.
А майстори много и с "знанието си" ти слагат шапката и това е.
Не всички мнения, както и моите са верни, безгрешни хора няма.
Диагностиката е сложна дейност основана на проверки и взаимни изключвания.
Ако пробваш с датчици за смяна един по един, както си направил ти пожелавам успех по коледа.
Имах един познат който казваше на въпроса:
- Какво и е на колата?
- Аз знам.... ами счупена е.

Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
pavel_ivanov написа:Здравейте ! От 5 месеца имам bmw 330xd 204 к.с. Не след дълго я ремапнах и изключих егр-а (не аз де) . Преди това обаче ми излезе проблем с топлия старт. Студена или до 75 -80 градуса пали с пипането , като позагрее повече , прави 2 -3 оборота повече от нормалното. Закачихме я на диагностика и показа , ниско налягане в горивната система . Оказа се помпата в резервоара . Смених я и проблема се реши , въпреки че на топло правеше около 1 оборот повече ,за да запали от колкото на по - студен мотор . Както и да е , палеше 1 месец без проблеми . Отидох на море 15 дни , прибрах се и си запали с пипането . Покарах я 20тина мин. и спрях при един приятел . Седях там 15- 20 мин и като реших да си тръгна , запали от 2рия път . Наложи се да връщам ключа..
след това 5 -6 дни никакви проблеми , реших да не търся проблем като си се оправи сама .
Та сега по същество . Ходих от Монтана до Габрово . Не спирах никъде по пътя и като пристигнах там паркирах и я оставих . Чак на другия ден ми трябваше. Обаче вчера се прибрах по същия начин от Габрово до Монтана. Разтоварих си багажа и след 15 мин отидох в колата , вътря ключа , не пали .. връщам и втория път запали . Отидох при 1 майстор , обясних му ситуацията , той помисли да не е датчика на разпределителния вал. Поля го с вода и като че ли имаше малко подобрение. Каза ми да взема друг 2ра ръка , аз след 5 мин. вече го имах. Сложихме го и никакъв ефект. Върнах си моя , и след 30 мин чакане , колата си запали нормално .
Моля ви , помогнете от къде може да идва проблема . Колата е на реални 220 000 . Мотора работи гладко и върви доста. Сипвам само OMV Max motion и от време на време Lukoil ecto diesel. Постоянно сипвам и добавка , на кастрол TDA
При подобни симптоми, се оказа проблема в нафтената помпа.

- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
Някоя дюза или регулатор на налягането или датчик на рейла са също вероятни....
Провери първо дюзите
Провери първо дюзите
- pavel_ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 XD 204 hp.
- Мечтае да кара: M3
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
Колеги , проблема е решен ! Първоначално започнахме с датчиците - колянов вал , разпределителен вал , регулатура на помпата за високо налягане , другия регулатор горе също ии никакъв резултат. Единстеното което ми направи впечатление е , че при смяната на регулатура на налягането с друг 2ра ръка от същия модел кола , започна да работи много твърдо и като че имаше леки вибрации. В следствие на това като върнах моя си регулатор колата отново си заработи меко. Прегледахме и дюзите да видим каква остатъчна нафта имат и горе - доло с в нормите и на края за наша изненада , сменихме помпата под седалката и колата се оправи
На диагностика другата помпа показваше 4.2 бара налягане веднага като подам контакт , но незнайно защо колата не палеше както трябва . От тогава минах над 1500 км и няма проблеми с паленето . Зимата мисля да сваля дюзите и да ги дам за рециклиране и 6те , просто от чисто маняшка гледна точка . Да ги замерят пак и да се регулират или там каквото им е нужно 


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
ако дюзите са ти в граници, не дърпай дявола за опашкта
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Труден топъл старт , след каране на дълъг път без почив
Здравейте,колеги!Пиша тук,защото имам същия проблем.Колата е 330 Д 2003 автомат.Само,че не иска да пали не само на студено,но и като е топла-просто пали,когато си иска.Последно си правих един опит тази сутрин (и вчера де),когато бутна колата 20-30 см напред или назад и опитам да включа на скорост
,разбира се не се получава,но нещо се чува в скоростната кутия (кликване) и след това ....пали.До следващия път.Прави го на различни периоди-преди 2 месеца -2-3 пъти,от 3 дена пак ме тормози.НИЩО не излиза при диагностика.Турбото е перфектно,помпите са добре......Имах преди подобен проблем с 320 Д,но беше 1-то студено палене-даже отворих такава тема преди около 3-4 години.Това е друго-според диагностиката трябва да няма проблеми.Да избегна различни предположения-колата е в Англия,наливам само от BP или TEXACO нафта,ремапната е от компания за тунинг на дизелови двигатели,смяна редовно масло,филтри....Ток- много,нафта-пълен резервоар,ама като реши -не пали.Ако някой има каквато и идея-моля да сподели,че поне да им дам насока за евентуална проверка,че тук са оле мале.БЛАГОДАРЯ предварително.

Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани